مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور تیر ماه ۱۴۰۳

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور تیرماه 1403

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳ چند روز پیش از برگزاری آزمون در اختیار داوطلبان خواهد گرفت. هر داوطلب برای شرکت در آزمون سراسری موظف به گرفتن کارت می‌باشد، چراکه به همراه داشتن آن از ملزومات شرکت در آزمون می‌باشد.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری تیرماه ۱۴۰۳

داوطلبان شرکت در آزمون در زمان مقرر شده از جانب سازمان سنجش برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور خود باید از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sajesh.org اقدام کرده و با طی نمودن مراحل زیر، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

سایت کارت ورود به جلسه کنکور

زمانی که سازمان سنجش، زمان دریافت کارت کنکور ۱۴۰۳ رو اعلام کرد، شما میتونید با وارد شدن به آدرس sanjesh.org، روی لینک دریافت کارت کنکور کلیک کنید و مراحل دریافت رو طی کنید.

دریافت کارت ورود به جلسه با کد ملی

سازمان سنجش چهار روش برای دریافت کارت کنکور شما قرار داده. اینجا روش ها رو به شما توضیح دادیم.

  1. اولین شیوه: شماره پرونده + کد رهگیری ثبت نامی
  2. دومین شیوه: شماره پرونده + کدملی
  3. سومین شیوه: شماره پرونده + شماره داوطلبی
  4. چهارمین شیوه: شماره سریال شناسنامه + شماره شناسنامه

رمز عبور کارت ورود به جلسه کنکور

همه ی افرادی که قصد شرکت تو کنکور سراسری رو دارن باید رمز عبور کارت ورود به جلسه خودشون رو داشته باشن و نگه دارن. چرا که از طریق این رمز عبور شما میتونید وارد پروفایل خودتون تو سایت سنجش بشید و اطلاعاتی که لازمه رو ببینید و یا کارت ورود به جلسه خودتون رو از این طریق پرینت بگیرید.

اگه احیانا به هردلیلی رمزعبورتون رو فراموش کردید و می‌خواید که این رمز رو بازیابی کنید، میتونید به سامانه پاسخگویی سنجش مراجعه کنید.

یکی از سوالات دانش آموزان درباره‌ی رمز عبور کارت ورود به جلسه اینه که رمز عبور کنکور چند رقمی است؟

رمزعبور کارت ورود به جلسه کنکور معمولا یه کد ۶ رقمی هست که در اختیار داوطلب قرار میگیره.

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته و … در همه رشته های دانشگاهی و همچنین رشته های دانشگاه فرهنگیان، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند، با توجه به اینکه انتخاب رشته کنکور رابطه مستقیمی با آینده شغلی و اجتماعی داوطلب دارد، صفر تا ۱۰۰ انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ در مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا به صورت حضوری و غیر حضوری انجام میشود.

 

مطالب مرتبط:

انتخاب واحد ترم اول دانشگاه ها ۱۴۰۳ | دولتی، آزاد، پیام نور و ….

آرکا مشاوره

کلیه رشته های تحصیلی فنی و حرفه ای | بازار کار/شرایط

آرکا مشاوره

اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۳| نحوه مشاهده، اعتراض، نکات مهم

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید