مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳| نکات مهم

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ باید حداکثر در تمدید مهلت زمانی اعلام شده از سوی دانشگاه آزاد، با داشتن مدارک لازم، ثبت نام خود را انجام دهند. سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد هر ساله چند روز مهلت ثبت نام را تمدید کرده و فرصت مجددی در اختیار داوطلبانی که ثبت نام خود را انجام نداده اند، قرار می دهد. متقاضیان برای نام نویسی و انتخاب رشته بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی باید از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ مطلع شوند. در این مقاله مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ و مهلت تمدید شده از سوی دانشگاه آزاد توضیح داده شده و همچنین درباره زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ نکاتی بیان شده است.

مهلت مجدد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

پذیرش دانشجو به صورت بدون آزمون در دانشگاه آزاد در کارشناسی پیوسته و ناپیوسته انجام می شود. بنابراین افراد می توانند بدون توجه به نوع دیپلم خود، در ۵ گروه آموزشی ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی در یکی از مقاطع مذکور ثبت نام نمایند.

حتما بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه دولتی (سراسری) ۱۴۰۳

مهلت مجدد ثبت نام نوبت مهر

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مشخص نشده است لذا مهلت تمدید فرآیند نام نویسی در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته (نیمسال دوم) که با عنوان تکمیل ظرفیت در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیز شناخته می شود، هنوز مشخص نمی باشد. به محض انتشار اطلاعیه مربوطه مقاله بروزرسانی خواهد شد.

زمانبندی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ – مهرماه
مقطع مهلت ثبت نام تمدید مهلت
کارشناسی ناپیوسته اواخر تیر ماه ۱۴۰۳ مشخص نیست.
کاردانی پیوسته اواخر تیر ماه ۱۴۰۳ مشخص نیست.
کارشناسی پیوسته اوایل شهریور ۱۴۰۳ مشخص نیست.
کاردانی ناپیوسته اوایل شهریور ۱۴۰۳ مشخص نیست.

مهلت مجدد ثبت نام نوبت بهمن

نوبت دوم پذیرش دانشجو بدون کنکور دانشگاه آزاد برای نوبت بهمن ماه ۱۴۰۳ انجام شده که تاریخ دقیق آن از سوی سنجش و پذیرش دانشگاه ازاد اعلام می شود. در این قسمت برای اطلاع بیشتر داوطلبان زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای پذیرش بهمن ماه ارائه شده است.

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ۱۴۰۳ تمدید
مقطع مهلت ثبت نام تمدید مهلت ثبت نام
کاردانی پیوسته  اعلام نشده اعلام نشده
کاردانی ناپیوسته اعلام نشده اعلام نشده
کارشناسی پیوسته اعلام نشده اعلام نشده
کارشناسی ناپیوسته اعلام نشده اعلام نشده
حتما بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ | زمان، شرایط و نکات مهم، مهر و بهمن

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید. کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

تعداد شرکت کنندگان کنکور سراسری ۱۴۰۲ به تفکیک استان

آرکا مشاوره

معرفی کامل رشته کاردرمانی | درآمد، شرایط ثبت نام، مزایا و …

آرکا مشاوره

معرفی کامل رشته علوم تربیتی/ بازار کار، شرایط، نحوه پذیرش و ….

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید