مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مشاهده نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

مشاهده نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402

رئیس امور جذب، به‌کارگیری و رشد سازمان اداری و استخدامی کشور در مصاحبه ویدیویی با شبکه خبر (سلام خبرنگار) ، به گفتگو در خصوص آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و زمان اعلام نتایج آن پرداخت.

علیرضا علیخان زاده گفت: ما آخرین توافقی که با وزارت آموزش و پرورش داشتیم و مجموعا ۵۶ هزار و ۹۰۴ مجوز در اسفندماه برای آموزش و پرورش صادر کردیم که بخش اول در آزمون آموزگاری که آزمون آن برگزار شد و بخش دیگر آن برای آزمون استخدامی دبیری می باشد.

بر اساس گفته های رئیس امور جذب، به‌کارگیری و رشد سازمان اداری و استخدامی کشور، انشالله در هفته آینده، نتایج مرحله اول آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ اعلام خواهد شد.

وی در خصوص افراد پذیرفته شده در آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش افزود: اسامی افرادی که به مرحله ارزیابی تکمیلی معرفی شده اند نیز اعلام خواهد شد.

گفتنی است بر اساس اخبار منتشر شده در خردادماه ۱۴۰۲، تغییرات جدیدی در فرایند مصاحبه آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش ایجاد شده است. با توجه به اهمیت و تأثیر گزینش و استخدام معلمان، فرایند مصاحبه آزمون استخدام آموزش و پرورش در قالب ارزیابی تکمیلی و در راستای شایسته‌گزینی و عدالت محوری در جذب معلم، انجام خواهد شد.

زمان اعلام نتایج نهایی

قرار بر این است که نتایج نهایی آزمون آموزگاری آموزش و پرورش، نیمه اول شهریور ماه ۱۴۰۲ از طریق سایت سازمان سنجش منتشر گردید. همچنین نتایج نهایی آزمون دبیری نیز در مهر ماه ۱۴۰۲ در دسترس داوطلبان قرار می گیرد.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش گلستان همچنین با اشاره به برگزاری آزمون دبیری و آموزگاری افزود: امسال سهمیه استخدامی گلستان از ۸۰۰ نفر به ۱۳۰۰ نفر افزایش یافت و نتایج آموزگاری ابتدایی و استثنایی در مورخه ۳۰ ام شهریور ماه و آزمون دبیری نیز امروز  ۱۶ مهر ماه اعلام  شد.

 سیستم کارنامه ي نهایی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (مشاغل دبيري و هنرآموز) سال ۱۴۰۲

مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

هم اکنون در مورخه ۳۰ مهر ماه نتایج تکمیل ظرفیت استخدامی وزارت آموزش و پرورش آموزگار ابتدایی و استثنایی اعلام شد و داوطلبان گرامی میتوانند از طریق لینک زیر اقدام نمایند:

سیستم کارنامه ی مرحله ی تکميل ظرفيت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (شغل آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی) سال ۱۴۰۱

هم اکنون در مورخه ۲۵ آبان ماه نتایج تکمیل ظرفیت مشاغل دبیری و هنر آموز اعلام گردید، جهت مشاهده وارد لینک زیر شوید:

سیستم كارنامه ی مرحله ی تكمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (مشاغل دبیری و هنرآموز) سال ۱۴۰۲جدید

نتایج آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین آموزش و پرورش استثنایی ۱۴۰۲

آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین آموزش و پرورش استثنایی ۱۴۰۲ توسط آموزش و پرورش و برای جذب مربی در زمینه کار درمانی و گفتار درمانی برای بالا بردن بازدهی تحصیل دانش آموزان مدارس استثنایی برگزار می شود. کسانی که در آزمون کتبی استخدام مربی امور آموزش معلولین آموزش و پرورش استثنایی شرکت کرده اند میتوانند از امروز اقدام به مشاهده نتایج خود نمایند.

اعلام نتایج آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین آموزش و پرورش استثنایی ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز آزمون های جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir اعلام می شود.

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دبیری آموزش و پرورش

از آنجایی که پروسه استخدام دبیر در آموزش پرورش طی دو مرحله انجام می گیرد، تمامی پذیرفته شدگان آزمون کتبی می بایست در مرحله دوم یعنی ارزیابی تکمیلی نیز شرکت نمایند. لازم به ذکر است دعوت شدگان به مصاحبه افرادی هستند که ضمن دریافت کارنامه آزمون کتبی خود، نمرات آن ها در حد قابل قبول می باشد. بنابراین زمان اعلام نتایج آزمون دبیری ۱۴۰۲ در دو مرحله اولیه و نهایی انجام می پذیرد  که هم اکنون (۷ شهریور ماه) نتایج اولیه اعلام شده است.

جهت مشاهده نتایج آزمون خود کلیک نمایید.

 

نحوه مشاهده نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

با فرا رسیدن زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲، نتایج اولیه و نهایی پذیرش داوطلبان در قسمت “استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی” بارگذاری شده است. دریافت نتایج کاملا به صورت اینترنتی و با استفاده از اطلاعات ثبت نامی یا فردی صورت می پذیرد و داوطلبان می توانند مطابق مراحل زیر نتیجه عملکرد خود را مشاهده نمایند.

۱. پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org، گزینه “استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی” را از منوی سمت راست انتخاب نمایید.

۲. در این مرحله می بایست روی لینک فعال “سیستم کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش – سال ۱۴۰۲” کلیک کنید.

۳. در صفحه پایین، با یکی از دو روش جهت مشاهده نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدام نمایید.

توجه: در صورتی که داوطلبانی به نتایج ازمون اموزش پرورش اعلام شده معترض هستند، می توانند از طریق سامانه ارسال درخواست سازمان سنجش آموزش کشور، اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش خود را به ثبت برسانند. در ادامه مقاله بیشتر توضیح خواهیم داد.

همچنین افرادی که اسامی آن ها تحت عنوان پذیرفته شدگان نهایی اعلام می شود، می توانند پس از گذراندن دوره مهارت آموزی آزمون استخدامی آموزش و پرورش به مدت یک سال، فعالیت خود را در مدارس آغاز کنند.

اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

در زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش، داوطلبان باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و نتایج اولیه و نهایی آزمون خود را مشاهده نمایند. ممکن است در کارنامه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات فردی یا درصدها و نمرات آزمون وجود داشته باشد. در این صورت متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش، درخواست خود مبنی بر اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ را ثبت نمایند.

معمولا لینک اعتراض به نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش بلافاصله پس از اعلام نتایج این آزمون در سایت سازمان سنجش فعال می شود. داوطلبان پس از مراجعه به سایت sanjesh.org و ورود به سیستم پاسخگویی، می توانند یک درخواست جدید برای اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ ثبت کرده و از همین قسمت درخواست خود را پیگیری نمایند. زمان اعتراض به نتایج این آزمون آغاز شده و داوطلبان می توانند در صورت تمایل، اعتراض خود را در سامانه پاسخگویی سایت سنجش ثبت نمایند.

مراحل تصویری اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

۱. پس از مراجعه به سایت sanjesh.org، بر روی آیکون مشخص شده در تصویر زیر کلیک نمایید.

۲. سپس  گزینه های “ورود به سیستم پاسخگویی” را لمس کنید.

۳. پس از مواجهه با صفحه زیر، اگر قبلا در سامانه ثبت نام کرده اید، گزینه “ورود به سیستم” را بزنید تا با درج کد ملی، پست الکترونیک و رمز عبور، وارد حساب کاربری خود شوید. اما در صورتی که برای اولین بار از این بخش سایت استفاده می کنید، باید گزینه “عضویت در سامانه” را انتخاب کنید.

۴. با تکمیل اطلاعات و وارد شده به حساب کاربری از منوی سمت راست گزینه “درخواست جدید” را انتخاب نمایید.

۵. در گام بعدی باید فیلدهای “آزمون” و “سال” را به ترتیب با گزینه های “استخدامی وزارت آموزش و پرورش” و “۱۴۰۲” پر نمایید و بر روی جستجو کلیک فرمایید.

۶. در ادامه لیست درخواست های متداول برای شما نمایان می شود که چنانچه علت اعتراض خود را در میان گزینه های موجود یافتید، می توانید آن را انتخاب نمایید تا توسط کارشناسان بررسی شود. در صورتی که مشکل مد نظر را در میان گزینه ها ملاحظه نکردید، با انتخاب مورد “عمومی”، صفحه زیر برای شما نمایان می گردد که می توانید اعتراض را از این طریق ثبت کنید.

۷. در انتها پس از ثبت اعتراض نیز می توانید با ورود مجدد به سامانه پاسخگویی سایت سازمان سنجش، از قسمت “درخواست ها و پاسخ ها” نتیجه اعتراض خود به جواب آزمون آموزش و پرورش را مشاهده نمایید.

شرکت در دوره مهارت آموزي در دانشگاه فرهنگيان

براساس برنامه ريزي هاي انجام گرفته و زمانبندي پيشبينی شده، مقرر است دوره مهارت آموزي قبول شدگان آزمون مذکور،همزمان با انجام سايرمراحل استخدامی ازطريق دانشگاه دانشگاه فرهنگيان مجری دوره صورت گيرد.لذا شايسته است داوطلبان پذيرفته شده دراين مرحله، جهت ثبتنام وحضور در دوره مزبور مطابق ضوابط و مقررات دانشگاه مجري اقدام نمايند. به منظور اطﻼع از نحوه ثبت نام و شرکت در دوره مهارت آموزی، پذيرفته شدگان مکلفند ۴ روز بعد از اعلام نهايی آزمون به درگاه اطﻼع رسانی دانشگاه مزبور به نشانی https://www.sru.ac.ir مراجعه نمايند.
-بخشی ازهزينه هاي برگزاري دوره يکساله مهارتآموزي(خدمات آموزشی و رفاهی ) برعهده داوطلب خواهدبود. چنانچه هر يک از پذيرفته شدگان در طول برگزاري دوره يکساله مهارت آموزي از ادامه تحصيل و اشتغال منصرف شوند،وزارت آموزش و پرورش به تشخيص خود نسبت به محاسبه و اخذه زينه هاي مربوط اقدام خواهدکرد محل آموزش دوره مهارتآموزي، براساس شغل محل توسط دانشگاه مجري دوره مهارت آموزي تعيين خواهدشد. مهارت آموز مکلف است وفق ضوابط دانشگاه اقدام نمايند در غيراينصورت قبولی وی لغو خواهد شد.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته و … در تمام رشته های داشگاه فرهنگیان و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

مشاهده سوالات و پاسخنامه آزمون کارشناسی دادگستری ۱۴۰۲ | قوه قضاییه، امور ثبتی و نقشه برداری

آرکا مشاوره

آمادگی مصاحبه کارشناس رسمی دادگستری کانون ۱۴۰۲| ساعت و جواهر

آرکا مشاوره

دانلود pdf سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳با جواب | نکات طلایی و…

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید