مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

بازگشت محرومیت کنکور سراسری در صورت قبولی روزانه ۱۴۰۳

محرومیت کنکور در صورت قبولی روزانه 1403

بازگشت محرومیت کنکور سراسری در صورت قبولی روزانه ۱۴۰۳ یکی از دغدغه های مهم و اساسی داوطلبان مجاز به انتخاب رشته میباشد. محرومیت از کنکور دانشجویان دانشگاه روزانه توسط دیوان عدالت اداری لغو شده بود و حتی در دفترچه ثبت نام نیز قید شده بود، اما در دفترچه انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳ نکاتی ذکر شده که خبر از بازگشت محرومیت ها در صورت قبولی روزانه می دهد، در ادامه بیشتر بخوانید.

محرومیت در صورت قبولی دانشگاه روزانه

انتخاب رشته تراز های سیوی داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۲ در کنکور سراسری ۱۴۰۳

حتما بخوانید: نرم افزار تخمین رشته قبولی با رتبه های اعلامی سازمان سنجش در کنکور سراسری ۱۴۰۳(کلیک

نمایید)

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته و … در همه رشته های دانشگاهی و همچنین رشته های دانشگاه فرهنگیان، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند، با توجه به اینکه انتخاب رشته کنکور رابطه مستقیمی با آینده شغلی و اجتماعی داوطلب دارد، صفر تا ۱۰۰ انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ در مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا به صورت حضوری و غیر حضوری انجام میشود.

مطالب مرتبط:

دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله | لیست رشته ها، شرایط پذیرش، مزایا و معایب و…

آرکا مشاوره

زمان اعلام نتایج کنکور سراسری تیرماه ۱۴۰۳| نکات مهم

آرکا مشاوره

کارنامه قبولی مهندسی معماری دانشگاه دولتی ۱۴۰۲| آخرین قبولی و درصدهای لازم

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید