مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

دانلود فرم انصراف از قبولی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

دانلود فرم انصراف از دانشگاه فرهنگیان 1403

دانلود فرم انصراف از قبولی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳| انصراف از قبولی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ شرایط خاصی دارد که برای داوطلبان قبولی نهایی در آزمون اختصاصی فرهنگیان (قبل از ثبت نام) و دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه فرهنگیان متفاوت است. بنابراین، داوطلبانی که قصد انصراف از دانشگاه فرهنگیان را دارند باید بنا بر موقعیت خود با اطلاع از شرایط و نحوه انصراف از تربیت معلم درخواست قطعی انصراف خود را اعلام کنند.

مهلت انصراف از پذیرش دانشگاه فرهنگان ۱۴۰۳

آن دسته از افرادی که پس از اعلام نتایج قبولی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ در ردیف قبولی نهایی قرار دارند اما بنا به دلایلی از قبیل انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳، پشت کنکور ماندن و … قصد تحصیل در دانشگاه فرهنگیان را ندارند باید در مهلت قانونی (حداکثر ۶ شهریورماه) درخواست انصراف خود را اعلام نمایند.

حتما بخوانید: تبدیل تراز به رتبه کنکور ۱۴۰۳| نرم افزار تخمین رتبه با تراز

دانلود فرم انصراف از قبولی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

حتما بخوانید: انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ | راهنمای جامع، زمان، نکات مهم

 

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته و … در همه رشته های دانشگاهی و همچنین رشته های دانشگاه فرهنگیان، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند، با توجه به اینکه انتخاب رشته کنکور رابطه مستقیمی با آینده شغلی و اجتماعی داوطلب دارد، صفر تا ۱۰۰ انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ در مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا به صورت حضوری و غیر حضوری انجام میشود.

مطالب مرتبط:

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیری ۱۴۰۳|نکات مهم

آرکا مشاوره

صفر تا صد رشته فیزیوتراپی $ درآمد، بازار کار، گرایش، شرایط و ….

آرکا مشاوره

نحوه محاسبه تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۳ | فرمول محاسبه، نکات مهم

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید