مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ تمامی مقاطع

دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1403

پس از اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳، دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد از طریق سایت azmoon.org امکان پذیر می باشد.کلیه داوطلبانی که با توجه به کارنامه اولیه خود مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد شده باشند، می توانند برای دریافت و دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ اقدام و کد رشته محل های مورد نظر خود را در فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد وارد نمایند.

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

مطابق با روال هرساله کلیه متقاضیانی که قصد تحصیل در هر کدام یک از رشته های دانشگاه آزاد را دارند، می توانند پس از اعلام نتایج اولیه برای انتخاب رشته و ثبت اولویت های خود اقدام نمایند، البته بایستی گفت که داوطلبان در صورتی می توانند این فرآیند را انجام دهند که رتبه مجاز را کسب کرده باشند. برای این منظور لازم است تا این دسته از متقاضیان ابتدا با دانلود راهنما انتخاب رشته، آن را به دقت مطالعه کرده و سپس کد رشته محل های مورد نظر خود را در فرم تقاضانامه وارد کنند.

لازم به ذکر است که با وجود ادغام کنکور دانشگاه های سراسری و آزاد، زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد و سراسری متفاوت بوده و داوطلبان این دو برای دریافت دفترچه مورد نظر خود و اطلاع از ظرفیت پذیرش رشته ها، به سایت در نظر گرفته شده مراجعه کنند. (۱۴ شهریور ماه زمان دقیق انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳)

حتما بخوانید: نرم افزار تخمین رشته قبولی با رتبه های اعلامی سازمان سنجش در کنکور سراسری ۱۴۰۳

لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

معمولا چند روز پس از انتشار کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳، دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد از طریق سایت azmoon.org منتشر می شود. این دفترچه شامل اطلاعات مهمی از جمله شرایط و ضوابط انتخاب رشته، لیست رشته های ارائه شده و ظرفیت هر رشته محل، جنسیت های مورد پذیرش، نوع پذیرش و سهمیه های موثر می باشد. داوطلبان می توانند این دفترچه را در مهلت مقرر از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد دانلود کرده و پس از مطالعه دقیق آن نسبت به ثبت کد رشته محل های انتخابی خود در سایت مذکور اقدام کنند.

حتما بخوانید: انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ | راهنمای جامع، زمان، نکات مهم

همان طور که گفته شد دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد مدتی پس از انتشار کارنامه اولیه از سوی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org منتشر می شود. داوطلبانی که در هر یک از نوبت های کنکور سراسری ۱۴۰۳ ثبت نام و شرکت کرده اند می بایست در اواسط شهریور ماه ۱۴۰۳، نسبت به دانلود و دریافت دفترچه از سایت azmoon.org اقدام نمایند.

از چند سال گذشته انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۴ رشته پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، دامپزشکی از انتخاب رشته دانشگاه ازاد جدا شده و همزمان با انتخاب رشته دانشگاه های سراسری انجام می گیرد. لذا داوطلبانی که متقاضی ادامه تحصیل در رشته های مذکور هستند، می بایست کد رشته محل های مورد نظر خود را در فرم انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ و در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org ثبت نمایند.

لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۳ تمامی مقاطع (کلیک نماییید)

لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته با کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ (کلیک نمایید)

بدینوسیله به اطلاع متقاضیان ثبت نام و شرکت در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی می رساند ، ثبت نام و انتخاب رشته برای آن دسته از رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی که در مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته نیمسال اول پذیرش آنها به صورت صرفاً براساس سوابق تحصیلی است، تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۲۸ شهریور تمدید شد.

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

 

مطالب مرتبط:

زمان اعلام نتایج کنکور سراسری تیرماه ۱۴۰۳| نکات مهم

آرکا مشاوره

صفر تا صد رشته دندانپزشکی | بازار کار، مزایا و معایب و …

آرکا مشاوره

انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳| زمان، دفترچه، نکات مهم

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید