مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی تیر ماه ۱۴۰۳ | نکات مهم

کارت ورود به جلسه آزمون مهر نظام مهندسی

کارت ورود به جلسه آزمون تیرماه ماه نظام مهندسی ۱۴۰۳ برای هر آزمون به صورت مجزا و چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون به صورت اینترنتی در سایت inbr.ir منتشر میشود. داوطلبان آزمون ورود به حرفه مهندسان نظام مهندسی ساختمان کشور، معماران تجربی و همچنین کاردان های فنی ساختمان لازم است، جهت شرکت در آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳ نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند. دریافت کارت ورود به جلسه یکی از الزامات اصلی جهت شرکت در آزمون می باشد که لازم است داوطلبان آزمون نظام مهندسی براساس اطلاعات ثبت نامی و اطلاعات شناسنامه ای نسبت به مشاهده و دریافت آن اقدام نمایند. در ادامه به منظور سهولت دسترسی دریافت کارت ورود به جلسه نظام مهندسی و راهنمایی بیشتر داوطلبان در نظر داریم به شرح و بررسی زمان، نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون بپردازیم.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه نطام مهندسی تیر ماه ۱۴۰۳

ثبت نام آزمون نظام مهندسی سه بار در سال برگزار می شود که با توجه به مراحل آزمون های نظام مهندسی سال گذشته، لینک دریافت کارت ورود به جلسه، چند روز قبل از برگزاری آزمون بر روی سایت ثبت نام آزمون نظام مهندسی فعال می شود.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳

کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی بر روی سایت وزارت راه و شهرسازی قرار می گیرد و داوطلبان می توانند در بازه زمانی مشخص شده، به سایت مذکور مراجعه کرده و کارت خود را دریافت نمایند.

ابتدا وارد سایت وزارت راه و شهرسازی به نشانی inbr.ir شده و از صفحه اصلی گزینه “آزمون های ورود به حرفه” را انتخاب کنید.

کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

در ادامه با توجه به آزمون مورد نظر، بر روی گزینه “کارت ورود به جلسه آزمون ورود به حرفه مهندسان تیرماه ۱۴۰۳” کلیک نمایید.

اکنون می بایست به یکی از روش هایی که در ادامه به آن اشاره کرده ایم، اطلاعات مورد نظر را وارد کرده و پس از و انتخاب گزینه “جستجو” به کارت خود دسترسی یابید.

روش اول: وارد کردن شماره همراه

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 1402

در ادامه با وارد کردن رمز عبور و مشاهده کارت ورود به جلسه، گزینه چاپ را انتخاب کنید.

کارت ورود به جلسه نظام

 

روش دوم: وارد کردن اطلاعات پرونده ای همچون شماره پرونده و شماره داوطلبی

کارت نظام مهندسی 1402

ویرایش و رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳

داوطلبان متقاضی شرکت در جلسه آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳، در صورتی که اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه با اطلاعات ثبت نامی مغایرت داشته باشد و یا اینکه داوطلبان در زمان تعیین شده موفق به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نشده باشند، حوزه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳ را تعبیه کرده است. داوطلبان باید به صورت حضوری به این حوزه ها مراجعه نموده و نسبت به دریافت یا رفع اشکالات موجود در کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی اقدام نمایند.

همزمان با اعلام زمان دریافت کارت ورود به جلسه، اسامی حوزه های رفع نواقص هم ابلاغ می شود که داوطلبان لازم است، جهت اطلاع از آدرس حوزه های رفع نواقص، مطابق شکل زیر که مشخص شده است، به صورت حضوری به حوزه های رفع نقص مراجعه نمایند. توصیه می شود داوطلبان کارت ملی خود را همراه داشته باشند.

سایت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳، داوطلبان شرکت کننده لازم است به سایت “دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان” به نشانی www.inbr.ir مراجعه نمایند. در صفحه اصلی گزینه “سامانه آزمون های ورود به حرفه”را انتخاب کرده و براساس مقطع مورد نظر، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند. داوطلبان شرکت کننده در آزمون، توجه داشته باشند اگر برای رشته هایی که دارای چندین صلاحیت می باشند شرکت کرده باشند، باید کارت ورود به جلسه هر صلاحیت را مجزا از سایت دریافت نمایند.

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید. کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

 

مطالب مرتبط:

ایفای نقش در مصاحبه استخدامی دبیری و هنرآموز ۱۴۰۳| آخرین تغییرات

آرکا مشاوره

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیری ۱۴۰۳|نکات مهم

آرکا مشاوره

تحقیقات محلی استخدامی آموزگاری ۱۴۰۳| ابتدایی، استثنایی

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید