مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳| دفترچه، شرایط، مدارک و ….

ثبت نام آزمون دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲

ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳ هر ساله زیر نظر سازمان اداری استخدامی کشور و مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار می شود. آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳ فرصتی مناسب برای آن دسته از افرادی است که تمایل به استخدام در دستگاه های دولتی دارند. یازدهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال ۱۴۰۳ مانند دوره های قبلی تحت نظارت سازمان اداری و استخدامی کشور و توسط جهاد دانشگاهی برگزار می شود.
متقاضیان این آزمون می توانند پس از انتشار اطلاعیه ثبت نام آزمون استخدامی متمرکز سال جاری و با رعایت شرایط و ضوابط استخدام ارگان های دولتی، در مهلت مقرر در این آزمون نام نویسی کنند.

لذا به منظور آگاه سازی متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی سال ۱۴۰۳ در ادامه این مقاله اطلاعات جامعی از زمان، نحوه و شرایط ثبت نام آزمون متمرکز استخدامی ادارات دولتی و دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۴۰۳ را ارائه شده است.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳

ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳ روز پنج شنبه ۱۴ تیرماه تا ۲۳ تیرماه سال جاری به منظور جذب نیروی مستعد و متخصص در هر رشته شغلی موردنیاز در سازمان ها و ادارات دولتی انجام می شود. لذا، داوطلبان می بایست قبل از تکمیل فرم استخدامی از شرایط ثبت نام دوازدهمین آزمون استخدام دستگاه های اجرایی مطلع شوند تا در صورت واجد شرایط مراحل ثبت نام خود را به درستی بگذرانند. لازم به ذکر است که روند ثبت نام نیز از طریق سایت مرکز جهاد دانشگاهی انجام خواهد شد.

حتما بخوانید: آمادگی مصاحبه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳| تمامی رشته ها، نکات مهم

شرایط آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳

کلیه آزمون های برگزار شده در کشور شامل دو دسته شرایط عمومی و شرایط اختصاصی می باشند. برای شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳ نیز این دو دسته شرایط با جزئیات دقیق در دفترچه ثبت نام ذکر شده اند. از جمله شرایط عمومی برای ثبت نام و شرکت در این آزمون می توان به موارد زیر اشاره کرد.

اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان ذکر شده در قانون اساسی

دارا بودن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه و یا معافیت دائم برای آقایان

نداشتن سو پیشینه کیفری

نداشتن اعتیاد به هرگونه دخانیات

داشتن سلامت جسمی و روانی برای انجام امور محول شده در شغل استخدامی

نداشتن هیچگونه منع استخدام در دستگاه های اجرایی

داوطلب نباید نیروی بازخرید یا بازنشسته هیچ یک از دستگاه های اجرایی باشد.

داوطلب نباید نیروی رسمی و یا پیمانی هیچ یک از دستگاه های اجرایی باشد.

داشتن حداقل ۲۰ سال تمام و حداکثر ۴۰ سال تمام برای داوطلبان و برای متخصصین با مدرک تحصیلی دکتری چهل و پنج ۴۵ سال تمام و بر طبق اطلاعات موجود در دفترچه راهنما، سقف های سنی در نظر گرفته شده در صورت دارا بودن فرزند، حضور در جبهه، عضویت در خانواده شهدا و یا داشتن شغل غیر رسمی قابل افزایش هستند.

دقت به چند نکته برای ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳ ضروری است. اولین نکته این است که ملاک فراغت از تحصیل داوطلبان که در دانشنامه و یا گواهی موقت پایان تحصیلات درج شده است، تا ۳ ماه پس از آخرین روز ثبت نام در آزمون فراگیر در نظر گرفته شده است و با این حساب، داوطلبانی که دانشجوی ترم آخر هر مقطع می باشند نیز با اطمینان از اینکه تاریخ فراغت از تحصیل آن ها دیرتر از این تاریخ نخواهد بود امکان شرکت در آزمون را خواهند داشت.

یکی از شرایطی که برای پذیرفته شدگان مشاغل تخصصی و کارشناسی یا بالاتر در نظر گرفته شده است این است که این افراد تا حداکثر یک ماه پس از تایید مرحله گزینش مهلت خواهند داشت تا مدرک مهارت های هفتگانه (ICDL) مورد تایید خود را ارائه نمایند.

دفترچه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳

بلافاصله پس از آغاز روند ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳، دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون نیز توسط مرکز جهاد دانشگاهی در سایت رسمی این سازمان منتشر خواهد شد. این دفترچه در سایت hrtc.ir و بخش استخدامی متمرکز دستگاه اجرایی این سایت توسط کلیه متقاضیان قابل دانلود و ذخیره سازی خواهد بود.(جهت آشنایی داوطلبان گرامی دفترچه مربوط به سال گذشته در زیر قرار داده شده است.)

لینک دانلود دفترچه استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲ (فعال)

لینک دانلود دفترچه ثبت نام استخدامی دستگاه های اجرایی کشور ۱۴۰۳(فعال)

آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین (مرحله اول : استان‌های اردبیل و زنجان)

لینک دانلود دفترچه استخدامی طرح شهید زین‌الدین ۱۴۰۲ ( فعال)

اصلاحیه دفترچه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲

لینک دانلود اصلاحیه دفترچه یازدهمین دوره استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲

لینک دانلود الحاقیه دفترچه ثبت نام استخدامی دستگاه های اجرایی کشور ۱۴۰۲

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳

ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳ به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز آزمون های جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir انجام می شود. داوطلبان متقاضی استخدام در رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی موظف هستند در مهلت مقرر، نام نویسی خود را تکمیل کنند.

این دسته از داوطلبان می بایست نخست هزینه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی را پرداخت کرده و سپس با استفاده از سریال ثبت نام خریداری شده وارد سامانه ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳ شوند. در ادامه مراحل و راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی ۱۴۰۳ را ارائه داده ایم.

۱. ورود به سایت سایت مرکز آزمون های جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir

۲. انتخاب گزینه ” استخدام متمرکز اجرایی ” از منوی سمت راست صفحه

۳. دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام یازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی سال ۱۴۰۳

۴. ورود به سامانه ” ثبت نام یازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳″

۵. انتخاب گزینه خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه آزمون برای تهیه سریال ثبت نام

۶. ورود به صفحه ثبت نام با استفاده از سریال ثبت نام

۷. بارگذاری فایل عکس داوطلب

۸. تکمیل فرم ثبت نام آزمون

۹. تایید نهایی اطلاعات و دریافت شماره پرونده و کد رهگیری

سازمان های ثبت نامی آزمون استحدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳

این آزمون با حضور تعدادی از دستگاه‌های اجرایی کشور از جمله سازمان حفاظت محیط‌زیست، سازمان بهزیستی، دانشگاه فرهنگیان، سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی کشور، صندوق تأمین خسارت‌های بدنی، استانداری‌های اردبیل و زنجان برای استخدام ۴۴۲۳ نفر سهمیه استخدامی در هشتم دی‌ماه ۱۴۰۲ به صورت هم‌زمان برگزار شد.

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳

علاقه مندان به شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳ می بایست با توجه به اطلاعات موجود در دفترچه راهنمای این آزمون، نسبت به جمع آوری و تهیه مدارک لازم اقدام فرمایند. از آنجایی که ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی اینترنتی بوده و از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی انجام می شود بنابراین لازم است داوطلبان تمامی مدارک لازم برای ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی ۱۴۰۳ را در سایت بارگذاری نمایند.

داوطلبان موظفند تمامی اطلاعات خواسته شده در فرم تقاضا نامه را به درستی وارد کرده و فایل اسکن مدارک مورد نیاز ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی تهیه کرده تا هنگام ثبت نام در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به مشکل برنخورند. در ادامه این بخش از مقاله مدارک لازم نام نویسی آزمون دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳ آورده شده است.

مدارک مربوط به اطلاعات شخصی مانند شناسنامه و کارت ملی، اطلاعات مربوط به آدرس محل سکونت و کد پستی

مدارک مربوط به استفاده از سهمیه های جانبازان و ایثارگری

کارت پایان خدمت و معافیت دائم سربازی برای داوطلبان مرد

آخرین مدرک تحصیلی داوطلب که دارای مهر تایید وزارت علوم باشد.

عکس ۴*۳ داوطلب که در سال جاری گرفته شده، و با فرمت jpg باشد.

باید خاطر نشان شود که داوطلبان متقاضی استخدام در دستگاه های اجرایی کشور می بایست اطلاعات خواسته شده را به طور کامل در بخش های مربوطه وارد کنند، در غیر این صورت اتمام مراحل ثبت نام برای آن ها امکان پذیر نخواهد بود. همچنین داوطلبان باید بدانند در صورت ارسال مدارک اشتباه و ناقص، برای ادامه مراحل ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳ در زمان یازدهمین استخدام ۱۴۰۳ با مشکل مواجه خواهند شد و ثبت نام آن ها لغو می شود.

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

آمادگی مصاحبه کارشناس رسمی کانون دادگستری ۱۴۰۲| لوازم خانگی و اداری

آرکا مشاوره

دانلود منابع آزمون استخدامی دبیر کار و فناوری ۱۴۰۳| آموزش و پرورش+ نمونه سوال

آرکا مشاوره

موارد منع استخدام دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ نکات مهم

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید