مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

ثبت نام جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۳

ثبت نام جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی 1403

ثبت نام جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی سال ۱۴۰۳ به منظور جذب مدرسین مورد نیاز واحدهای آموزشی دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور برگزار می شود. زمان ثبت نام جذب مدرسین دانشگاه جامع علمی کاربردی ۱۴۰۳ در شهریور ماه ۱۴۰۳ خواهدبود و داوطلبان واجد شرایط میتوانند در بازه زمانی اعلام شده اقدام به ثبت نام کنند.

در فراخوان جذب مدرس علمی کاربردی ۱۴۰۳ از افراد واجد شرایط دارای مدارک کارشناسی ارشد یا دکتری برای تدریس در مرکز آموزشی دعوت شده و از مخاطبان خواسته شده تا نام نویسی را در سامانه ثبت نام انجام دهند. در این مقاله به بررسی دقیق سامانه ثبت نام فراخوان جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۳، نحوه نام نویسی و رشته های مورد نیاز جذب مدرس علمی کاربردی ۱۴۰۳ پرداخته شده است. افراد با مطالعه مطلب در پیش رو با شرایط و مدارک لازم آشنا شده و در خصوص نحوه اعلام نتایج اطلاعاتی به دست خواهند آورد.

زمان فراخوان جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۳

دانشگاه های علمی کاربردی با انتشار بیانه ای تصمیمات خود برای جذب نیروی مدرس جدید را اعلام می کنند. داوطلبان از روز ۲۹ مهرماه می توانند با مراجعه به سایت jam.uast.ac.ir نسبت به نام نویسی خود در این فراخوان اقدامات لازم را به عمل آورند. همچنین لازم است بدانید که زمان اولیه در نظر گرفته شده برای ثبت نام مورد تمدید فرار گرفت که زمان آن در جدول زیر قرار داده شده است.

زمان ثبت نام برای جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۳
زمان ثبت نام تمدید مهلت ثبت نام
۱۷ شهریور ماه —–
فراخوان ثبت نام جذب مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی برای سال ۱۴۰۳ از روز شنبه ۱۷ شهریورماه آغاز می‌شود و داوطلبان تدریس در مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی باید حداقل ۳ سال تجربه مفید کاری داشته باشند.
 

مطالب مرتبط:

مشاهده نتایج آزمون استخدامی دستگاه اجرایی ۱۴۰۲ | روند مصاحبه و …

آرکا مشاوره

آمادگی مصاحبه کارشناس رسمی دادگستری کانون ۱۴۰۲| مواد و فلزات

آرکا مشاوره

دانلود منابع جامع آزمون استخدامی آموزش و پرورش رشته آموزگار ابتدایی ۱۴۰۳+نمونه سوالات

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید