مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

اعلام نتایج رشته های شرایط خاص

اعلام نتایج رشته های شرایط خاص

نتایج رشته های دارای شرایط خاص کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دو مرحله نتایج اولیه و نتایج نهایی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” منتشر می گردد. داوطلبانی که‌ در مرحله انتخاب رشته کنکور سراسری، کد رشته محل های مربوط به رشته‌هایی که دارای پذیرش نیمه متمرکز می باشند را در فرم انتخاب رشته خود درج کرده اند، می توانند در تاریخ های اعلام شده، جهت دریافت نتایج کنکور خود اقدام نمایند.

زمان اعلام نتایج اولیه رشته های دارای شرایط خاص کنکور سراسری ۱۴۰۳

با توجه به تغییرات کنکور ۱۴۰۳ و قانون برگزاری این آزمون در دو نوبت اردیبهشت و تیر ماه، داوطلبان می توانند در نوبت اول کنکور نیز حضور به عمل آورده و متقاضی شرکت در رشته محل های دارای شرایط خاص باشند. شایان توجه است که علی رغم برگزاری دو نوبته این آزمون، مرحله انتخاب رشته و دعوت به مصاحبه ۱ مرتبه و پس از برپایی آزمون تیر ماه خواهد بود. زمان اعلام نتایج اولیه رشته های دارای شرایط خاص ۱۴۰۳ هنوز مشخص نیست اما با توجه به روال سابق، انتظار می رود که حدود ۱۰ روز پس از انجام فرآیند انتخاب رشته داوطلبان که قرار بود در نیمه دوم مرداد ماه ۱۴۰۳ انجام شود ولی با توجه به تعویق زمان برگزاری آزمون تیرماه در اواخر مرداد ماه می باشد، لیست اسامی چند برابر ظرفیت (جهت شرکت در مصاحبه علمی – عقیدتی و موارد مربوطه) منتشر گردد.

 محل مصاحبه رشته های متمرکز با شرایط خاص کنکور ۱۴۰۳

افرادی که در هنگام انتخاب رشته کنکور سراسری یک یا چند رشته از رشته های متمرکز با شرایط خاص را در فرم انتخاب رشته خود ثبت کرده‌اند، در صورت کسب نمره حد نصاب به صورت چند برابر ظرفیت رشته محل مورد نظر، دعوت به مصاحبه خواهند شد. بنابراین باید بر اساس زمانبندی تعیین شده از سوی مؤسسات برای انجام مراحل مصاحبه در هر دانشگاه، به حوزه مشخص شده مراجعه نمایند.

از این رو سازمان سنجش هر ساله پس از اتمام مراحل انتخاب رشته، با انتشار یک اعلامیه درباره زمان و محل برگزاری و همه جزئیات مربوط به انجام فرایند توضیحاتی را ارائه می‌دهد. در ادامه، جدول مربوط به زمان و مکان مصاحبه و گزینش رشته های تحصیلی و شرایط خاص آزمون سراسری سال گذشته، ارائه شده است.

زمان و مکان مصاحبه و گزينش‌ رشته‌های ‌دارای شرايط خاص کنکور سراسری سال گذشته
نشانی مدیریت امور پردیس های استانی مربوط به دانشگاه فرهنگیان کلیک کنید
نشانی مکان مصاحبه رشته  فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی کنکور سراسری کلیک کنید
دریافت فرم اعلام آمادگی جهت پذيرش و مصاحبه در دانشگاه فرهنگيان کلیک کنید
فرم مربوط به اطلاعات فردی متقاضیان کنکور سراسری کلیک کنید

نحوه اعلام نتایج رشته های متمرکز با شرایط خاص کنکور ۱۴۰۳

داوطلبان به منظور دریافت نتایج رشته های متمرکز با شرایط خاص کنکور می بایست وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شده و از منوی سمت راست سراسری را انتخاب کنند. بعد از ورود در بخش سراسری بر روی لینک اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ کلیک نمایند. در اعلام نتایج نهایی محل قبولی یا عدم قبولی داوطلبان مشخص شده و پذیرفته شدگان می توانند برای ثبت نام و ادامه تحصیل به دانشگاه محل قبولی مراجعه کنند.

مراحل مشاهده نتایج رشته های متمرکز با شرایط خاص کنکور ۱۴۰۳

ورود به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org

انتخاب گزینه سراسری ار منوی سمت راست

کلیک روی لینک مشاهده “اطلاعیه نتایج نهایی آزمون سراسری ۱۴۰۳

انتخاب مشاهده اسامی پذیرفته شدگان

مشاهده نتیجه

اسامی پذیرفته شدگان دو نوبت کنکور ۱۴۰۳ در رشته های تجربی، ریاضی و انسانی به صورت اولیه و نهایی توسط سایت سازمان سنجش در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

 

مطالب مرتبط:

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی ۱۴۰۳|نکات مهم

آرکا مشاوره

جواب اعتراض به نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۳

آرکا مشاوره

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد سرعین سال تحصیلی ۱۴۰۳

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید