مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳ تمامی رشته ها

دفترچه انتخاب رشته کنکور 1402 دانلود/آرکا

پس از برگزاری کنکور سراسری در نوبت های اردیبهشت ماه و تیرماه و اعلام نتایج اولیه این آزمون ها، حالا به مرحله اصلی کنکور یعنی انتخاب رشته کنکور رسیده ایم و داوطلبان باید تمام تلاش و دقت خود را به کار بگیرند تا با تکمیل حرفه ای فرم انتخاب رشته کنکور، بیشترین شانس قبولی را در رشته و دانشگاه های مورد علاقه خود داشته باشند. انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳ برای دانشگاه های سراسری و آزاد به طور مجزا انجام خواهد شد و داوطلبان با مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته می توانند از رشته هایی که ارائه شده اند، مطلع گردند. اگر قصد انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ را دارید، به این صفحه خوش آمده اید. مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا تصمیم گرفته است در این مطلب اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید این مرحله حساس از کنکور را با موفقیت پشت سر بگذارید. با ما همراه باشد.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳

متقاضیان انتخاب رشته کنکور سراسری باید از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org دفترچه را دانلود کنند. دفترچه انتخاب رشته شامل ۴ فایل می باشد و دفترچه گروه های آزمایشی هنر و زبان مشترک است. پس از انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور، می توانید از طریق کلیک بر روی لینک های زیر دفترچه مربوط به گروه آزمایشی خود را دانلود نمایید.(با توجه به اینکه هنوز دفترچه سال ۱۴۰۳ منتشر نشده است، جهت آمادگی و آشنایی فایل های زیر در دسترس قرار گرفته است).

جهت دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی ۱۴۰۲ کلیک کنید.
جهت دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی ۱۴۰۲ کلیک کنید.
جهت دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی ۱۴۰۲ کلیک کنید.
جهت دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر و زبان ۱۴۰۲ کلیک کنید.
جهت دانلود پیوست انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ کلیک نمایید.
دانلود فایل جداول اصلاحات (سری دوم) دفترچه های راهنمای انتخاب رشته با آزمون و پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۲

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری

دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته در همه گروه‌های آزمایشی تقریبا تا روز یکشنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۵/۲۹ در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر خواهد شد و انتخاب رشته از طریق سامانه جامع آزمون سراسری برای همه گروه‌های آزمایشی از روز سه‌شنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۵/۳۱ آغاز و تا روز شنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۶/۴ ادامه خواهد داشت.(به محض انتشار تاریخ دقیق مقاله حاضر بروز رسانی میگردد)

حتما بخوانید: نرم افزار تخمین رشته قبولی با رتبه های اعلامی سازمان سنجش در کنکور سراسری ۱۴۰۳

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری و کلیه دانشگاه های آزاد، غیر انتفاعی، پیام نور و …. ۱۴۰۳

برای انجام انتخاب رشته کنکور سراسری و کنکور دانشگاه آزاد، می توانید از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا راهنمایی دریافت کنید. مشاوران با تجربه و متخصص گروه آرکا، آماده انجام انتخاب رشته شما به شکل اصولی و هوشمندانه هستند و با چیدمان حرفه ای فرم، شانس قبولی شما را افزایش می دهند. جهت ارتباط با مشاوران مجرب مجموعه کافیست از طریق تماس تلفنی اقدام نمایید و از هر جای کشور امکان دسترسی فراهم می باشد.

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته و … در تمام رشته های دانشگاه فرهنگیان و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

 

مطالب مرتبط:

تعداد پذیرش دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ | تمامی رشته ها

آرکا مشاوره

کارت ورود به جسله کنکور تیر ماه ۱۴۰۳| نکات طلایی

آرکا مشاوره

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد مهران سال تحصیلی ۱۴۰۳

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید