مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد | نوبت مهر و بهمن

ثبت نام بدون کنکور آزاد

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ معمولا در فاصله زمانی یک الی دو هفته‌ای پس از پایان مهلت نام نویسی می باشد. داوطلبانی که ثبت‌نام در هر یک از مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته را انجام داده اند، در پی آن هستند که بدانند نتایج در چه تاریخی اعلام خواهد شد تا برای ثبت نام حضوری خود و ورود به دانشگاه اقدام نمایند. اطلاع به موقع از نتایج پذیرش برای داوطلبان اهمیت بسیاری دارد چرا که داوطلبان پس از اطلاع از نتایج پذیرش خود می بایست در زمان کوتاهی در رشته محل مورد پذیرش ثبت نام کنند در غیر این صورت قبولی ایشان لغو می شود.

دانشگاه های آزاد نیز مانند سایر دانشگاه های بدون کنکور سالیانه ۲ بار برای ورودی نیمسال تحصیلی مهر و ورودی بهمن دانشجو می پذیرند. با توجه به اهمیت اعلام جواب داوطلبان از نتایج قبولی برای اعتراض به نتیجه قبولی یا ثبت نام در رشته محل جدید، در ادامه این مقاله راهنمای زمان، نحوه و مشاهده اعلام نتایج ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی ۱۴۰۲ را ارائه داده ایم.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

متقاضیانی که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را انجام داده اند، منتظر اعلام نتایج از سوی این دانشگاه هستند تا در صورت قبولی بتوانند نسبت به نام نویسی خود در رشته محل قبولی اقدام نمایند. با توجه به این که پذیرش در دو نیمسال مهر و بهمن ماه صورت می پذیرد، اعلام نتایج هر یک از آن ها نیز در بازه زمانی مخصوص به خود می باشد.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ دوره مهر ماه

امروز در مورخه ۰۹/۰۷/۱۴۰۲ نتایج نهایی بدون آزمون دانشگاه آزاد اعلام شده و داوطلبان میتوانند با خواندن مقاله حاضر نتایج قبولی خود را مشاهده نمایند.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ دوره بهمن ماه

نتایج و جواب ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ورودی بهمن در ۸ اسفند ماه توسط مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه ازاد به نشانی azmoon.org منتشر شد.

سایت اعلام نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۲

در گذشته کلیه داوطلبان برای انجام فرآیند های مربوط به ثبت نام، انتخاب رشته و اعلام نتایج می بایست به صورت حضوری به واحد دانشگاهی مورد نظر خود مراجعه می کردند، اما مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به منظور جدا سازی دانشگاه آزاد از دانشگاه های سراسری و کاهش تجمع افراد در واحد های دانشگاهی اقدام به راه اندازی سایتی تحت عنوان سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org نمود تا داوطلبان بتوانند با ورود به این سایت از کلیه اخبار و اطلاعیه های مربوط به زمان ثبت نام، زمان اعلام جواب انتخاب رشته صرفا با سوابق تحصیلی و …. مطلع شوند. داوطلبان می بایست برای دریافت نتایج بدون آزمون خود با مراجعه به یکی از سایت های زیر مجموعه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.net نتایج خود را دریافت نمایند.

اعتراض به نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

در صورتی که پس از دریافت نتایج در زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد به نتیجه ثبت نام خود اعتراض داشتید، می توانید از دو طریق اعتراض خود را ثبت نمایید. سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعتراض ها را بررسی کرده و نتیجه را اعلام می کند. روش اول تماس تلفنی است و اعتراض خود را از طریق تلفن گویا ثبت نمایید.

روش دوم نیز مراجعه حضوری است که باید به آدرس ” تهران، انتهای بزرگراه شهید ستاری، میدان دانشگاه، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که تا حد امکان بهتر است اعتراض خود را به صورت تلفنی ثبت کنید و از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد بپرهیزید.

روش سوم اعتراض از طریق سایت azmoon.org که در ابتدا به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه نموده و بر روی گزینه “ارتباط با ما” کلیک کنید و در ادامه اعتراض خود را ثبت نمایید.

نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

داوطلبان می توانند از طریق سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به نتایج انتخاب رشته بدون آزمون دسترسی یابند که در ادامه مراحل آن ذکر شده است.

ابتدا به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.iau.ac.ir مراجعه کرده و با توجه به مقطعی که در آن نام نویسی نموده اید روی یکی از ۴ لینک ابتدایی کلیک نمایید. مشاهده نتایج دانشگاه آزاد

در ادامه با انتخاب گزینه مورد نظر و وارد کردن اطلاعات لازم میتوانید نتیجه انتخاب رشته خود را مشاهده نمایید.

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته و … در تمام رشته های دانشگاه فرهنگیان و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

معرفی کامل رشته رادیولوژی یا پرتوشناسی $ درآمد، بازار کار، مزایا، شرایط و …

آرکا مشاوره

۰ تا صد ارز دانشجویی ۱۴۰۳ | شرایط، مدارک، قیمت ….

آرکا مشاوره

نحوه دریافت کد نظام وظیفه برای ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ | نکات مهم

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید