مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

اعلام نتایج قبولی ذخیره دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

اعلام نتایج قبولی ذخیره دانشگاه آزاد 1403

داوطلبانی کنکوی ۱۴۰۳ که دارای قبولی ذخیره دانشگاه آزاد بوده و نسبت به تکمیل فرم اعلام آمادگی اقدام کرده اند، منتظر اعلام نتایج پذیرش و عدم پذیرش خود باشند. در صورتی که داوطلبی در رشته محلی پذیرش شود لازم است اقدامات ثبت نام در دانشگاه را انجام و در کلاس های درسی شرکت نماید. خاطر نشان می گردد این داوطلبان در صورت قبولی لازم است از طریق سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد نسبت به ثبت نام اینرتنتی و پرداخت شهریه ثبت نام اقدام نمایند. در ادامه به بررسی زمان و نحوه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد می پردازیم. 

سامانه اعلام نتایج ذخیره دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

نشانی اینترنتی سایت اعلام نتایج ذخیره دانشگاه آزاد azmoon.org است. هر سال تعداد زیادی از داوطلبان برای آزمون در رشته‌های تجربی، ریاضی و انسانی شرکت می‌کنند. گزینه ذخیره برای تمامی شرکت کنندگان فعال است تا داوطلبان در صورتی که در رشته مد نظر خود پذیرفته نشدند؛ به عنوان ذخیره برای تکمیل ظرفیت بتوانند شرکت کرده و فرم خود را پر کنند. سامانه مرکز سنجش، پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی اینترنتی azmoon.org است.

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد

داوطلبانی که با توجه به کارنامه نهایی دانشگاه آزاد دارای قبولی ذخیره بوده اند، با تکمیل فرم اعلام آمادگی در سایت دانشگاه آزاد، فرصت دوباره ای برای پذیرش در رشته محل ذخیره، کسب کرده اند. دانشجویان متقاضی شرکت در دانشگاه آزاد می توانند با مراجعه به سایت مربوطه از وضعیت پذیرش خود مطلع گردند و در صورت قبولی ذخیره دانشگاه آزاد برای شرکت در کلاس های درس ثبت نام نمایند.

این دست از داوطلبان بی صبرانه منتظر اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد می باشند تا در صورت پذیرش نسبت به ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته ذخیره قبولی اقدام نمایند. نتایج قبولی ذخیره دانشگاه ازاد در سال های گذشته اواسط مهر ماه اعلام می گردید. داوطلبان برای مشاهده نتایج خود و اطلاع از قبولی یا عدم قبولی شان باید به سایت azmoon.org مراجعه نمایند. هنوز زمان اعلام نتایج ذخیره دانشگاه ازاد اعلام نشده است.(احتمالا اواخر مهرماه، به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد، این مقاله بروزرسانی شده و در این قسمت اطلاع رسانی می شود)

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا دنبال روشی برای قبولی ذخیره دانشگاه آزاد هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید. کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند. مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

 

مطالب مرتبط:

مشاهده تراز سوابق تحصیلی کنکور ۱۴۰۳| نکات مهم

آرکا مشاوره

کارنامه دبیری زبان و ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲- تمام مناطق

آرکا مشاوره

دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ تمامی مقاطع

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید