مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

ثبت نام حضوری داوطلبان متقاضی و جامانده دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

ثبت نام حضوری داوطلبان متقاضی و جامانده دانشگاه آزاد 1402

داوطلبانی که قصد ورود به دانشگاه و واحد های دانشگاه آزاد اسلامی را دارند می بایست در زمان مقرر شده در سایت سنجش و پذیرش این دانشگاه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته های بدون کنکور این دانشگاه اقدام نمایند. در صورتی که داوطلبی از ثبت نام در مقطع مورد نظر خود جا بماند، امید خود را از دست می داده و به پذیرش در سال آینده فکر می کند.

در صورتی که داوطلبی شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد را داشته باشد، می تواند برای ثبت نام حضوری رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ اقدام کند. لذا به منظور اطلاع رسانی هر چه دقیق تر در خصوص ثبت نام حضوری جاماندگان فراخوان پذیرش رشته های بدون آزمون کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته سال جاری، در ادامه این مقاله جزئیات زمان، نحوه و شرایط ثبت نام حضوری رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ را ارائه داده ایم.

زمان ثبت نام حضوری داوطلبان متقاضی و جامانده دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

  • در هر دوره از ثبت نام رشته های بدون کنکور ۱۴۰۳ و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد، پس از اتمام مهلت نام نویسی و انتخاب رشته این دانشگاه لینک ثبت نام این فراخوان در سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد غیر فعال شده و امکان ثبت نام و ویرایش اطلاعات برای داوطلبان وجود ندارد.
  1. ثبت نام حضوری رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد معمولا بصورت هماهنگ نبوده و هر دانشگاه ثبت نام مجزایی دارد. با توجه به این موضوع یه مهلت مشخص برای ثبت نام حضوری رشته های بدون کنکور کاردانی و کارشناسی همه دانشگاه ها نمی توان اعلام کرد.

به محض اعلام مهلت ثبت نام حضوری رشته های بدون کنکور واحد های دیگر دانشگاه آزاد برای ورودی نیمسال اول ۱۴۰۳، علاوه بر این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آرکا اطلاع رسانی خواهد شد. لازم به ذکر است که شرایط و مدارک ثبت نام حضوری و اینترنتی رشته های بدون کنکور دانشگاه های آزاد یکسان است.

هر چند با اتمام مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد، کارتابل ثبت نام غیر فعال میباشد ولی در هر صورت میتوان با دلایل موجه و راه هایی قانونی، نسبت به ثبت نام اقدام نمود.

نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری ۱۴۰۳ با تاثیر ۵۰% معدل کتبی

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید. کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

 

 

مطالب مرتبط:

لیست رشته های دانشگاهی کنکور ریاضی ۱۴۰۳| نکات مهم

آرکا مشاوره

ثبت نام رشته حقوق دانشگاه علمی کاربردی۱۴۰۳|نکات مهم

آرکا مشاوره

زمان اعلام نتایج کنکور سراسری تیرماه ۱۴۰۳| نکات مهم

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید