مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

زمان برگزاری آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۳| قوه قضاییه، کانون

زمان برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1403

برای گزینش کارشناسان رسمی دادگاه ها و ارائه پروانه مجوز فعالیت کارشناسی به متقاضیان، هر ساله آزمونی تحت عنوان آزمون کارشناسان رسمی دادگستری برگزار می شود. سازمان سنجش و آموزش کشور مجری ثبت نام و برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۴۰۳ می باشد و زمان برگزاری این آزمون با انتشار اطلاعیه سازمان سنجش مشخص می شود. این آزمون ها از سمت مرجع دادگستری و قوه قضائیه می باشد. لازم به ذکر است مجری آزمون کارشناسان رسمی ۱۴۰۳ مانند سال های گذشته سازمان سنجش آموزش کشور می باشد. آزمون کارشناسان رسمی دادگستری و قوه قضائیه بصورت جداگانه برگزار می شود ولی به طور معمول در شرایط ثبت نام و نحوه آن تفاوت جزئی وجود دارد.

برای برنامه ریزی دقیق تر لازم است داوطلبان از زمان دقیق برگزاری آزمون اطلاع داشته باشند تا بتوانند زمان خود را برای مطالعه مباحث و جمع بندی دروس مدیریت کنند. در ادامه به بررسی زمان برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۳ می پردازیم.

زمان برگزاری آزمون مرکز کارشناسان رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۳

از آنجا که تعداد شرکت کنندگان آزمون کارشناسان رسمی دادگستری زیاد و رقابت دشوار است لازم است با اطلاع از زمان دقیق برگزاری آزمون ۱۴۰۳، مدیریت زمان صحیحی برای جمع بندی و مطالعه منابع امتحانی صورت گیرد. البته این آزمون در زیرگروه های بسیار مختلفی برگزار شده که برای هر کدام از آن ها سوالات جداگانه با توجه به منابع دوره کارشناسی رشته های مختلف طراحی می شود. به گفته رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه: آزمون کارشناسی رسمی قوه قضائیه در روز جمعه ۱۸ آبان ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: شروع ثبت نام آزمون کارشناسی رسمی دادگستری ۱۴۰۳| قوه قضاییه و کانون، شرایط و نکات مهم

زمان برگزاری آزمون شورای عالی کانون کارشناسان رسمی دادگستری  ۱۴۰۳

تاکنون هیچ اطلاعیه ای از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور در خصوص زمان برگزاری آزمون شورای عالی کانون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۴۰۳ زمان اعلام نشده ولی این آزمون در سال گذشته در مورخ ۱۵ دی ماه برگزار شد.(به محض اعلام تاریخ دقیق، مقاله حاضز بروز رسانی خواهد شد.)

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید. کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

سوالات و پاسخنامه آزمون کارشناس رسمی دادگستری برق، ماشین آلات کارخانجات ۱۴۰۲| دی ماه

آرکا مشاوره

آمادگی مصاحبه کارشناس رسمی کانون دادگستری ۱۴۰۲| نقشه برداری و امور ثبتی

آرکا مشاوره

آمادگی مصاحبه کارشناس رسمی دادگستری کانون ۱۴۰۲| ساعت و جواهر

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید