مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳| نکات مهم

نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1403

یکی از مهم ترین مراحل بعد از انتشار کارنامه اولیه کنکور، انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ می باشد. آن دسته از افرادی که مجاز به انتخاب رشته دانشگاه ازاد شدند با آغاز انتخاب رشته در تکاپوی بررسی شانس قبولی خود در دانشگاه های آزاد هستند تا چیدمان فرم انتخاب رشته خود را بر اساس شانس قبولی خود تکمیل کنند.

نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

در نرم افزار انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ تمامی سهمیه ها و شرایط مندرج در دفترچه مورد توجه قرار گرفته است. متقاضیان شرکت در آزمون سراسری می توانند با استفاده از این نرم افزار ها بهترین کدرشته محل ها را با توجه به درصدها و رتبه خود انتخاب کنند. نرم افزار های انتخاب رشته معمولا در سه دسته کدرشته محل های متناسب با رتبه داوطلبان پیشنهاد می دهند که این دسته بندی به صورت زیر می باشد:

  • رشته هایی که شانس قبولی کمتری در آن ها دارید.
  • رشته هایی که شانس قبولی در آن ها دارید.
  • رشته هایی بیشترین شانس قبولی را در آن ها دارید.

با استفاده از این نرم افزار حدود قبولی ۱۵۰ رشته و دانشگاه با توجه به رتبه اکتسابی داوطلب از طریق شبکه های اجتماعی (ایتا، روبیکا، تلگرام، شاد، بله، سروش، واتساپ و یا ایمیل) به داوطلب ارسال میگردد و داوطلب میتواند با توجه به فایل pdf ارسالی از سمت مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا، آنالیز بهتری داشته تا بتواند انتخاب رشته خود را تکمیل نماید.

چند سالی است که نرم‌افزارهایی تحت عنوان نرم‌افزار انتخاب رشته کنکور سراسری یا آزاد به بازار عرضه‌شده است و یا در سایت های مختلف تخمین رتبه مجازی کنکور قرار داده شده است.

متأسفانه و یا خوشبختانه ما به سمتی پیش می‌رویم که روزبه‌روز راحت‌طلب‌تر می‌شویم و ترجیح می‌دهیم با حداقل زحمت، نتیجه مطلوبمان را کسب نماییم.

یک واقعیت در مورد این‌گونه نرم‌افزارها وجود دارد. اولا به دلیل ایده جالب و تفکر سازنده‌های این نرم‌افزارها باید دست مریضاد و خسته نباشید گفت و نمی‌توان زحمات آن‌ها را در این امر نادیده گرفت اما حقیقت این است که هیچ ماشین و ابزار و سیستم و کامپیوتری نمی تواند قدرت تصمیم‌گیری انسان را داشته باشد.

نرم‌افزارهای انتخاب رشته کنکور به دلیل اینکه هر ساله ما شاهد تغییراتی در ظرفیت پذیرش دانشگاه ها و…. شاهد هستیم که بایستی تک تک این تغییرات در انتخاب رشته داوطلب لحاظ گردد که هیچ کدام از این نرم افزار ها توانایی محاسبه تک تک تغیییرات دفترچه نخواهد بود.

بنابراین، اگر می‌خواهید نتیجه مطلوبی به دست آورید بهتر است این کار را از متخصص آن بخواهید. از طرفی کنکور سراسری ۱۴۰۳ متفاوت از کنکور سال های گذشته بوده و نیازمند بررسی های دقیق تر میباشد.

در مرکز مشاوره تحصیلی آرکا انتخاب رشته داوطلبان به دو صورت نرم افزاری و دستی بررسی میگردد و فایل pdf که حاوی حداقل ۱۵۰ انتخاب در یکی از مناطق ۱، ۲، ۳ و ایثارگران ۵ و ۲۵ درصد میباشد از طریق شبکه های اجتماعی به شماره همراه اعلامی داوطلب ارسال میگردد. برای محاسبه تخمین قبولی خود وارد لینک زیر شوید:

نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری و دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

Max. file size: 512 MB.
بعد از پرداخت منتظر ارسال فایل حدود رشته و محل های قبولی خود توسط مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا باشید. با توجه به تغییرات دفترچه کنکور سراسری ۱۴۰۳ و هم اینکه حدود قبولی ها به دو صورت نرم افزاری و دستی بررسی میشوند، فایل حاوی اطلاعات حداکثر ۳ ساعت بعد از پرداخت به شماره همراه اعلامی ارسال میگردد. (شماره همراه اعلامی حتما بایستی در یکی از شبکه های اجتماعی اعلامی عضویت داشته باشد). کارشناسان ما از ساعت ۸ صبح الی ۱۲:۳۰ شب پاسخگوی سوالات شما عزیزان میباشند. در صورت بروز هرگونه مشکل در فرآیند پرداخت میتوانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۱۰۵۸۷ تماس حاصل فرمایید و یا در یکی از شبکه های اجتماعی تلگرام، ایتا، روبیکا، سروش، بله، شاد، واتساپ با شماره ۰۹۹۶۰۹۶۸۲۹۶ در ارتباط باشید.

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته و … در تمام رشته های دانشگاه فرهنگیان و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مطالب مرتبط:

انصراف از قبولی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳| اجازه انتخاب رشته کنکور سراسری

آرکا مشاوره

صفر تا صد رشته فوریت های پزشکی | بازار کار، شرایط، وظایف و…

آرکا مشاوره

زمان دقیق برگزاری کنکور ۱۴۰۳

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید