مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مشاهده نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳| نکات مهم

مشاهده نتایج دانشگاه آزاد 1403

یکی از مهمترین موضوعات برای داوطلبان کنکوری و بر اساس سوابق تحصیلی، مشاهده نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ می باشد. نتایج دانشگاه آزاد معمولا همزمان با اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه های سراسری منتشر می شود. پذیرفته شدگان این مرحله از پذیرش دانشگاه آزاد می بایست بر اساس جدول زمان بندی اعلام شده در سایت هر دانشگاه برای ثبت نام به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه کرده و ضمن ارائه مدارک لازم، مراحل ثبت نام را پشت سر گذارند.

داوطلبانی که در زمان مقرر نتوانند نتایج آزمون را مشاهده کنند و ثبت نام نهایی غیر حضوری و تحویل مدارک حضوری را در دانشگاه آزاد انجام ندهند، قبولیشان لغو می شود که به دلیل اهمیت بالای این موضوع در ادامه به بررسی زمان و نحوه مشاهده جواب نهایی دانشگاه ازاد ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ 

با توجه به جدول زمان بندی دفترچه ثبت نام کنکور سراسری نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد می بایست در نیمه دوم شهریور ماه ۱۴۰۳ اعلام می شد که به دلیل تعویق زمان برگزاری آزمون نوبت دوم در تاریخ ۲۰ مهر ماه از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس الکترونیکی azmoon.org در اختیار داوطلبان قرار گرفت. با توجه به اینکه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود، پذیرفته شدگان می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

البته توجه داشته باشید نتایج رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه آزاد از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

حتما بخوانید: نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری ۱۴۰۴ با تاثیر ۶۰% معدل (۶۰ درصد سوابق تحصیلی)

نحوه مشاهده نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

برای دریافت نتایج انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد بایستی به سامانه اعلام نتایج این دانشگاه وارد شوید که برای این کار به شناسه کاربری دانشگاه آزاد نیاز دارید (این شناسه به صورت کد دسترسی انتخاب رشته برای داوطلبان تعریف شده است.) همچنین می توانید طبق مراحل زیر به نتیجه انتخاب رشته داشگاه آزاد خود دست پیدا کنند.

  • ابتدا به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.iau.ir مراجعه نموده و سپس بر روی گزینه “اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی (به جز رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی” کلیک کنید.

نتایج نهایی دانشگاه ازاد 1

  • در این مرحله می بایست جهت دریافت نتایج خود اطلاعات خواسته شده “کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی” را در کادرهای مشخص شده وارد نمایید.

نتایج نهایی دانشگاه ازاد

نحوه مشاهده نتایج نهایی رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی

 

توجه داشته باشید در صورتی که داوطلب تحصیل در هر یک از رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه آزاد می باشید، می بایست به منظور دریافت کارنامه نهایی خود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی الکترونیکی sanjesh.org مراجعه نمایید.

  • وارد سایت سنجش به نشانی sanjesh.org شوید و گزینه “سراسری” را برگزینید.

نتایج نهایی کنکور 1

  • روی لینک “اعلام نتیجه نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳” کلیک نمایید.

نتایج نهایی کنکور 2

  • مجددا عبارت لینک شده “مشاهده اعلام نتیجه نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳” را انتخاب کنید.

نتایج نهایی کنکور 3

نتایج نهایی کنکور

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

 

مطالب مرتبط:

نمونه کارنامه قبولی رشته تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲ | تمامی مناطق و گروه ها

آرکا مشاوره

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی ۱۴۰۳|نکات مهم

آرکا مشاوره

برنامه امتحانات نهایی خرداد ماه دوازدهم ۱۴۰۳| تجربی، انسانی، ریاضی

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید