مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳ | نکات مهم

استخدامی داستگاه اجرایی آرکا مشاوره

زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳ از مهم ترین و سوال برانگیز ترین مواردی است که داوطلبان با آن مواجه هستند.
آزمون استخدامی هر ساله به منظور جذب نیروی انسانی مورد نیاز ارگاه های دولتی برگزار می شود که به واسطه آن، افراد واجد شرایط ثبت نام استخدامی دستگاه های اجرایی می توانند بسته به نوع مدرک تحصیلی خود، نسبت به ثبت نام در یکی از شغل محل های مندرج در دفترچه راهنمای مربوطه اقدام نمایند. معمولا زمان برگزاری این آزمون، حدود دو ماه پس از اتمام مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در نظر گرفته می شود که در این مقاله قصد داریم به جزئیاتی در خصوص این مبحث بپردازیم.

زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳

در مورد زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳ باید گفت که این آزمون جزو پرطرفدارترین آزمون های استخدامی است و هر ساله در زمان معینی برگزار می شود.

آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۲ مرداد روز جمعه در شهر تهران و در صورت لزوم در سایر مراکز استان ها و شهرستان های دیگر برگزار می‌شود.

میثم لطیفی درباره دوازدهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: ابتدا باید هر دستگاه نیاز خود را بیان کند و سپس اقدامات لازم صورت بپذیرد. در این خصوص تا به حال بیش از ۳۰ دستگاه نیازشان برای آزمون استخدامی بررسی شده است و مورد موافقت قرار گرفته است.

وی افزود: البته این آمار غیر از آموزش و پرورش و وزارت بهداشت می باشد که به صورت جداگانه اعلام خواهد شد.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳

تاریخ اعلام نتایج مرحله یازدهم آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال ۱۴۰۳، تقریبا ۴۵ روز بعد از آزمون میباشد.

بیشتر بدانید: ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳ | دفترچه، شرایط، مدارک

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳

یکی از موارد مهمی که متقاضیان برای شرکت در این آزمون باید به آن توجه داشته باشند، دریافت و به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی است. کارت ورود به جسله یک مدرک شناسایی برای داوطلبان محسوب می شود که گزیده ای از اطلاعات مهم بر روی آن درج شده است. کارت مذکور به منظور مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir قرار می گیرد.

متقاضیان توجه داشته باشند که در صورت عدم داشتن کارت ورود به جلسه، امکان شرکت در آزمون از آن ها سلب خواهد شد. به طور کلی اطلاع مندرج بر روی کارت آزمون به شرح موارد زیر می باشد:

نام و نام خانوادگی داوطلب
شماره شناسنامه
شماره داوطلبی
ساعت و محل برگزاری آزمون
حوزه امتحانی
عنوان شغلی انتخابی
نام دستگاه اجرایی

حتما بخوانید: آمادگی مصاحبه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳| تمامی رشته ها، نکات مهم

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید. کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

 

مطالب مرتبط:

ایفای نقش در مصاحبه استخدامی دبیری و هنرآموز ۱۴۰۳| آخرین تغییرات

آرکا مشاوره

اعلام نتایج آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی آموزش پرورش ۱۴۰۳|نکات مهم

آرکا مشاوره

امریه سرباز معلم ۱۴۰۳| شرایط و نکات مهم

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید