مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مشاهده نتایج نهایی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳| نکات مهم

مشاهده نتایج نهایی دانشگاه فرهنگیان 1403

مشاهده نتایج نهایی انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ یکی از دغدغه های حال حاضر کلیه داوطلبان متقاضی شغل شریف معلمی میباشد. پس از اتمام زمان انتخاب رشته کنکور فرهنگیان ۱۴۰۳، سازمان سنجش در یک زمان معین اقدام به اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ از طریق سایت خود به نشانی sanjesh.org می کند. داوطلبان در صورت کسب قبولی، می توانند مراحل ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان را تکمیل نمایند. بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور فرهنگیان ۱۴۰۳ کسانی که مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجائی هستند می توانند در فرم انتخاب رشته خود کد رشته محل های این دانشگاه ها را وارد نمایند. در صورت کسب حد نصاب لازم تا چند برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه می شوند و در صورت کسب موفقیت در مصاحبه تخصصی، افراد به عنوان قبولی نهایی دانشگاه فرهنگیان معرفی می شود. با توجه به اهمیت مرحله اعلام نتایج نهایی، در ادامه زمان و نحوه مشاهده نتایج انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ ارائه شده است.

زمان اعلام نتایج اولیه (نمرات خام)

نتایج آزمون متقاضیانی که در کنکور اختصاصی دانشجو معلم ۱۴۰۳ شرکت نموده بودند همزمان با نتایج کنکور سراسری و به صورت نمره خام در تاریخ ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۳ اعلام شد. داوطلبین مجاز برای فرآیند انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان، تعیین شده و می بایست نسبت به انتخاب و تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام نمایند.

حتما بخوانید: تبدیل تراز به رتبه کنکور ۱۴۰۳| نرم افزار تخمین رتبه با تراز

زمان اعلام نتایج دعوت به مصاحبه (چند برابر ظرفیت)

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه خود به زمان انتشار دعوت شدگان به مرحله مصاحبه یعنی هفته آخر خرداد ماه ۱۴۰۳ اشاره کرده بود که سرانجام نتایج چند برابر ظرفیت مجاز بودن برای شرکت در مصاحبه در تاریخ ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۳ از طریق my.sanjesh.org به انتشار درآمد. داوطلبان می بایست با توجه به زمان بندی که از طریق سایت آموزش و پرورش هر استان یا به صورت پیامک اعلام می گردد در دو بخش مصاحبه (ارزیابی شایستگی های معلمی و بررسی صلاحیت های عمومی) شرکت نمایند و عدم حضور به منزله انصراف خواهد بود.

زمان اعلام نتایج نهایی

پس از شرکت در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان، داوطلبان می بایست به انتظار نتیجه نهایی این آزمون باشند که تاریخ دقیق آن ۳۰ مردادماه ۱۴۰۳ میباشد.

حتما بخوانید: انصراف از قبولی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳| اجازه انتخاب رشته کنکور سراسری

نحوه مشاهده نتایج اولیه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

پس از اعلام نتایج کنکور دانشگاه فزهنگیان ۱۴۰۳ داوطلبان می توانند بعد از مراجعه به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org، با استفاده از شماره پرونده و شماره داوطلبی خود از نتایج اولیه دعوت به مصاحبه رشته های دانشگاه فرهنگیان مطلع شوند. در ادامه نحوه مشاهده نتایج اولیه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ به طور کامل توضیح داده شده است.

مراحل مشاهده اعلام نتایج اولیه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

  1. مراجعه به سات سنجش به نشانی sanjesh.org
  2. کلیک بر روی لینک “نتايج رشته های دارای شرايط خاص در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ 

  3. وارد کردن اطلاعات خواسته شده

  4. مشاهده وضعیت دعوت به مصاحبه یا عدم دعوت به مصاحبه

حتما بخوانید: نرم افزار تخمین رشته قبولی با رتبه های اعلامی سازمان سنجش در کنکور سراسری ۱۴۰۳

افرادی که موفق به کسب قبولی دانشگاه فرهنگیان شدند با اطلاع از نحوه ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ می بایست به سامانه گلستان این دانشگاه به نشانی education.cfu.ac.ir مراجعه کنند. توصیه می کنیم داوطلبان برای کسب راهنمایی در این زمینه مقاله زیر را نیز مطالعه نمایند.

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

موارد منع استخدام دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ نکات مهم

آرکا مشاوره

کلیه رشته های تحصیلی فنی و حرفه ای | بازار کار/شرایط

آرکا مشاوره

مشاهده نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید