مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

دانلود نرم افزار شاد آموزش و پرورش | اندروید، آیفون و نکات مهم

دانلود برنامه شاد

دانلود نرم افزار شاد آموزش و پروش سال ۱۴۰۲ برای اجرای طرح شاد آموزش و پرورش مورد استفاده قرار گرفته است. طرح شاد مخفف (شبکه اجتماعی دانش آموزان) است. در ادامه با استفاده از لینک نصب می توانید از نرم افزار شاد آموزش و پرورش استفاده کنید. هدف از استفاده این شبکه اجتماعی ایجاد ارتباط میان مدیران، معلمان و دانش آموزان است. این شیوه ارتباط با توجه به تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا شکل گرفته است. حتی بعد از بازگشایی مجدد مدارس این طرح قابل استفاده است.

امکانات نسخه جدید برنامه شاد

اپلیکیشن شاد امکانات بسیار خوبی به کاربران از جمله دانش آموزان ارائه می دهد که با دانلود نسخه جدید برنامه شاد می توان از خدمات جدید آن بهره مند شد. هدف از ارتقاء این برنامه، ارائه خدمات بیشتر و ابزارهای مفیدی است که در زمینه های مختلف فرهنگی، آموزشی و… به کاربران عرضه می شود. در متن زیر می توانید مواردی از امکانات جدیدی را که در تازه ترین نسخه این برنامه ارائه شده است، مشاهده کنید.

امکان برپایی لایو (برنامه زنده) جهت آموزش برخط

ارائه استیکر های جذاب در اپلیکیشن

داشتن حجم پایین تر نسبت به نسخه های قبلی

قابلیت تغییر رنگ زمینه

اضافه کردن پوشه در محیط کاربری جهت دسته بندی محتوا

قابلیت برقراری تماس تصویری

ارسال پیام به کاربران در صفحه شخصی

افزایش سرعت در هنگام کار با برنامه

امکان تشکیل گروه و کانال در برنامه شاد

افزایش محتوای آموزشی در بخش سرویس ها

ایجاد بخش خدمات دانش آموزان برگرفته از دریافت کد سوابق تحصیلی، استعلام شهریه مدارس غیر انتفاعی، سامانه دانش آموزی سیدا و…
ایجاد بخش خدمات فرهنگیان که سامانه ضمن خدمت، رتبه بندی معلمان، سامانه اسکان فرهنگیان و … می باشد.

ایجاد بخش خدمات عمومی اعم از سامانه پاسخگویی به شکایات، ثبت نام کتاب درسی، تایید مدارک تحصیلی و…

پخش انیمیشن های جذاب

بازی و سرگرمی

دانلود برنامه شاد با لینک مستقیم برای اندروید

نرم افزار سامانه شاد از طریق سایت shad.ir قابل دریافت می باشد اما امکان دانلود مستقیم آخرین نسخه اپلیکیشن از طریق این مقاله و لینک های ذیل نیز وجود دارد که با یک کلیک بر روی آن، دانلود خودکار نرم افزار را آغاز می کند.

دانلود برنامه شاد آموزش و پرورش ۱۴۰۲

راهنمای استفاده از برنامه شاد برای دارندگان گوشی آیفون

با وجود بازگشایی مدارس هنوز هم برخی از فعالیت های آموزشی دانش آموزان در اپلیکیشن شاد ارائه می شود به همین منظور تمامی افراد محصل ملزم به نصب این برنامه هستند. نسخه جدید این برنامه برای دارندگان گوشی های نسخه ios طراحی شده که این افراد به منظور نصب و استفاده از این نرم افزار می بایست با نحوه کارکرد آن آشنایی لازم را کسب نمایند. در ادامه مطلب، به نحوه ورود و استفاده از برنامه برای دارندگان گوشی های آیفون می پردازیم.
ورود به نسخه وب موبایلی

امکان ورود سیستم عامل های ios به نسخه وب این نرم افزار فراهم شده که به این منظور می توانید از دستورالعمل تصویری که در ادامه مطلب قرار داده شده استفاده نمایید.

با استفاده از مروگر safari به آدرس اینترنتی web.shad.ir مراجعه نموده و بر روی قسمتی که در تصویر پایین علامت زده شده کلیک کنید.

برنامه شاد برای آیفون

به منظور دسترسی آسان می توانید گزینه “Add to home screen” را انتخاب کنید.

پس از درج شماره همراه خود در کادر مربوطه، دکمه “بعدی” را بفشارید.

نصب شاد برای آیفون

در ادامه، پس از احراز هویت و انتخاب نقش خود امکان استفاده از برنامه به منظور دسترسی به کلاس های آنلاین و کانال های آموزشی برای شما فراهم خواهد شد.

ورود به نسخه وب شاد با ویندوز

برخی از دانش آموزان، یادگیری در لپ تاپ و کامپیوتر را به صفحه کوچک گوشی های همراه ترجیح می دهند. خوشبختانه می توان گفت که امکان ورود به صفحه وب این برنامه با سیستم ویندوز نیز وجود دارد که نحوه آن را در متن ذیل مشاهده می کنید.

از طریق جستجو در مرورگر به آدرس web.shad.ir مراجعه نموده و شماره تلفن همراه خود را وارد کنید.

وب شاد

در ادامه با پر کردن اطلاعات درخواستی و احراز هویت اطلاعات وارد شده توسط دانش آموز با اطلاعات درج شده در سامانه سیدا مطابقت داده می شود و در صورت وجود مغایرت، پیامک خطا با عنوان ”عدم انطباق اطلاعات شناسنامه ای“ برای شما نمایش داده می شود  که باید مشکل را برطرف کنید.

نحوه استفاده از نرم افزار شاد آموزش و پرورش

مرحله اول: نرم افزار شاد آموزش و پروش را در همین صفحه دانلود نمایید.
مرحله دوم: سپس وارد سایت shad.medu.ir شوید و اطلاعات شخصی خود شامل شماره تلفن، شماره ملی، سریال شناسنامه را وارد کنید.توجه داشته باشید که میتوانید به طور مستقیم احراز هویت را در نرم افزار شاد انجام دهید.
مرحله سوم: بعد از احراز هویت روی دکمه ورود به گروه کلاس من کلیک کنید و از نرم افزار شاد آموزش و پرورش استفاده کنید.
نکته: در واقع دانش آموز به گروهی در شبکه اجتماعی شاد می پیوندد که مدیر مدرسه تشکیل داده است.

احراز هویت در برنامه شاد

حال کسانی که برای اولین بار می خواهند از اپلیکیشن شاد استفاده کنند یا فرآیند احراز هویت خود را تاکنون تکمیل نکرده اند، بایستی مطابق با مراحل زیر نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند.
احراز هویت دانش آموزان

بعد از ورود به برنامه، پس از درج شماره تلفن همراه و همچنین ثبت کد ارسال شده، (مطابق با مراحل اولیه که در متن فوق ذکر شده است.) بایستی نام و نام خانوادگی خود را وارد و سپس “تیک تایید” را فعال نمایید.

احراز هویت دانش آموز در شاد

 احراز هویت معلمان و مدیران در برنامه شاد

مدیران و معلمان گرامی برای انجام احراز هویت خود در برنامه شاد باید با شماره موبایلی که در سامانه سناد برای آن ها ثبت شده است، وارد این اپلیکیشن شوند. تمامی مراحل احراز هویت در برنامه مذکور همانند مراحلی است که در متن فوق درج گردیده اما در مرحله چهارم باید نقش خود را به عنوان “معلم” یا “مدیر” انتخاب نمایند. همچنین در صورت مواجه شدن با خطای “اطلاعات وارد شده نامعتبر است.” باید مشخصات به ثبت رسیده در سایت سناد را تصحیح نموده و مجددا بعد از گذشت ۲۴ ساعت به برنامه شاد وارد شوند.

نصب دوباره برنامه شاد درسی

همان طور که پیش تر گفته شد، برنامه شاد یکی از نرم افزارهای زیر نظر آموزش و پرورش است که آموزش آنلاین و غیرحضوری دانش آموزان تمامی مقاطع از طریق آن امکان پذیر می باشد. با توجه به این که کلاس های درس دانش آموزان تماما حضوری شده است، عده ای از آن ها برنامه شاد را از گوشی تلفن همراه خود یا والدین حذف می کنند.

در صورتی که نباید اپلیکیشن شاد را حذف نصب کنند چون که هنوز اطلاع رسانی های لازم و یا در بعضی مواقع برگزاری کلاس های مجازی از طریق این برنامه انجام می شود. اما اگر بنا به هر دلیلی برنامه شاد را حذف کردید، جای نگرانی نیست چرا که در ادامه مطلب، مراحل گام به گام نصب برنامه شاد جدید را ذکر کرده ایم.

در ابتدا مطمئن شوید که نسخه قبلی که در گوشی تلفن اندرویدی شما نصب بوده، به طور کامل حذف شده است.

از طریق لینک موجود در متن همین مقاله و یا با ورود به سایت shad.ir و یا لینک مستقیمی که در مقاله دانلود نسخه جدید برنامه شاد وجود دارد، می توانید اپلیکیشن شاد را دانلود کنید.

به برنامه شاد وارد شوید و شماره تلفن همراهی که به مدیر مدرسه داده اید، در کادر مربوطه درج نمایید.

کد فعال سازی به شماره همراه شما ارسال می شود که باید در کادر مربوط به آن، وارد کنید.

در ابتدا باید احراز هویت خود را انجام دهید که برای این کار باید به “مدرسه من” مراجعه نمایید.

اکنون با کلیک بر گزینه “افزودن کاربر” و انتخاب نقش خود به عنوان “دانش آموز” فرآیند احراز هویت آغاز می شود.

کد ملی، سال، ماه و روز تولد خود را وارد کرده تا احراز هویت شما تکمیل شود.

اگر احراز هویت با موفقیت انجام شود، گروه ها و کانال های درسی برای شما نمایان می شوند.

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته و … در تمام رشته های دانشگاه فرهنگیان و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

صفر تا صد آزمون آزمایشی امتحانات نهایی سنجش ۱۴۰۳ | ثبت نام، شرایط و …

آرکا مشاوره

لیست حذفیات امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۳ تمامی رشته و پایه ها | نکات مهم

آرکا مشاوره

لیست رشته های کنکور هنر ۱۴۰۳ نکات طلایی وبروز

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید