مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org می باشد. دانشگاه آزاد در سال جاری نیز همچون گذشته تعداد زیادی از رشته های تحصیلی خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد تا علاقه مندان بتوانند بر اساس سوابق تحصیلی خود در این رشته ها ثبت نام کنند. پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد صرفا بر اساس سوابق تحصیلی متقاضیان صورت می گیرد. داوطلبان می بایست در موعد مقرر که از سوی سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام می گردد، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. معمولا این دانشگاه در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه، به صورت بدون آزمون دانشجو جذب می کند.

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

افراد با مراجعه به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.iau.ac.ir می توانند از موارد مختلفی اطلاع حاصل نمایند، که در ادامه به توضیح بخش های مختلف این سامانه خواهیم پرداخت.

معرفی سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

  • شماره ۱: در این قسمت لینک های مهم و مرتبط با سایت مذکور از قبیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان سنجش آموزش کشور و… قرار داده شده تا کاربران با کلیک بر روی هر یک از این بخش ها بتوانند به این سامانه ها نیز دسترسی پیدا کنند.
  • شماره ۲: واحد های مختلف دانشگاه آزاد به تفکیک هر استان با انتخاب این گزینه قابل استفاده خواهند بود.
  • شماره ۳: از طریق این بخش کاربران می توانند، درخواست های مختلف خود را مبنی بر اعتراض به نتایج آزمون ها، تصحیح موارد مختلف ثبت نامی در آزمون ها و… را ثبت و پیگیری نمایند.
  • شماره ۴: تمامی فرآیند های در جریان این دانشگاه مانند ثبت نام آزمون، نتایج اعلام شده و… بر اساس تاریخ در این قسمت قرار خواهد گرفت و داوطلبان با کلیک بر روی هر عبارت می توانند به انجام عملیات مربوطه بپردازند.

پذیرش بدون کنکور دانشگاه های آزاد در مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در پنج گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان های خارجی انجام می پذیرد. داوطلبان می توانند برای آگاهی از شرایط ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور آزاد، دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را نیز از سایت مذکور دریافت و مطالعه نمایند.

حتما بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳_ تمام مقاطع

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

چنانچه قصد ثبت نام بدون کنکور آزاد را برای نیمسال اول دارید، به این نکته توجه داشته باشید که این مرحله به صورت کاملا اینترنتی در سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد انجام می شود. برای این منظور بایستی که طبق مراحل زیر پیش بروید. مراحل کلی نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به شرح زیر می باشد. 

✅ مراجعه به سایت azmoon.org

✅ دانلود و مطالعه دفترچه راهنما

✅ پرداخت هزینه و خرید شماره سریال ۱۲ رقمی

✅ بارگزاری عکس داوطلب

✅ تکمیل فرم ثبت نام

✅ وارد کردن اطلاعات شخصی و سوابق تحصیلی

✅ وارد کردن رشته های انتخابی

✅ دریافت کدپیگیری ثبت نام

حتما بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳| شرایط، مدارک و نکات مهم

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد کرج سال تحصیلی ۱۴۰۳

آرکا مشاوره

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

آرکا مشاوره

همه چیز در مورد قبولی ذخیره دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ | مهلت، ثبت نام، نکات مهم، احتمال قبولی

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید