مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مشاهده نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳

مشاهده نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 1403

نتایج کنکور ۱۴۰۳ در دو مرحله نتایج اولیه و نتایج نهایی منتشر می شود. نتایج اولیه داوطلبان کنکور اردیبهشت در ۱۷ خرداد ماه و نتایج اولیه شرکت کنندگان کنکور تیر نیز در مرداد ماه توسط سایت سازمان سنجش منتشر شد. نتایج نهایی کنکور نیز به صورت همزمان برای داوطلبان هر دو نوبت اعلام می گردد. 

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۳

متقاضیان گروه های آزمایشی اصلی و شناور که در زمان انتخاب رشته اقدام به ثبت کد رشته محل های مورد علاقه خود در سایت انتخاب رشته کنکور سراسری نموده اند، مشتاقانه پیگیر اخبار مربوط به اعلام نتایج کنکور هستند. از آنجایی که در سال ۱۴۰۳ کنکور مطابق آخرین تغییرات کنکور، طی دو نوبت شد، برخلاف تصور تنها یک نتیجه نهایی منتشر میشود.

بنابراین نتایج کنکور دانشگاه های سراسری و آزاد اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و همچنین تیر ماه ۱۴۰۳، در  نیمه اول مهر ماه ۱۴۰۳ از طریق سایت های مربوطه منتشر خواهد شد. طبق اطلاعیه سازمان سنجش کارنامه علمی حاوی رتبه داوطلب در هر کد در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۹ منتشر شد.

توجه داشته باشید که نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی با نتایج انتخاب رشته دانشگاه های سراسری به صورت همزمان از طریق سایت سازمان سنجش در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

حتما بخوانید: نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳| نکات سرنوشت ساز

نحوه مشاهده نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳

برای دسترسی به نتایج نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۳ چه در نوبت اول و چه در نوبت دوم، بایستی به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و ضمن در دست داشتن اطلاعات مورد نیاز، مراحل زیر را به ترتیب انجام داده تا نتیجه نهایی پذیرش خود را دریافت نمود.

مشاهده نتایج نهایی دانشگاه های سراسری

  • پس از ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org، گزینه “سراسری” را انتخاب نمایید.
  • در صفحه جدید روی لینک “اعلام نتیجه نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳″ کلیک کنید.
  • مجدد لینک فعال “مشاهده اعلام نتیجه نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳” را بفشارید.
  • اطلاعات ورود از قبیل کد ملی و رمز عبور سازمان سنجش را درج نموده و کلید “ورود” را برگزینید.

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

 

مطالب مرتبط:

آمادگی مصاحبه دانشگاه بقیه الله ۱۴۰۳| نکات مهم

آرکا مشاوره

انتخاب رشته کنکور ریاضی ۱۴۰۳ |نکات طلایی

آرکا مشاوره

نمره خام کنکور سراسری| نحوه دریافت، محاسبه

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید