مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

دانلود منابع جامع آزمون استخدامی آموزش و پرورش رشته آموزگار ابتدایی ۱۴۰۳+نمونه سوالات

منابع آموزگار ابتدایی 1402

منابع استخدامی آموزگار ابتدایی در زمستان سال ۱۴۰۳ در این صفحه معرفی شده است، هر ساله سازمان آموزش و پرورش با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور از میان فارغ التحصیلان رشته های مختلف تحصیلی اقدام به برگزاری آزمون جهت جذب معلم و یا آموزگار می نماید. علاقه‌ مندان به شغل آموزگاری با توجه به رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی آموزش و پرورش، برای این که بتوانند در سازمان آموزش و پرورش استخدام شده و مشغول به فعالیت شوند، باید با در نظر گرفتن به شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در این آزمون ثبت نام و خود را برای شرکت در آن آماده نمایند. آزمون ورودی در نظر گرفته شده برای این منظور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و پذیرش افراد در این سازمان به آن بستگی دارد. یکی از مواردی که برای آمادگی این افراد برای شرکت در آزمون بسیار مورد اهمیت بوده و می تواند برای داوطلبان شرکت در آزمون بسیار کمک کننده باشد، اطلاع از منابع آرمون استخدامی آموزش و پرورش است.

داوطلبانی که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ ثبت نام میکنند، باید برای قبولی در آزمون منابع عمومی و اختصاصی رشته شغلی انتخابی را مطالعه کنند تا بتوانند با آمادگی کامل در جلسه آزمون حاضر شوند. منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ به سه دسته عمومی، اختصاصی و تخصصی تقسیم شده است. در ادامه مقاله به منظور تسهیل روند مطالعه و برنامه ریزی داوطلبان، به تفکیک مواد امتحانی عمومی و اختصاصی و تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ را بیان کرده ایم.

در انتها برای دستیابی داوطلبان گرامی به پکیچ کامل آمادگی آزمون استخدامی رشته آموزگار ابتدایی و استثنایی ۱۴۰۳ (شامل منابع کامل و بروز شده به همراه نمونه سوالات آزمون های گذشته با پاسخنامه) تهیه شده است.

مواد امتحانی عمومی آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۳

داوطلبان پس از تکمیل فرم ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ و دریافت کد رهگیری و شماره پرونده خود، وارد مرحله آمادگی برای شرکت در آزمون کتبی و تستی می شوند. شرکت کنندگان آزمون استخدامی سال جاری از روز ثبت نام تا روز برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۳، جهت مطالعه منابع معرفی شده فرصت دارند.

منابع عمومی آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۳ همانند سال های گذشته نبوده و تفاوت هایی برای این منابع این آزمون اعمال شده است. داوطلبان متقاضی استخدامی آموزش و پرورش سال جاری در تمامی رشته و محل های شغلی باید منابع مرتبط با این مواد آزمون را مطالعه کنند.

عمومی آموزگاری منابع

مواد امتحانی اختصاصی آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۳

داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش موظف هستند برای شرکت در آزمون سال ۱۴۰۳ علاوه بر مواد آزمونی عمومی معرفی شده، منابع اختصاصی تعیین شده برای هر یک از رشته های شغلی آزمون استخدامی آموزش و پرورش را نیز مطالعه کنند.

مواد آزمون اختصاصی تعیین شده برای هر رشته شغلی متناسب با ماهیت آن رشته و هم چنین متناسب با دروس رشته های تحصیلی مجاز به ثبت نام هر رشته شغلی، تعیین می شود. داوطلبان پس از انتخاب رشته شغلی مورد نظر خود می بایست، منابع اختصاصی تعیین شده آن رشته را بررسی و تهیه کنند.

منابع اختصلصی استخدامی آموزش ابتدایی 1402منابع اختصلصی استخدامی آموزش ابتدایی 1402

مواد امتحانی تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

با توجه به جدیدترین اطلاعیه منتشر شده، مواد امتحانی آزمون استخدامی آموزش و پرورش بخش سومی به نام مواد امتحانی تخصصی خواهد داشت. این قسمت نیز دارای منابعی بوده که در این بخش از مقاله به ارائه مواد امتحانی تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

منابع تخصصی استخدامی آموزش ابتدایی 1402

وزارت آموزش و پرورش کشور هر ساله با دو روش مختلف یعنی آزمون سراسری کنکور و برگزاری آزمون استخدامی اقدام به پذیرش نیروی انسانی مورد نیاز خود می کند. در همین راستا، افراد زیادی نسبت به شرکت در آزمون استخدامی اقدام می کنند. نکته قابل توجه برای این افراد، تهیه منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ و مطالعه دقیق آن ها است. در این باره باید بگوییم که منابع آزمون به صورت کامل، همراه با نمونه سوالات مربوطه سالهای گذشته با پاسخنامه در قالب یک پکیچ آمادگی استخدامی آزمون آموزش و پرورش رشته آموزگار ابتدایی و استثنایی را مهیا نموده ایم، شما داوطلبان گرامی با تهیه این پکیچ نیازی به بررسی و مطالعه منابع یا سوالات دیگری نخواهید داشت، از طرفی نیز به دلیل اینکه همه داوطلبان گرامی بتوانند از اقشار مختلف بتوانند این پکیچ را تهیه نمایند با تخفیف ارائه میگردد.

در ادامه به داوطلبان گرامی توصیه میشود که برای قبولی در این آزمون نیازی به هزینه های غیر اصولی و منابع دیگری نخواهید داشت لذا با تهیه این پکیچ با خیال راحت به مطالعه بسته تهیه شده اقدام نمایید.

لینک دانلود منابع جامع آزمون استخدامی آموزش و پرورش رشته آموزگار ابتدایی و استثنایی ۱۴۰۳ + نمونه سوالات آزمونی (کلیک نمایید)

در صورتی که در خصوص مراحل، شرایط، زمان و … ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سوالی دارید میتوانید در کمترین زمان ممکن از مشاوران آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته و … در تمام رشته های داشگاه فرهنگیان و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

 

 

مطالب مرتبط:

اعلام نتایج آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی آموزش پرورش ۱۴۰۳|نکات مهم

آرکا مشاوره

تحقیقات محلی استخدامی آموزگاری ۱۴۰۳| ابتدایی، استثنایی

آرکا مشاوره

آمادگی مصاحبه کارشناس رسمی کانون دادگستری ۱۴۰۲| حوادث ناشی از کار

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید