مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

بارگذاری مدارک پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403

داوطلبانی که جزء اسامی چند برابر ظرفیت دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی هستند، باید در زمان مقرر نسبت به شرکت در فرایند مذکور اقداماتی انجام دهند. شرکت در مصاحبه شامل ۲ مرحله بررسی صلاحیت های عمومی (گزینش) و بررسی صلاحیت های اختصاصی می باشد که بارگذاری مدارک، مربوط به مرحله دوم است. به این معنا که متقاضیان باید مدارک لازم برای مصاحبه فرهنگیان شامل مستندات هویتی، تحصیلی، مدارک امتیازآور و… را در سامانه psd.cfu.ac.ir بارگذاری کنند.بارگذاری مدارک مصاحبه فرهنگیان به صورت آنلاین و اینترنتی انجام شده و از طریق سایت بارگذاری فرم های لازم صورت می گیرد که در این مقاله نحوه ارائه مستندات لازم به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته است. افراد با مطالعه مقاله در پیش رو با نحوه آپلود فرم های نام نویسی که شامل بخش های اطلاعات فردی، تکمیلی و اطلاعات ارتباطی می باشد آشنا شده و می توانند از راهنمای تصویری ارائه مدارک بهره مند گردند تا در اسرع وقت بارگذاری مستندات و اطلاعات خود را به پایان برسانند.

سایت بارگذاری مدارک مصاحبه فرهنگیان

آشنایی با سایت بارگذاری مدارک مصاحبه فرهنگیان به افراد کمک می کند تا در اسرع وقت مراحل بارگذاری را طی کرده و مشکلی از این بابت نداشته باشند. سایت بارگذاری فرم های لازم به نشانی psd.cfu.ac.ir برای تمامی افراد در دسترس بوده و قابل استفاده است که متقاضیان می توانند با استفاده از تلفن همراه، لپ تاپ یا کامپیوتر وارد آن شوند.

سایت بارگذاری مدارک مصاحبه فرهنگیان تمامی مراحل بارگذاری مستندات را به صورت آنلاین و اینترنتی در دسترس قرار داده و متقاضیان تنها از طریق همین سامانه امکان ارائه مستندات را خواهند داشت. امکان مراجعه حضوری و ارائه فیزیکی مستندات در این مرحله وجود نداشته و افراد تنها می توانند از طریق سامانه اقدامات لازم را انجام دهند.

برای ورود مستقیم به سایت بارگذاری مدارک مصاحبه فرهنگیان کلیک کنید.

 لازم به ذکر است که مراحل بارگذاری مدارک مصاحبه فرهنگیان در سایت psd.cfu.ac.ir شامل تکمیل اطلاعات فردی و تحصیلی، بارگذاری مستندات و پرداخت هزینه مصاحبه است که افراد برای این کار باید حتما کارت بانکی مجهز به رمز پویا در دسترس داشته باشند. افراد در صورتی که برای تکمیل فرم ها و ارائه مستندات دچار مشکل شوند می توانند با پشتیبانی سامانه تماس گرفته و مشکلات خود را مطرح نمایند.

زمان بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

معرفی‌شدگان از روز یکشنبه به مدت ۴ روز از مورخه سوم تیرماه مهلت دارند تا با مراجعه به سامانه ثبت‌نام و ارزیابی تکمیلی به آدرس https://psd.cfu.ac.ir   ( نام کاربری : کد ملی، کلمه عبور: کدپروفایل) نسبت به ثبت، تکمیل و تایید اطلاعات شناسایی، بارگذاری مدارک درخواستی، بررسی، تأیید و دریافت فرم اعلام آمادگی ارزیابی تکمیلی اقدام نمایند.

نحوه بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ در سامانه psd.cfu.ac.ir

برای بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان سال ۱۴۰۳، پذیرفته شدگان آزمون کتبی باید به سامانه ثبت نام و ارزیابی تکمیلی دانشگاه فرهنگیان به آدرس psd.cfu.ac.ir مراجعه کنند. این مدارک شامل مستندات فردی، تحصیلی، افتخارات و مدارک امتیاز آور می باشد که با طی کردن مراحل زیر، امکان بارگذاری آن ها فراهم می شود.

  • با کلیک بر لینک سامانه ثبت نام و مصاحبه دانشگاه فرهنگیان و یا سرچ آدرس psd.cfu.ac.ir به سایت وارد شده و گزینه “ورود داوطلبان به سامانه” را انتخاب نمایید.

مرحله یک بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

  • کد ملی، شماره شناسنامه بدون صفر اول و عبارت امنیتی را درج نموده سپس دکمه “ورود داوطلب” را بفشارید.

مرحله دو بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

  • اطلاعات خواسته شده را در کادرها وارد کنید و عبارت “ذخیره اطلاعات” را برگزینید. در مرحله دوم از منوی سمت راست سامانه، بر روی گزینه “ارسال مدارک شناسایی” را کلیک نمایید.

مرحله سه بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

  • مطابق با تصویر، ۱. عکس پرسنلی ۲. تصویر کارت ملی ۳. تصویر شناسنامه را به ترتیب بارگذاری کنید و در آخر از قسمت سمت راست، عبارت “ارسال مدارک تحصیلی” را برگزینید.

مرحله چهار بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

  • در این مرحله باید ۱. تصویر کارنامه کنکور ۲ و ۳. تصویر ریز نمرات دوره متوسطه دوم را بارگذاری نموده و در آخر گزینه “پرداخت هزینه” را انتخاب کنید.

مرحله پنج بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

  • برای پرداخت هزینه ارسال مدارک مصاحبه فرهنگیان در سال ۱۴۰۳، باید کلید “پرداخت هزینه” را لمس نمایید.

مرحله شش بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

  • در صورتی که مدارک امتیاز آور مثل لوح تقدیر، مدارک ورزشی و… دارید، باید در این مرحله آن ها را بارگذاری کنید.

مرحله هفت بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

نکته : با دقت فراوان اطلاعات و مدارک لازم را بارگذاری کنید زیرا پس از تایید نهایی امکان ویرایش وجود ندارد و در هر مرحله از بارگذاری با انتخاب گزینه “بازگشت به فرم اصلی پرونده” می توانید به مراحل قبل بازگردید و مدارک را ویرایش نمایید.

مدارک لازم برای بارگذاری مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

حتما بخوانید: آمادگی مصاحبه شایستگی های عمومی و اختصاصی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ | نکات طلایی

مصاحبه اختصاصی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

در ابن بخش به جزئیات بخش ها و آیتم های جدیدی که امسال به مرحله مصاحبه اختصاصی دانشگاه فرهنگیان اضافه شده است پرداخته ایم.

مراحل ارزیابی مصاحبه فرهنگیان

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

بهترین رشته های گروه انسانی | بازار کار، پرطرفدارترین رشته ها

آرکا مشاوره

انتخاب رشته کنکور زبان ۱۴۰۳|نکات مهم،مراحل

آرکا مشاوره

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد نیر سال تحصیلی ۱۴۰۳

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید