مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

ضرایب دروس امتحان نهایی دیپلم های نظام قدیم در کنکور ۱۴۰۴| تجربی، انسانی، ریاضی …

ضرایب دروس امتحان نهایی دیپلم قدیم در کنکور 1403

تاثیر ضرایب دروس امتحانت نهایی یا سوابق تحصیلی دیپلمه های نظام قدیم یا سالی واحدی در امتحانات نهایی کنکور ۱۴۰۴ یکی‌ از مهم ترین و پر اهمیت ترین فاکتورها در برنامه ریزی و مطالعه دروس کنکور، بحث است. هر یک از گروه های آزمایشی (ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان) از دروس مختلفی تشکیل شدند و تمامی این دروس دارای ضرایبی بوده که با یک دیگر متفاوت می باشند. هر چه ضریب یک درس بیشتر باشد، میزان اهمیت و تاثیر آن نیز در کنکور ۱۴۰۴ افزایش می یابد. اطلاع از ضرایب دروس عمومی و اختصاصی یکی از مهم ترین فاکتورها در برنامه ریزی و مطالعه دروس کنکور محسوب می شود. در کنکور سراسری ۱۴۰۴ سوالی از دروس عمومی مطرح نخواهد شد اما نمرات این دروس در امتحانات نهایی تحت عنوان سوابق تحصیلی تاثیر ۶۰ درصدی به صورت قطعی در نتایج کنکور خواهد گذاشت. با توجه به اهمیت تاثیر ضرایب در برنامه ریزی کنکور سراسری، در این مقاله اهمیت هر یک از دروس کنکور ۱۴۰۴ در گروه های آزمایشی مختلف ارائه شده است.

حتما بخوانید: نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری ۱۴۰۴ با تاثیر ۶۰% معدل (۶۰ درصد سوابق تحصیلی)

جزئیات تاثیر ضرایب دروس سوابق تحصیلی در امتحانات نهایی کنکور ۱۴۰۴

جزئیات ضرایب امتحانات نهایی دیپلمه های نظام قدیم یا همان سالی/ترمی/واحدی توسط دبیرخانه شورای سنجش و پذیرش دانشجو به شرح زیر اعلام گردید:

ضرایب تاثر سوابق در کنکور 1404

بیشتر بدانید: تغییرات ضریب دروس در کنکور سراسری ۱۴۰۴

ضرایب امتحان نهایی دیپلمه های نظام قدیم کنکور تجربی ۱۴۰۴

ضرایب امتحان نهایی دیپلمه های نظام قدیم کنکور ریاضی ۱۴۰۴

ضرایب امتحان نهایی دیپلمه های نظام قدیم کنکور انسانی ۱۴۰۴

ضرایب امتحان نهایی دیپلمه های نظام قدیم علوم و معارف اسلامی کنکور انسانی ۱۴۰۴

 

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید. کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

زمان دقیق برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۴| نکات مهم

آرکا مشاوره

مشاهده نتایج کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۳ | نحوه مشاهده، ثبت اعتراض و….

آرکا مشاوره

ضرایب دروس امتحانات نهایی تجربی ۱۴۰۴| نکات مهم، نظام قدیم و جدید

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید