مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

اعلام نتایج بدون آزمون دانشگاه آزاد 1403

دانشگاه آزاد پس از بررسی سوابق تحصیلی ثبت نام کنندگان رشته های بدون کنکور ۱۴۰۳ این دانشگاه، نتیجه را چند هفته پس از اتمام تاریخ ثبت نام اعلام می کند. با توجه به زمان و نحوه ثبت نام، نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی مهر و بهمن ۱۴۰۳ توسط سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org اعلام می شود.

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ از سوالات پرتکرار و بسیار مهم داوطلبان دانشگاه آزاد می‌باشد. دانشگاه آزاد اسلامی یک نهاد آموزشی بسیار بزرگ در کشور است که سالانه دانشجویان زیادی را می ‌پذیرد و همچنین فارغ ‌التحصیلان بسیاری را نیز به بازار کار کشور تحویل می ‌دهد. این دانشگاه در چند سال اخیر قوانینی را وضع کرده است که داوطلبان بتوانند در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ‌ارشد، به ‌صورت بدون کنکور و با شرایط خاص وارد دانشگاه شوند.

با توجه به نحوه ثبت نام، نحوه اعلام نتایج رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ و به تبع زمان آن مشخص می شود. شرکت کنندگان در این دوره لازم است از تاریخ دقیق اعلام نتایج مطلع شوند تا در بازه زمانی تعیین شده، جهت ثبت نام نهایی خود اقدام نمایند. با توجه به اهمیت این موضوع و اطلاع رسانی هر چه بهتر در ادامه این مقاله زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ را برای ورودی بهمن عنوان کرده ایم.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

ثبت نام بدون کنکور آزاد برای دو نیمسال اول و دوم، در بازه های زمانی مختلف انجام می شود، از این رو زمان اعلام نتایج آن ها نیز متفاوت از یک دیگر می باشد. همچنین متقاضیانی که در موعد مقرر اقدام به انتخاب رشته های بدون کنکور آزاد برای نیمسال دوم یعنی بهمن ماه نموده باشند، معمولا یک ماه پس از آن، می توانند نتایج خود را از طریق سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد دریافت کنند.

اسامی پذیرفته شدگان دوره های بدون کنکور دانشگاه آزاد مقطع کارشناسی ناپیوسته و کاردانی پیوسته از سوی سایت دانشگاه آزاد در زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه و مهر ماه اعلام می شود که زمان دقیق هیچ کدام مشخص نیست. در صورت اطلاع از هرگونه خبر مبنی بر منتشر شدن نتایج مذکور، از طریق این مقاله در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳
نیمسال اول  نیمسال دوم
 اوایل مهر ماه احتمالا تا پایان بهمن ماه

سایت اعلام نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۳

در گذشته کلیه داوطلبان برای انجام فرآیند های مربوط به ثبت نام، انتخاب رشته و اعلام نتایج می بایست به صورت حضوری به واحد دانشگاهی مورد نظر خود مراجعه می کردند، اما مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به منظور جدا سازی دانشگاه آزاد از دانشگاه های سراسری و کاهش تجمع افراد در واحد های دانشگاهی اقدام به راه اندازی سایتی تحت عنوان سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org نمود تا داوطلبان بتوانند با ورود به این سایت از کلیه اخبار و اطلاعیه های مربوط به زمان ثبت نام، زمان اعلام جواب انتخاب رشته صرفا با سوابق تحصیلی و …. مطلع شوند. داوطلبان می بایست برای دریافت نتایج بدون آزمون خود با مراجعه به یکی از سایت های زیر مجموعه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.net نتایج خود را دریافت نمایند.

برای ورود به سایت اعلام نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۳ کلیک کنید.

نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

نتایج ثبت نام رشته های بدون کنکور از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر خواهد شد. لذا متقاضیان می توانند مطابق با راهنمای گام به گام زیر و با در دست داشتن اطلاعات لازم جهت دریافت نتایج خود به صورت الکترونیکی عمل کنند.

  •  ابتدا به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.iau.ac.ir و یا azmoon.org مراجعه کرده و لینک فعال “اعلام نتیجه دوره بدون آزمون (پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) ۱۴۰۳” را انتخاب کنید.

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد

  • لینک “اعلام نتایج مقطع (مورد نظر) ۱۴۰۳ (پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی)” را بفشارید.

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد

  • اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و در نهایت کلید “جستجو” را بفشارید.

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد

لازم به ذکر است که پذیرفته شدگان می بایست پس از اعلام نتایج با مراجعه به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد از زمان، نحوه و مدارک نام نویسی در دانشگاه محل پذیرش مطلع شوند. همچنین افرادی که به نتایج اعلام شده معترض باشند، باید در زمان مقرر نسبت به ثبت و ارسال درخواست خود اقدام نمایند. ثبت اعتراض به نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد از طریق سایت ticket.azmoon.iau.ac.ir و azmoon.org قابل انجام می باشد.

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

آخرین رتبه قبولی اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی تهران ۱۴۰۲ | مناطق و سهمیه

آرکا مشاوره

انتخاب واحد ترم اول دانشگاه ها ۱۴۰۳ | دولتی، آزاد، پیام نور و ….

آرکا مشاوره

تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۴| نکات مهم

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید