مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳| نکات مهم

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403

داوطلبان تحصیل در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی ارشد و دکتری می توانند با آزمون و بدون آزمون در دانشگاه آزاد ثبت نام نمایند. مطالعه راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ و کسب اطلاع از مهلت و ضوابط پذیرش به داوطلبان واجد شرایط کمک می کند تا بتوانند در زمان مقرر برای نام نویسی اقدام نمایند.

رشته های بدون آزمون دانشگاه سراسری مختص آن دسته از داوطلبانی است که تمایل دارند بر اساس سوابق تحصیلی در ثبت نام بدون کنکور شرکت کنند. این دسته از داوطلبان با مطالعه دفترچه و یافتن رشته دانشگاهی مورد نظر دیگر لازم نیست در آزمون سراسری شرکت کنند. در ادامه مقاله به بررسی زمان ثبت نام بدون آزمون سراسری ۱۴۰۳ در نیمسال های اول و دوم خواهیم پرداخت.

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

دانشگاه ازاد به منظور ایجاد فرصتی برای این دسته از داوطلبان و تمامی کسانی که قصد ورود به دانشگاه را به صورت بدون آزمون دارند، دو بار در سال اقدام به پذیرش دانشجو به صورت بدون آزمون می نماید. تمامی داوطلبان می توانند در نیمسال اول و مهر و یا در نیمسال دوم و بهمن در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی شرکت نمایند.

حتما بخوانید: انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ | راهنمای جامع، زمان، نکات مهم

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ به صورت دقیق در سال جاری هنوز مشخص نشده است. به همین منظور در جدول زیر تاریخ ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقاطع مختلف در سال گذشته را گردآوری کرده ایم.

مقطع تحصیلی نیمسال اول نیمسال دوم
کاردانی پیوسته ۲۱ تا ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۳  اواخر دی ماه ۱۴۰۳
کاردانی ناپیوسته اواخر مرداد ماه ۱۴۰۳ اواخر دی ماه ۱۴۰۳
کارشناسی پیوسته اواسط شهریور ۱۴۰۳  اواخر دی ماه ۱۴۰۳
کارشناسی ناپیوسته  ۳ تا ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۳ اواخر دی ماه ۱۴۰۳

برای ثبت‌نام هر کدام از این دو نیمسال تحصیلی، متقاضیان بایستی در تاریخ های اعلام شده، با مراجعه به سایت azmoon.iau.ir نام نویسی خود را تکمیل نمایند. در ادامه به تاریخ ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ در دو نیمسال تحصیلی اشاره کرده ایم.

حتما بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه آزاد ۱۴۰۳| بدون کنکور

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته و … در همه رشته های دانشگاهی و همچنین رشته های دانشگاه فرهنگیان، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند، با توجه به اینکه انتخاب رشته کنکور رابطه مستقیمی با آینده شغلی و اجتماعی داوطلب دارد، صفر تا ۱۰۰ انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ در مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا به صورت حضوری و غیر حضوری انجام میشود.

مطالب مرتبط:

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد شیراز ۱۴۰۳| لیست رشته ها و…

آرکا مشاوره

اصلاحیه دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ | تغییرات دفترچه، نکات مهم

آرکا مشاوره

ثبت نام آزمون عملی تربیت بدنی فرهنگیان ۱۴۰۳ | شرایط ثبت نام و نکات مهم

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید