مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳

زمان ثبت نام ازمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1403

متقاضیان برای شرکت در این آزمون، بایستی در زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرای ۱۴۰۳به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه نموده و پس از دریافت و مطالعه دفترچه آن در صورت دارا بودن تمامی شرایط لازم می توانند فرم تقاضانامه نام نویسی خود را به صورت اینترنتی تکمیل کنند.

آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی معمولا دو مرتبه در سال و به منظور جذب نیروی انسانی واجد شرایط ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در سراسر کشور برگزار می شود. در این آزمون سازمان های مختلفی نسبت به جذب نیرو اعلام علاقه مندی می نمایند که از جمله آن ها می توان به آموزش و پرورش، وزارت نیرو، وزارت علوم تحقیقات و فناوری و… اشاره نمود. داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون های استخدامی را دارند، می بایست دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی را به دقت مطالعه کنند و با توجه به زمانی که در راهنمای این آزمون جهت ثبت نام در نظر گرفته می شود، به سایت مربوطه مراجعه و اقدامات لازم را انجام دهند.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳

ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۴ تیرماه الی ۲۳ تیرماه سال جاری به منظور جذب نیروی مستعد و متخصص در هر رشته شغلی موردنیاز در سازمان ها و ادارات دولتی انجام می شود. لذا، داوطلبان می بایست قبل از تکمیل فرم استخدامی از شرایط ثبت نام دوازدهمین آزمون استخدام دستگاه های اجرایی مطلع شوند تا در صورت واجد شرایط مراحل ثبت نام خود را به درستی بگذرانند. لازم به ذکر است که روند ثبت نام نیز از طریق سایت مرکز جهاد دانشگاهی انجام خواهد شد.

حتما بخوانید:ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳| دفترچه، شرایط، مدارک و

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳

برای شرکت در این آزمون داوطلبان می بایست تمام اقدامات لازم برای ثبت نام را انجام داده و مشخصات خود را در فرم مربوطه که در سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ارائه شده است، وارد کنند. نام نویسی برای آزمون مذکور مانند سایر آزمون ها مستلزم پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی می باشد و تنها در صورت پرداخت مجاز به ثبت نام خواهید بود. نحوه واریز این وجه و سایر مراحل در راهنمای زیر شرح داده شده است. لازم است بدانید سایت نام نویسی این آزمون تغییر کرده و قرار است روند ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه اجرایی ۱۴۰۳ نیز مثل سال قبل از طریق سایت جهاد دانشگاهی و طبق مراحل زیر به انجام خواهد رسید.

  • ابتدا به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir مراجعه نموده و از منوی آزمون های فعال در صفحه اول سامانه، گزینه “ورود به صفحه اختصاصی آزمون” را انتخاب نمایید.
  • ورود به صفحه اختصاصی آزمون گزینه ” پرداخت هزینه ” از منوی سامانه ثبت نام
  • وارد کردن اطلاعات خواسته شده و تایید اطلاعات
  • پرداخت هزینه ثبت نام تعیین شده و دریافت توکن ثبت نام 
  • بازگشت به صفحه اصلی ثبت نام و انتخاب ثبت نام در آزمون
  • وارد کردن اطلاعات خواسته شده و توکن ثبت نام
  • بارگذاری مدارک خواسته شده و تکمیل تقاضانامه اینترنتی، تایید نهایی اطلاعات و دریافت کد رهگیری و شماره پرونده

    منابع آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳ 

    از دیگر موارد مهم که جهت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال ۱۴۰۳ باید به آن توجه داشته باشد، منابع در نظر گرفته شده برای این آزمون می باشند. زیرا افراد علاقه مند به اشتغال در دستگاه های دولتی باید از این منابع آگاه بوده و در فرصت قبل از برگزاری آزمون، به خوبی آن ها را مطالعه نمایند. جهت شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳ هم مانند سال های گذشته منابع آزمون به دو دسته تقسیم می شوند. این منابع شامل منابع عمومی و اختصاصی هستند. منابع عمومی برای همه داوطلبان آزمون یک سان بوده و جهت شرکت در آزمون کتبی باید مطالعه شوند. اما منابع اختصاصی برای هر رشته به صورت جداگانه ارائه شده و بعد از موفقیت در آزمون کتبی، داوطلبان باید این منابع را هم جهت آزمون ها یا مصاحبه های شفاهی مطالعه نمایند. شما می توانید منابع عمومی و اختصاصی هر رشته را در بخش امواد آزمون» دفترچه راهنما مشاهده کنید.

    همان طور که گفتیم، منابع اختصاصی هر رشته متفاوت بوده و در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳ آورده می شود. اما منابع عمومی این آزمون که برای همه رشته ها یکسان است و جهت شرکت در آزمون استخدامی باید مطالعه شوند،

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته و … در همه رشته های دانشگاهی و همچنین رشته های دانشگاه فرهنگیان، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند، با توجه به اینکه انتخاب رشته کنکور رابطه مستقیمی با آینده شغلی و اجتماعی داوطلب دارد، صفر تا ۱۰۰ انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ در مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا به صورت حضوری و غیر حضوری انجام میشود.

مطالب مرتبط:

سیر تا پیاز آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۳ | شرایط و زمان ثبت نام و…

آرکا مشاوره

انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

آرکا مشاوره

کد دسترسی دانشگاه آزاد۱۴۰۳| نکات مهم

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید