مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

کارنامه قبولی هوشبری دانشگاه دولتی ۱۴۰۲| آخرین رتبه و درصدهای لازم

کارنامه آخرین قبولی هوشبری دولتی 1401

به طور کلی هدف از تدریس و ایجاد این رشته در دانشگاه های علوم پزشکی، پرورش افرادی است که توانایی کمک رسانی دقیق و تخصصی به متخصصان بیهوشی را داشته باشند. به علاوه افرادی که در این رشته فارغ التحصیل می شوند، می توانند گازهای موجود در خون افراد را اندازه گیری کنند، همچنین طرز استفاده از دستگاه های بیهوشی و استریل کردن آنها را نیز می آموزند که نقش مهمی در فرآیند درمان و عمل دارند. اطلاع از کارنامه آخرین رتبه قبولی هوشبری دانشگاه دولتی داوطلبان سال های گذشته در رشته ها و مناطق مختلف برای داوطلبانی که در کنکور سراسری ۱۴۰۳ شرکت کرده اند، اهمیت زیادی دارد. از این رو در این مقاله چندین نمونه از کارنامه قبولی آموزش هوشبری ۱۴۰۲ و حداقل درصد لازم برای قبولی این رشته در سهمیه منطقه یک، دو و سه ارائه شده است.

معرفی کلی رشته هوشبری

رشته هوشبری امروزه یکی از رشته های بسیار پرطرفدار در میان علاقه مندان به رشته های پیراپزشکی می باشد. برای آشنایی بیشتر شما داوطلبان بایستی بگوییم که رشته هوشبری از شاخه های پیراپزشکی است که فارغ التحصیل این رشته به عنوان دستیار یک متخصص بیهوشی در اتاق عمل مشغول به کار می شود. دانشجویان این رشته در طی دورانی که در دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، روش ها، تجهیزات و وسایل مورد استفاده در مراقبت از بیمار بیهوش در جراحی های عمومی و تخصصی را می آموزند و هم چنین با بخش های مراقبت های ویژه و اورژانس ها آشنا شده و نحوه مراقبت از بیماران را در مراحل مختلف بیهوشی به صورت نظری و عملی فرا می گیرند.

نمونه کارنامه قبولی هوشبری ۱۴۰۲ در سهمیه منطقه۱

دانشگاه:  دانشگاه علوم پزشکی جیرفت
رشته: هوشبری
رتبه کشوری:  ۴۳۱۰۱ رتبه در سهمیه: ۱۱۲۳۹
نام درس درصد
زمین شناسی ۱۰
ریاضیات ۲۰
زیست ۱۸
فیزیک ۱۰
شیمی ۱۹

نمونه کارنامه قبولی هوشبری ۱۴۰۲ در سهمیه منطقه۲

دانشگاه:  دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر
رشته: هوشبری
رتبه کشوری: ۵۰۹۴۳ رتبه در سهمیه: ۲۱۳۰۱
نام درس درصد
زمین شناسی ۱۰
ریاضیات ۲۶
زیست ۲۰
فیزیک ۱۰
شیمی ۲۸

 

نمونه کارنامه قبولی هوشبری ۱۴۰۲ در سهمیه منطقه۳

دانشگاه:  دانشگاه علوم پزشکی جیرفت
رشته: هوشبری
رتبه کشوری: ۵۵۲۳۳ رتبه در سهمیه: ۱۸۱۳۴
نام درس درصد
زمین شناسی ۱۰
ریاضیات ۱۰
زیست ۱۶
فیزیک ۱۷
شیمی ۱۰

مشاوره انتخاب رشته هوشبری ۱۴۰۳

توجه داشته باشید که رتبه های گفته شده در بالا تقریبی بوده و با توجه به تغییر ظرفیت پذیرش نسبت به سال گذشته و حذف دروس عمومی، بهتر است تا داوطلبان این رتبه ها را به عنوان رتبه های قبولی خوشبینانه در نظر بگیرند.

همچنین حدود رتبه و کارنامه های قرار داده شده در مرکز مشاوره آرکا با دقت بسیار بالایی بررسی شده و به دلیل تغییرات اعلام شده در ظرفیت رشته ها و ایجاد محل های پذیرش جدید بایستی کارنامه داوطلب مورد نظر با دقت و حساسیت بیشتری بررسی گردد، چرا که امر انتخاب رشته میتواند در زندگی و شخصیت داوطلب تاثیر مستقیم داشته باشد، لذا به داوطلبان گرامی توصیه میشود برای بررسی بیشتر و نتایج بهتر، راهنمایی های لازم را از طریق تماس تلفنی کارشناسان مرکز مشاوران آرکا دریافت نمایند.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته و … همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

معافیت سربازی ۱۴۰۳ | قوانین جدید، شرایط و انواع معافیت، نکات مهم

آرکا مشاوره

تاثیر سهمیه درپذیرش بدون کنکور دانشگاه سراسری۱۴۰۳| نکات مهم

آرکا مشاوره

انصراف از دانشگاه آزاد ۱۴۰۳| برسی تمام شرایط، معافیت هزینه انصراف و …

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید