مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مشاهده نتایج امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۳| کلیه پایه ها

مشاهده نتایج امتحانات نهایی خرداد 1403

یکی از دغدغه های دانش آموزان پس از اتمام امتحانات مشاهده نتایج امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ کسب شده در آزمون ها می باشد. دانش آموزان می توانند چند هفته پس از اتمام آزمون ها برای دریافت نمرات امتحان نهایی نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم به سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی مای مدیو به آدرس my.medu.ir مراجعه نموده و کارنامه خود را دریافت نمایند.

داوطلبانی که از زمان مشاهده نتایج امتحانات نهایی خرداد ماه ۱۴۰۳ مطلع نشوند، زمان اعتراض به نتایج را نیز از دست خواهند داد که ممکن است دچار ضرر های جبران ناپذیری شوند. در سال جاری اعلام نتایج امتحانات نهایی ۱۴۰۳ به صورت آنلاین از طریق سامانه خدمات الکترونیک آموزش و پرورش و به شکل حضوری از طریق مراجعه به مدارس امکان پذیر است. به دلیل اهمیت زیاد اطلاع از جزئیات زمان مشاهده نمرات امتحانات نهایی، در ادامه این مقاله به بررسی جزئیات اعلام جواب امتحانات نهایی خرداد ماه ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی پایه دوازدهم ۱۴۰۳

با مشخص شدن زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی پایه دوازدهم دانش آموزان باید به مدارس خود مراجعه کرده و از آخرین نمراتشان باخبر شوند. نتایج امتحان نهایی خرداد ۱۴۰۳ مقاطع دوازدهم، یازدهم و دهم بعد از برگزاری کنکور سراسری تیرماه اعلام خواهد شد.. همچنین دانش آموزان در صورت عدم کسب نمره کافی می توانند با اطلاع از شرایط تک ماده دوازدهم نمرات خود را به حد نصاب برسانند.

حتما بخوانید: تک ماده چیست| برای چند درس استفاده می شود

ممکن است برخی از دانش آموزان در زمان اصلی امتحانات نتوانند نمره مناسبی را به عنوان قبولی کسب نمایند و لازم باشد مجددا در امتحانات نهایی شهریورماه شرکت کنند. نتایج امتحانات نهایی برای این دانش آموزن نیز در شهریور ماه ۱۴۰۳ از طریق پنجره خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir منتشر می گردد.

حتما بخوانید: نرم افزار تخمین رشته قبولی با رتبه های اعلامی سازمان سنجش در کنکور سراسری ۱۴۰۳

سایت دریافت کارنامه امتحانات نهایی

توجه داشته باشید که در سال‌های گذشته دریافت کارنامه از طریق سایت همگام یا پادا انجام می‌شد اما در حال حاضر قسمت دریافت کارنامه و اعلام نتایج امتحانات نهایی فقط از طریق سایت مای مدیو است.

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

 

 

مطالب مرتبط:

تجدید شدن در امتحان نهایی _ تک ماده یا تبصره _ نکات طلایی

آرکا مشاوره

ثبت نام کنکور سراسری تیرماه (نوبت دوم) ۱۴۰۳ | شرایط، نکات مهم

آرکا مشاوره

انتخاب رشته دکتری آزاد ۱۴۰۳| نکات مهم

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید