مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور اختصاصی فرهنگیان ۱۴۰۳| نکات مهم

دفترچه انتخاب رشته کنکور فرهنگیان

دفترچه انتخاب رشته کنکور اختصاصی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳؟ داوطلبان کنکور که علاقه مند به اشتغال در عنوان شغلی معلمی می باشند؛ می توانند با اطلاع از نحوه انتخاب رشته و دفترچه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ از میان رشته محل های تربیت معلم ارائه شده؛ کد رشته محل مورد علاقه خود را در فرم انتخاب رشته کنکور سراسری وارد نمایند. همچنین، بعد از قبولی در رشته محل های انتخابی آموزش های لازم برای تربیت متقاضیان صورت می گیرد. با توجه به محیا بودن شرایط کاری دانشجویان دانشگاه تربیت معلم، اکثر داوطلبان علاقه مند به تحصیل در این موسسه بوده و به دنبال راهکارهای کسب رتبه مجاز جهت انتخاب رشته خود می باشند. جذب دانشجو در دانشگاه های تربیت معلم از طریق آزمون تخصصی کنکور فرهنگیان و بر اساس شرایط و قوانین خاصی می باشد در نتیجه تمامی متقاضیان شرکت کننده در کنکور سراسری ۱۴۰۳ مجاز به انتخاب رشته فرهنگیان نخواهند بود.به همین دلیل اطلاع از مندرجات دفترچه انتخاب رشته کنکور فرهنگیان برای شرکت در دانشگاه فرهنگیان بسیار حائز اهمیت خواهد بود و داوطلبان می بایست با مطالعه دقیق آن می توانند اشتباهات خود در هنگام انتخاب رشته کنکور را به حداقل برسانند.

حتما بخوانید: آمادگی مصاحبه شایستگی های عمومی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ | نکات طلایی

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

از آن جایی که انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان همزمان کمی زودتر دانشگاه سراسری انجام می گیرد در نتیجه دفترچه آن نیز قبل از انتشار دفترچه ثبت نام کنکور سراسری در دسترس قرار خواهد گرفت. سامانه جامع آزمون سراسري» براي انتخاب کدرشته‌محل‌هاي دانشگاه فرهنگيان به صورت اينترنتي از روز سه‌شنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۸فعال شده و تا روز شنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ادامه خواهد داشت.

حتما بخوانید: نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری ۱۴۰۳ با تراز اعلامی سازمان سنجش

دانلود دفترچه انتخاب رشته فرهنگیان ۱۴۰۳

چند سالی است که در کشور ما تعداد علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه های فرهنگیان و رشته تربیت معلم رو به افزایش است. هر ساله افراد زیادی با بررسی شرایط مختلف برای ثبت نام در این دانشگاه ها در کنکور سراسری شرکت می کنند. با این حال قبولی در این دانشگاه ها شرایط و چالش های خاص خود را داشته که افراد باید قبل از هر چیزی آن ها را بررسی کرده و در نظر داشته باشند. با توجه به تغییرات اساسی ایجاد شده در پذیرش دانشگاه فرهنگیان، به داوطلبان عزیز توصیه میشود که فایل مربوطه را با دقت مطالعه نمایند و در صورت وجود ابهام و کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران مرکز تماس حاصل نمایند.

لینک دانلود دفترچه اختصاصی دانشگاه فرهنگیان-معلمی ۱۴۰۳ (کلیک نمایید)

رشته های دانشگاه فرهنگیان

رشته های این دانشگاه نوبنیاد، شامل دروس تخصصی دبیرستان و علوم تربیتی است.

برای رشته ریاضی : دبیری ریاضی و فیزیک، دبیری فنی انواع رشته های مهندسی

برای تجربی : شیمی و زیست و…

برای انسانی : الهیات و معارف، زبان عربی، جغرافیا و …..

 زبان های خارجی و…..

در ضمن رشته های دبیری تربیت بدنی و علوم تربیتی (شاخه آموزش ابتدائی یا همان آموزگاری) به صورت شناور در هر سه گروه خواهد بود.

حتما بخوانید: انتخاب رشته کنکور اختصاصی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ | نکات مهم

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته و … در همه رشته های دانشگاهی و همچنین رشته های دانشگاه فرهنگیان، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند، با توجه به اینکه انتخاب رشته کنکور رابطه مستقیمی با آینده شغلی و اجتماعی داوطلب دارد، صفر تا ۱۰۰ انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ در مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا به صورت حضوری و غیر حضوری انجام میشود.

مرکز مشاوره آرکا

 

مطالب مرتبط:

نکات مهم انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳| نکات طلایی

آرکا مشاوره

معرفی کامل رشته معماری$بازار کار، درآمد، شرایط و ….

آرکا مشاوره

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد ایوان غرب سال تحصیلی ۱۴۰۳

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید