مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳ | ثبت نام، دفترچه، شرایط و ….

ثبت نام استخدام وزارت بهداشت 1402

آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال ۱۴۰۳ با هدف  استخدام پزشکان و نیروهای متخصص مورد نیاز دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزار می شود. فارغ التحصیلان رشته های پزشکی، پیراپزشکی و برخی دیگر از رشته های علوم پایه می توانند در صورت علاقه در آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳ در زمان اعلام شده ثبت نام خود را انجام دهند. با توجه به اینکه جایگاه های شغلی موجود در وزارت بهداشت، درمان و پزشکی فراوان است لذا افراد می توانند با رشته ها و گرایش های متنوعی مراحل ثبت نام در آزمون را تکمیل نموده و فرصت استخدام در این مجموعه را به دست بیاورند. لذا تا پایان مقاله با ما همراه باشد و در صورت وجود هرگونه ابهام و سوال میتوانید با مرکز مشاوره آرکا تماس حاصل نمایید تا بتوانید بهترین نتیجه را کسب کنید.

شرایط عمومی و اختصاصی استخدام وزارت بهداشت ۱۴۰۳

داشتن‌ تابعیت‌ ایران.

اعتقاد به‌ دین‌ مبین‌ اسلام یا یکی‌ از ادیان شناخته‌ شده در قانون اساسی‌ جمهوری اسلامی‌ ایران.

التزام به‌ قانون اساسی‌ جمهوری اسلامی‌ ایران.

انجام خدمت‌ دوره ضرورت یا معافیت‌ قانونی‌ برای مردان.

داشتن‌ سلامت‌ جسمانی‌ و روانی‌ و توانایی‌ برای انجام کاری که‌ استخدام می‌شوند (به‌ تشخیص‌ شورای طب‌ کار یا کمیسیون پزشکی‌ دانشگاه).
عدم اعتیاد به‌ دخانیات و مواد مخدر.

نداشتن‌ سابقه‌ محکومیت‌ جزایی‌ موثر.

عدم وجود هرگونه‌ ممنوعیت‌ استخدام در دستگاه‌های اجرایی‌ توسط‌ آراء مراجع‌ قضایی‌ و ذی‌صلاح.

داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت‌ و همچنین‌ بازنشسته‌ دستگاه‌های اجرایی‌ باشند.

داشتن حداقل ۲۰ سال و حداکثر ۴۰ سال تمام (متولدین از ۱۳۶۱/۰۶/۰۹ تا ۱۳۸۱/۰۶/۰۹) برای دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و داشتن حداکثر ۴۵ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری و بالاتر (متولدین از ۱۳۵۶/۰۶/۰۹ به بعد) تا اولین روز ثبت نام.

استخدامی وزارت بهداشت 1402

زمانبندی آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳

آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳ مطابق شرایطی که بیان شده است، همانند سال های گذشته دارای دو مرحله آزمون کتبی و همچنین مصاحبه علمی است. مطابق دیگر آزمون های استخدامی، در صورت کسب نمره قبولی مشخص شده، متقاضیان دعوت به مصاحبه خواهند شد.

زمان مراحل آزمون استخدامی وزارت بهداشت  تاریخ ها
زمان ثبت نام تابستان ۱۴۰۳

زمان برگزاری آزمون ﺗمام مشاغل، بجز مشاغل مربوط به دندانپزﺷک وپزﺷکی متخصص

 

زمان برگزاری آزمون  دندانپزﺷکی وپزﺷکی متخصصتابستان ۱۴۰۳

تابستان ۱۴۰۳

 

تابستان ۱۴۰۳

تمدید مهلت ثبت نام اعلام نشده
زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعلام نشده
اعلام نتایج اولیه اعلام نشده
زمان مصاحبه علمی

بر اساس اعلام

دانشکده محل قبولی

اعلام نتایج نهایی اعلام نشده

مراحل ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳

مجری برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۲ سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی است که مراحل ثبت نام از طریق آن و به صورت الکترونیکی انجام می شود. شرکت کنندگان واجد شرایط باید با توجه به زمان اعلام شده برای ثبت نام به سایت hrtc.ir مراجعه کنند تا مراحل ثبت نام اینترنتی را تکمیل کنند.

مراحل ثبت نام آزمون وزارت بهداشت 1403

پس از مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، گزینه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۲ مشاهده خواهد شد که باید بر روی آن کلیک شود تا به فرم ثبت نام انتقال داده شود.جهت تکمیل مراحل ثبت نام باید تمام موارد خواسته شده در این فرم با اطلاعاتی که در بخش مدارک به آن اشاره شد، به طور صحیحی پر شود. به منظور اطمینان از ثبت نام صحیح، در مرحله پایانی پس از تایید همه موارد، شماره پرونده و کد رهگیری به شماره تلفن کاربر ارسال خواهد شد و همچنین در همان صفحه ثبت نام نیز به وی نشان داده خواهد شد.این کد ها به منظور ورود به پروفایل سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در نظر گرفته شده است تا متقاضیان کارت ورود به جلسه و همچنین نتایج آزمون را از این طریق بتوانند مشاهده کنند.

مدارک مورد نیاز ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳

مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۲ هنوز مشخص نشده است، اما با توجه به مدارکی که در دفترچه سال های گذشته برای ثبت نام در این آزمون بر یک منوال مورد نیاز بوده است، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

یکی از مدارکی که باید در سامانه ثبت نام در مراحل اولیه بارگذاری شود، عکس پرسنلی شرکت کننده است. این افراد باید عکس خود را تحت شرایط زیر اسکن کنند و در سامانه ارسال کنند.

اندازه عکس ۴*۳

فرمت عکس jpg

عکس رنگی و پشت زمینه سفید

حجم عکس بیش از ۷۰ کیلو بایت نباشد وگرنه اجازه آچلود داده نمی شود.

عکس واضح و بدون هر گونه موارد اضافی باشد.

بیشتر بدانید: دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳

داوطلبانی که می خواهند در آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی کشور شرکت نمایند، می بایست قبل از هر گونه اقدامی جهت آگاهی از شرایط و قوانین نام نویسی و برگزاری آزمون دفترچه راهنمای ثبت نام را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهند. این دفترچه همزمان با شروع نام نویسی در سایت ثبت نام قرار میگیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر، دفترچه مربوط به آزمون سال گذشته قرارداده شده است.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۲

دانلود اصلاحیه دفترچه استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳

با توجه به اینکه دفترچه اصلاحات با کمی تاخیر اطلاع رسانی می شود، به داوطلبان گرامی توصیه میشود که با بررسی دقیق تر دفترچه اصلاحات اقدام به ثبت نام آزمون فوق نمایند.

اصلاحیه دفترچه استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۲

اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳

پس از شرکت در آزمون استخدامی وزارت بهداشت تمامی داوطلبان منتظر اعلام نتایج می باشند. به طور کلی نتایج این نوع از آزمون ها به دلیل دو مرحله ای بودن گزینش در دو مرحله جداگانه به داوطلبان اعلام می شود. که در جدول فوق اطلاع رسانی شده است.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، نمونه سوالات آزمون های استخدامی، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، آزمون های استخدامی و …  همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مطالب مرتبط:

دانلود سوالات و پاسخنامه آزمون کارشناسی دادگستری کشاورزی و منابع طبیعی ۱۴۰۲ | دی ماه

آرکا مشاوره

آمادگی مصاحبه کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۲| امور وسائط نقلیه موتوری زمینی

آرکا مشاوره

زمان مصاحبه کارشناس رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۳| مرکز

آرکا مشاوره

۲ دیدگاه

ایمان ۱۴۰۲-۰۶-۲۷در ۰۸:۳۵

سلام.بنده مدرک کارشناسی مهندسی علوم کشاورزی و کارشناسی ارشد بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی دارم آیا میتونم در آزمون استخدامی بهداشت شرکت کنم؟؟ آیا میتونم با مدرک ارشد در آزمون ثبت نام کنم مشکلی پیش نمیاد ؟؟

پاسخ
آرکا مشاوره ۱۴۰۲-۰۶-۲۸در ۰۸:۵۱

با سلام….لطفا دفترچه را دانلود و با دقت مطالعه فرمایید.

پاسخ

دیدگاهی بنویسید