مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۳| مرکز و کانون

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1403

کسانی که می خواهند در آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۳ ثبت نام کنند ابتدا باید دفترچه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری را به طور کامل مطالعه کنند. داوطلبان می توانند از طریق دانلود دفترچه راهنمای استخدام کارشناسان رسمی به شرایط و ضوابط لازم برای ثبت نام پی ببرند تا بتوانند در زمان مقرر مراحل ثبت نام خود را انجام دهند. در این مقاله به منظور اطلاع رسانی به داوطلبان عزیز آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۳ و قوه قضاییه در رابطه با زمانبندی ثبت نام، دفترچه راهنمای آزمون و … اطلاعات جامعی شرح داده شده است.

زمان ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری قوه قضاییه ۱۴۰۳

برای شرکت در هر کدام از آزمون های کارشناس رسمی دادگستری و قوه قضائیه لازم است داوطلبان از زمانبندی دقیق کارشناس رسمی ۱۴۰۳ مطلع باشند تا بتوانند هریک از مراحل ثبت نام را در زمان مقرر شده تکمیل نمایند.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه گفت: داوطلبان آزمون‌های کارشناسی رسمی و وکالت برای آبان و آذر آماده باشند.
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه گفت: آزمون کارشناسی رسمی قوه قضائیه در روز جمعه ۱۸ آبان ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.
عبدلیان‌پور همچنین زمان ثبت‌نام آزمون کارشناسی را از ۱۱ تا ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۳ اعلام کرد.(زمان ثبت‌نام آزمون کارشناسی مرکز تا مورخه ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۳ تمدید شده است).

با توجه به موقعیت شغلی و اجتماعی بالای کارشناسان رسمی دادگاه، افزایش تعرفه حق الزحمه کارشناسان رسمی و همچنین اجرایی شده قانون تسهیل مجوزها، به داوطلبان گرامی توصیه میشود از امروز مطالعه خود را اغاز نمایید. در لینک زیر سوالات کارشناسان رسمی ۱۴۰۲ جهت آمادگی و آشنایی داوطلبان ارائه شده است.

مشاهده سوالات و پاسخنامه آزمون کارشناسی دادگستری ۱۴۰۲ | قوه قضاییه آبان ماه (کلیک نمایید)
مشاهده سوالات و پاسخنامه آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۲| دی ماه، کانون(کلیک نمایید)

زمان ثبت نام آزمون کارشناس رسمی شورای عالی  کانون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۳

(هنوز اطلاعیه دقیقی منتشر نشده است، مقاله حاضر به زودی بروز رسانی خواهد شد)

لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری (قوه قضاییه، مرکز) ۱۴۰۳

داوطلبان شرکت در آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه سال ۱۴۰۳ قبل از اقدام برای ثبت نام ابتدا باید دفترچه ثبت نام را به صورت کامل مطالعه کنند. اصولا در دفترچه ثبت نام تمام اطلاعات مربوط به شرایط ثبت نام، نحوه ثبت نام، ظرفیت آزمون در هر محل، زمان و نحوه ثبت نام آورده شده است.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری قوه قضاییه ۱۴۰۳ (کلیک نمایید)

اصلاحات دفترچه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری (قوه قضاییه، مرکز) ۱۴۰۳

 

 

دانلود دفترچه آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۳(شورای عالی کانون کارشناسان)

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری قوه قضاییه ۱۴۰۳ (احتمالا در مهر یا آبان ماه منتشر خواهد شد)

 حتما بخوانید: آمادگی مصاحبه کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۳| قوه قضاییه، تمامی رشته ها

در صورتی که در این زمینه (ثبت نام آزمون، آمادگی آزمون، شرایط ثبت نام بدون سابقه کاری و بیمه و…) ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید. کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون شورای حل اختلاف ۱۴۰۳| نکات مهم

آرکا مشاوره

ثبت نام تکمیل ظرفیت استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳| دفترچه

آرکا مشاوره

تفاوت کارشناس رسمی دادگستری با کارشناس رسمی قوه قضائیه

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید