مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

وزارت آموزش و پرورش جهت تامین نیروی کارآمد و با انگیزه مورد نیاز خود، در دهه اول اردیبهشت ماه سال جاری اقدام به برگزاری آزمونی با عنوان آزمون استخدامی آموزش و پرورش نمود که داوطلبان آموزگار ابتدایی و استثنائی در آن شرکت داشتند.

این افراد باید پس از دریافت نتایج اولیه، خود را برای حضور در مرحله دوم یعنی مصاحبه آماده کنند. نتایج اولیه که به صورت کارنامه است، معمولا دو ماه پس از برگزاری آزمون از طریق سایت sanjesh.org منتشر می شود. همچنین مدتی پس از اتمام مراحل مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش و در زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اسامی پذیرفته شدگان نهایی نیز از سوی سایت مذکور اعلام می گردد.

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دبیری آموزش و پرورش

از آنجایی که پروسه استخدام دبیر در آموزش پرورش طی دو مرحله انجام می گیرد، تمامی پذیرفته شدگان آزمون کتبی می بایست در مرحله دوم یعنی ارزیابی تکمیلی نیز شرکت نمایند. لازم به ذکر است دعوت شدگان به مصاحبه افرادی هستند که ضمن دریافت کارنامه آزمون کتبی خود، نمرات آن ها در حد قابل قبول می باشد. بنابراین زمان اعلام نتایج آزمون دبیری ۱۴۰۲ در دو مرحله اولیه و نهایی انجام می پذیرد  که هم اکنون (۷ شهریور ماه) نتایج اولیه اعلام شده است. جهت مشاهده نتایج آزمون خود کلیک نمایید.

مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

هم اکنون در مورخه ۳۰ مهر ماه نتایج تکمیل ظرفیت استخدامی وزارت آموزش و پرورش آموزگار ابتدایی و استثنایی اعلام شد و داوطلبان گرامی میتوانند از طریق لینک زیر اقدام نمایند:

سیستم کارنامه ی مرحله ی تکميل ظرفيت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (شغل آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی) سال ۱۴۰۱

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش گلستان همچنین با اشاره به برگزاری آزمون دبیری و آموزگاری افزود: امسال سهمیه استخدامی گلستان از ۸۰۰ نفر به ۱۳۰۰ نفر افزایش یافت و نتایج آموزگاری تا پایان هفته و آزمون دبیری تا ۱۵ مهر اعلام خواهد شد.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته و … در تمام رشته های داشگاه فرهنگیان و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

شروع ثبت نام آزمون تامین اجتماعی ۱۴۰۳| استخدامی، دفترچه، نحوه ثبت نام

آرکا مشاوره

مشاهده پاسخنامه آزمون کارشناسی دادگستری ۱۴۰۲ | قوه قضاییه، تاسیسات ساختمان

آرکا مشاوره

ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳| نکات مهم

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید