مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

کارت شرکت در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳| نحوه دریافت، نکات مهم

دریافت کارت شرکت در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403

کارت شرکت در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی ۱۴۰۳ یکی از مدارک موردنیاز برای ورود به جلسه مصاحبه و ارزیابی تکمیلی فرهنگیان می باشد. بنابراین، داوطلبان باید نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه مصاحبه و ارزیابی تکمیل فرهنگیان اقدام کنند. یکی از مراحل پذیرش دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی، ثبت نام و دریافت کارت شرکت در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ است. دو دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی با هدف آموزش دبیران آینده تاسیس شده اند که هر دو دانشگاه از طریق آزمون سراسری اقدام به جذب دانشجو می کنند. بنابراین داوطلبان واجد شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ که تمایل به ادامه تحصیل در دانشگاه فرهنگیان دارند، باید در کنکور سراسری ثبت نام و در فرآیند انتخاب رشته شرکت نمایند.

برای دریافت کارت ورود به جلسه مصاحبه فرهنگیان ۱۴۰۳ داوطلبان می توانند با ورود به سامانه ثبت نام مصاحبه فرهنگیان ضمن بارگذاری مدارک لازم نیز با پرداخت هزینه (۳۳۰ هزار تومان) ورود به جلسه مصاحبه فرهنگیان، کارت شرکت در مصاحبه و ارزیابی تکمیلی دانشگاه فرهنگیان را دریافت کنند. از آنجا که به همراه داشتن کارت شرکت در مصاحبه فرهنگیان برای ورود به جلسه مصاحبه الزامی است قصد داریم در ادامه مقاله توضیحات کاملی در مورد زمان و نحوه دریافت کارت شرکت در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ ارائه دهیم.

سایت کارت شرکت در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان و تربیت رجایی ۱۴۰۳

سایت کارت شرکت در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ همان سامانه ثبت نام و ارزیابی تکمیلی مصاحبه دانشگاه فرهنگیان به نشانی psd.cfu.ac.ir است. داوطلبان برای کارت شرکت در مصاحبه در ابتدا لازم است مدارک خود را در سامانه آپلود کرده و پس از پرداخت هزینه ثبت نام، کارت شرکت در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ را دریافت نمایند.

زمان دریافت کارت شرکت در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان و تربیت رجایی ۱۴۰۳

مصاحبه متقاضیان پذیرفته شده دو برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان پس از اعلام نتایج رشته های متمرکز با شرایط خاص در سال گذشته از روز یکشنبه ۱۹ شهریور ماه آغاز شد. داوطلبان توانستند در سال گذشته از روز شنبه مورخ ۱۸ شهریور ماه، مدارک خود را شامل فرم اطلاعات فردی، مدارک تحصیلی و … است را آپلود کنند. لازم به ذکر است که زمان دریافت کارت شرکت در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ در استان های مختلف متفاوت باشد و از طرفی امسال برای نخستین بار کنکور دانشگاه فرهنگیان به صورت مجزا برگزار میشود که با تغییرات عمده ای مواجه هستیم. اطلاعیه های مرتبط با زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می گردد. طبق آخرین اخبار مصاحبه اختصاصی فرهنگیان حداکثر ۳۰ روز بعد از کنکور اختصاصی فرهنگیان آغاز میشود که مراحل ثبت نام آن هنوز اغلام نشده است ولی پیش بینی میگردد که اواخر اردیبهشت ماه یا ائایل خرداد ۱۴۰۳ باشد.(به محص اعلام زمان دقیق اطلاع رسانی خواهد شد)

حتما بخوانید: آمادگی مصاحبه شایستگی های عمومی و اختصاصی دانشگاه فرهنگیان و تربیت رجائی ۱۴۰۳ | نکات طلایی

نحوه دریافت کارت شرکت در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

پس از اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان لازم است داوطلبان در تاریخ تعیین شده به سامانه psd.cfu.ac.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام، تکمیل پرونده، بارگذاری مدارک و در نهایت دریافت کارت ورود به جلسه مصاحبه این دانشگاه اقدام نمایند.

مراحل دریافت کارت

داوطلبان در ابتدا وارد psd.cfu.ac.ir شده و قسمت ورود داوطلبان را انتخاب نمایند.

کارت شرکت در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403

۲- داوطلبان لازم است کد ملی و شماره شناسنامه خود را وارد کنند تا بتوانند وارد شوند. پس از ورود، اطلاعات شناسایی داوطلبان نمایش داده می شود.

نحوه دریافت کارت مصاحبه فرهنگیان 1403

۳- در ادامه نسبت به بارگذاری مدارک اقدام نمایید.

۴- پس از آپلود مدارک و تاییر اطلاعات لازم است داوطلبان هزینه شرکت در مصاحبه را پرداخت نمایند.

۵- در انتها مانند تصویر زیر کارت ورود به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان نمایش داده می شود که بایستی یک نسخه پرینت بگیرید.

نمونه کارت شرکت در مصاحبه فرهنگیان

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکورهنر۱۴۰۳| نکات مهم

آرکا مشاوره

بحث گروهی در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳| بررسی دقیق

آرکا مشاوره

رشته های بورسیه ریاضی فیزیک | نکات مهم

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید