مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مشاهده نتایج کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۳ | نحوه مشاهده، ثبت اعتراض و….

اعلام-نتايج-کارداني-فني-و-حرفه-اي هیوا

نحوه پذیرش برخی از رشته ها در مقطع کاردانی فنی حرفه ای بر اساس کنکور و برخی نیز بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان می باشد. پس از شرکت در آزمون کنکور کاردانی فنی حرفه ای، تاریخ اعلام نتایج آزمون منتشر شده و داوطلبانی که موفق به شرکت در این آزمون شده بودند می توانند نتایج کنکور را مشاهده کنند. اما بسیاری از داوطلبان به دلیل عدم اطلاع از تاریخ اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای ۱۴۰۳، شانس مشاهده نتایج و در نهایت ثبت نام در دانشگاه قبولی خود را از دست می دهند. لذا ضروری است تا تمامی داوطلبان کنکور کاردانی فنی حرفه ای از جزئیات مربوط به اعلام نتایج اطلاع داشته باشند.

با توجه به اهمیت این موضوع برای سهولت داوطلبان برای دریافت نتایج آزمون یا انتخاب رشته بدون آزمون خود و به منظور اطلاع رسانی هر چه دقیق تر، در ادامه این مقاله زمان و نحوه اعلام شدن نتایج کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳ و راهنمای مشاهده جواب پذیرش کاردانی فنی حرفه ای سال جاری را ارائه داده ایم.

زمان اعلام نتایج کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳

سازمان سنجش مجری برگزار کننده تمامی آزمون های مهم کشوری اعم از کاردانی فنی حرفه ایی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است و کلیه مراحل برگزاری آزمون، دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود. معمولا هر ساله نتایج نهایی پذیرش رشته های بدون کنکور و با کنکور کاردانی فنی حرفه ای از سوی سازمان سنجش اعلام می شود که تاریخ دقیق اعلام نتایج پذیرش این مقطع نیز با انتشار اطلاعیه مجری پذیرش این آزمون یعنی سازمان سنجش مشخص می شود.

نتایج کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳، تقریبا در مورخ ۱۰ مهر در سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

مشاهده نتایج کنکور فنی و حرفه ای (کلیک نمایید)

نحوه مشاهده نتایج کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۳

داوطلبان متقاضی می بایست با مراجعه به سایت اعلام نتایج و با طی مراحل زیر کارنامه خود را دریافت نمایند. مراحل زیر به صورت تصویری برای شما به نمایش درآمده است.

۱. به سایت سازمان سنجش آزمون کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و از منوی سمت چپ، گزینه “کاردانی فنی و حرفه ای” را انتخاب نمایید.

ثبت نام آزمون دکتری 1403

۲. در ادامه پس از کلیک بر روی گزینه اعلام نتایج، داوطلبان می توانند با وارد کردن شماره پرونده و شماره شناسنامه، به پروفایل کاربری خود دسترسی داشته باشند و نتایج را مشاهده نمایند.

اعتراض به نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳

سازمان سنجش آموزش کشور پس از اعلام نتایج تمامی آزمون ها معمولا فرصتی را جهت اعتراض به نتیجه تعیین می کند. بر همین مبنا، آن دسته از شرکت کنندگان این آزمون که نسبت به محتویات کارنامه خود معترض باشند، می توانند درخواست خود را از طریق سیستم پاسخگویی سایت این سازمان به نشانی sanjesh.org و یا مستقیما به آدرس request.sanjesh.org ارسال نمایید.

مشاوره نتایج کنکور فنی حرفه ای ۱۴۰۳

مشاهده نتایج کنکور فنی حرفه ای یکی از مراحل مهم برای کاربران است و ضروری است که نحوه دریافت نتایج را بلد باشند. تا این بخش از مطلب برخی از نکات مانند نحوه دریافت و تاریخ اعلام جواب توضیح داده شد. اما با این وجود برخی نکات هستند که تمامی داوطلبان باید به آن ها توجه داشته باشند. در راستای اهمیت اطلاع از این نکات، در ادامه این مطلب یک مشاوره نتایج کنکور فنی حرفه ای ۱۴۰۲​ برای داوطلبانی که در این آزمون شرکت کرده اند ارائه شده است.

قبولی در یک رشته به منزله ثبت نام در دانشگاه نیست. داوطلبانی که اعلام نتایج را مشاهده کرده و در یکی از رشته های مورد نظر خود قبول شده اند، باید برای اطلاع از تاریخ و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در دانشگاه و رشته مورد نظر خود، به سایت اطلاع رسانی دانشگاه فنی و حرفه ای به آدرس اینترنتی tvu.ac.ir مراجعه کنند. در این سایت تمامی اطلاعات مورد نیاز داوطلبان برای ثبت نام نهایی در رشته منتخب خود ارائه شده است.

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید. کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

 

 

مطالب مرتبط:

کارت ورود به جسله کنکور تیر ماه ۱۴۰۳| نکات طلایی

آرکا مشاوره

کاردانی ناپیوسته چیست | نکات مهم

آرکا مشاوره

کارنامه قبولی رشته حقوق دانشگاه طباطبایی ۱۴۰۲| آخرین قبولی و درصدهای لازم

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید