مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه دولتی ۱۴۰۳

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه دولتی 1403

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه دولتی (سراسری) ۱۴۰۳ سامانه سازمان سنجش sanjesh.org می باشد. سازمان سنجش هر ساله در رشته های بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه های سراسری دانشجو می پذیرد. داوطلبان به منظور دریافت دفترچه و انجام سایر مراحل ثبت نام و مشاهده نتایج پذیرش، لازم است به سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری sanjesh.org ۱۴۰۳ مراجعه نمایند. لینک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ۱۴۰۳ دو بار در سال یک بار برای ورودی مهر و بار دیگر در ورودی بهمن ماه فعال می شود. در ادامه این مطلب اطلاعاتی پیرامون ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های دولتی و البته سایت ثبت نام بدون کنکور sanjesh.org اطلاعاتی ارائه کرده ایم.

آشنایی با سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه دولتی ۱۴۰۳

سایت سازمان سنجش آموزش کشور که جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های دولتی ۱۴۰۳ و امور دیگر مورد استفاده قرار می گیرد، شامل بخش های مختلفی می باشد که در ادامه به معرفی بخش های مختلف آن خواهیم پرداخت.

معرفی سایت سازمان سنجش آموزش کشور

شماره ۱

بخش های جستجو، فارسی، لینک ورود به پاسخگویی اینترنتی، ارتباط با ما، صفحه اصلی و موارد دیگر در این بخش قابل دسترسی هستند.

حتما بخوانید: نرم افزار تخمین رشته قبولی با رتبه های اعلامی سازمان سنجش در کنکور سراسری ۱۴۰۳

شماره ۲

فلش شماره دو به نوار ابزار آبی رنگ سایت اشاره می کند که خدمات زیر را ارائه می دهند

    • صفحه اصلی و معرفی خدمات
    • معرفی سازمان
    • سایت قدیم
    • ارتباط با ما

شماره ۳

مربوط به اطلاعیه های سایت سازمان سنجش است که به صورت روزانه آخرین اخبار را به اطلاع کاربران می‌ رساند.

شماره ۴

لینک ورود به بخش مورد نظر هر کاریر برای تکمیل فرآیندهای ثبت نام، دریافت نتایج و … آزمون های گوناگون در این بخش قرار دارد. داوطلبان ثبت نام بدون کنکور می بایست از قسمت “سراسری” جهت تکمیل فرم تقاضانامه اقدام نمایند.

حتما بخوانید: انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ | راهنمای جامع، زمان، نکات مهم

شماره ۵

منوی خدماتی که با کلیک بر روی علامت چرخ دنده برای کاربر ظاهر می شود شامل تغییر اندازه نوشته ها، نظرات و راهنمای کاربر می باشد.

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید. کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

نحوه ثبت نام ترمیم معدل ۱۴۰۳| نکات مهم

آرکا مشاوره

نحوه دریافت کد نظام وظیفه برای ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ | نکات مهم

آرکا مشاوره

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد اردبیل سال تحصیلی ۱۴۰۳

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید