مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور اردیبهشت ۱۴۰۳ | نکات مهم

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1402

تمامی داوطلبانی که اقدام به ثبت نام کنکور سراسری اردیبهشت ۱۴۰۳ نموده اند، برای حضور سر جلسه آزمون ملزم به گرفتن کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳ می باشند. این کارت در بازه زمانی اعلام شده از سوی سازمان سنجش قابل دریافت می باشد.

این کارت حاوی اطلاعات مهمی از جمله اطلاعات فردی، شماره داوطلبی، سهمیه، زمان و مکان برگزاری آزمون، دین، زبان خارجی و نوع معلولیت می باشد. همراه داشتن کارت ورود به جلسه و مدرک شناسایی معتبر مانند کارت ملی یا شناسنامه عکس دار در زمان برگزاری کنکور ۱۴۰۳ از اهمیت بالایی برخوردار است.

با نزدیک شدن به موعد برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳، یکی از سوالاتی که همواره دانش آموزان با آن مواجه هستند، زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون می باشد. در ادامه این مقاله به موضوعات مهمی از جمله زمان و نحوه دریافت کارت، امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی در این مرحله و آدرس باجه های رفع نقص می پردازیم.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳

تاریخ برگزاری نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳، ۶ و ۷ اردیبهشت ماه اعلام شده است و همچنین زمان دریافت کارت ورود به جلسه از امروز مورخه ۲ اردیبهشت ماه بر روی سایت قرار گرفته و داوطلبان می توانند با ورود به پورتال شخصی خود در سایت سنجش نسبت به دریافت فایل کارت موردنظر و پرینت آن اقدام نمایند.

نمونه کارت ورود به کنکور 1403

داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور سراسری را دارند، می بایست در موعد مقرر با استفاده از کد پیگیری و یا شماره شناسنامه، برای دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند. کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳، طبق تاریخی که در آینده اعلام می شود، از طریق سایت سازمان سنجش قابل دریافت است. به محض انتشار اطلاعیه ای در این خصوص، جزئیات برگزاری آزمون و همچنین آدرس و زمان مراجعه به باجه های رفع نقص اطلاع رسانی می شود.

حتما بخوانید: نرم افزار تخمین رشته قبولی با رتبه های اعلامی سازمان سنجش در کنکور سراسری ۱۴۰۳

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳

همانطور که اشاره کردیم برای تمامی داوطلبان، کارت ورود به جلسه کنکور سراسری آزمون صادر و داوطلبان برای دریافت آن به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و پس از وارد کردن اطلاعات خود نسبت به گرفتن آن اقدام کنند. در ادامه نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳ را شرح داده ایم.

👈در ابتدا داوطلب باید وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org شود و از منو سمت راست صفحه، آیکون “سراسری” را انتخاب نمایید.

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور هیوا

👈 برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری روی گزینه کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ – نوبت اول یا نوبت دوم تیرماه ۱۴۰۳ کلیک کنید.

 

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور هیوا

 

👈 دریافت کارت کنکور سراسری و تهیه پرینت از آن

در انتها و پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده، داوطلبان می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت نموده و در صورت صحت اطلاعات مندرج روی کارت، یک نسخه از آن پرینت بگیرند.

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳

داوطلبانی که نسبت به اخذ کارت ورود به جلسه آزمون ۱۴۰۳ اقدام می‌کنند و در نهایت آن را از سایت سازمان سنجش اخذ می‌کنند، با نهایت دقت مندرجات آن را بررسی نمایند تا در اطلاعات شناسنامه ای و ثبت نامی مندرج در آن مغایرتی وجود نداشته باشد. هر داوطلب برای رفع مغایرت های مندرج در کارت ورود به جلسه کنکور می‌تواند از طریق روش‌های گفته شده در ادامه نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

مراجعه به سایت سازمان سنجش

در اولین روش ویرایش اطلاعات داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش، از طریق لینک ویرایش اطلاعات ثبت نامی کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳ اطلاعات خود را ویرایش کنند. اطلاعات قابل ویرایش از طریق لینک ویرایش اطلاعات ثبت نامی به شرح موارد زیر می‌باشد:

🟢 محل اخذ مدرک ماقبل ديپلم

🟢 محل اخذ مدرک ديپلم

🟢 وضعیت تحصيلی و اشتغال

🟢 محل تولد

🟢 سری و سریال شناسنامه

🟢 سهمیه

حتما بخوانید: نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری ۱۴۰۳ با تاثیر ۵۰% معدل کتبی

مراجعه به آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصيلی

برخی اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳ از طریق مراجعه به آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصیلی، امکان پذیر می‌باشد. این اطلاعات به شرح موارد زیر می‌باشد:

🔵 نام و نام خانوادگی

🔵 شماره شناسنامه و شماره ملی

🔵 سال تولد

🔵 كد دانش آموزی و نوع ديپلم

🔵 منطقه اخذ ديپلم و سال اخذ

🔵 اطلاعات سوابق تحصيلی

🔵 عنوان مدرک پيش دانشگاهی و سال اخذ مدرک پیش دانشگاهی

🔵 كد دانش آموزی پيش‌ دانشگاهی و منطقه اخذ مدرک پيش‌ دانشگاهی

🔵 هرگونه مشكل درخصوص نمرات آموزش و پرورش

مراجعه به باجه های رفع نقص

در زمان ویرایش اطلاعات کارت ورود جلسه آزمون سراسری داوطلبان می‌توانند از طریق باجه های رفع نقص اطلاعاتی شامل موارد زیر را نیز ویرایش کنند. چنانچه هر گونه ابهام و مشکل در کارت شما وجود داشت می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید.

🔴 دين

🔴 زبان خارجی امتحانی

🔴 معلوليت و بهيار

🔴 اطلاعات مربوط به جنسیت

🔴 مشکلات مربوط به عکس

🔴 اشکلات شماره داوطلبی مندرج بر روی كارت ورود به جلسه

عدم دسترسی یا فراموشی اطلاعات برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳

گاهی ممکن است برخی از داوطلبان دسترسی کافی برای دریافت کارت ورود به جلسه خود نداشته باشند و یا اطلاعات لازم جهت دریافت کارت ورود به جلسه خود را مفقود یا فراموش کرده باشند. لذا این دسته از افراد می توانند از طریق لینک ثبت و ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش، نسبت به بازیابی این موارد اقدام نموده و از مراجعه حضوری خودداری کنند

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

توضیحات کارنامه کنکور سراسری ۱۴۰۳

آرکا مشاوره

سیر تا پیاز رشته مهندسی هوافضا | درآمد،بازار کار، شرایط و ….

آرکا مشاوره

مشاهده نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۲ | تیر و دی ماه، نحوه مشاهده+نکات مهم

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید