مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

دانلود نمونه سوالات + کتاب مهارت معلمی محسن قرائتی | کنکور فرهنگیان ۱۴۰۳

منابع فرهنگیان

کتاب مهارت معلمی محسن قرائتی منبعی است که برای کتاب تعلیم و تربیت اسلامی در کنکور دانشگاه فرهنگیان توسط سازمان سنجش معرفی شده است که دارای ضریب ۲ است. داوطلبان می بایست جهت کسب موفقیت در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم حتما این کتاب را مطالعه نمایند تا با آمادگی کامل در سرجلسه کنکور حضور یابند.

دانشگاه فرهنگیان برای اولین بار با برگزاری آزمون مجزا اقدام به جذب دانشجو معلم نموده است. داوطلبان علاقه مند به این ازمون لازم است علاوه بر مطالعه منابع تخصصی رشته خود، دو منبع دیگر را نیز در دفترچه سوالات ویژه فرهنگیان پاسخ دهند. یکی از این منابع تعلیم و تربیت مهارت های معلمی کنکور فرهنگیان است.

کتاب معرفی شده این منبع، کتاب مهارت معلمی استاد محسن قرائتی است. در صورتی که داوطلبان از این کتاب اطلاعی نداشته باشند و به موقع مطالعه را شروع نکنند در رقابت بسیار زیادی که در دانشگاه تربیت معلم است شانس قبولی کمی خواهند داشت. با توجه به اهمیت این موضوع در ادامه مقاله لینک دانلود کتاب مهارت معلمی محسن قرائتی به همراه نمونه سوال آن قرار داده شده است.

ملاک عمل دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

ملاک دعوت به مصاحبه شدن کنکور دانشگاه فرهنگیان فقط با کنکور تخصصی که شامل ۶۰ درصد منابع سراسری + ۴۰ درصد دفترچه ویژه فرهنگیان میباشد.

منابع و ضرایب آزمون اختصاصی کنکور فرهنگیان(دفترچه ویژه) ۱۴۰۳

۱- تعلیم و تربیت اسلامی با ضریب ۲

۲- هوش و استعداد معلمی با ضریب ۳

لینک دانلود منبع اول (تعلیم و تربیت اسلامی) ویژه کنکور اختصاصی فرهنگیان +نمونه سوالات آزمون (کلیک نمایید)

لینک دانلود منبع دوم (هوش و استعداد معلمی) ویژه کنکور اختصاصی فرهنگیان + نمونه سوالات آزمون (کلیک نمایید)

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

آرکا مشاوره

ضرایب دروس امتحانات نهایی تجربی ۱۴۰۳| نکات مهم

آرکا مشاوره

ثبت نام کنکورسراسری زبان ۱۴۰۳|نحوه ثبت نام، زمان، شرایط، نکات مهم

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید