مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

نرم افزار تخمین رشته قبولی با رتبه های اعلامی سازمان سنجش در کنکور سراسری ۱۴۰۳

آرکا مشاوره

اگر در کنکور سراسری ۱۴۰۳ شرکت کرده اید و کارنامه خود را دریافت نموده اید می توانید با وارد کردن رتبه در سهمیه و رتبه در کشور اعلامی سازمان سنجش  در نرم افزار تخمین قبولی کنکور سراسری، حدودی قبولی خود را تخمین بزنید. با نرم افزار تخمین قبولی کنکور سراسری با رتبه های اعلامی سازمان سنجش مرکز مشاوره آرکا می توانید از حدود قبولی خود در رشته های مختلف آگاه باشید.

تخمین قبولی چه کمکی به انتخاب رشته دقیق می کند؟

اولین فایده‌ای که تخمین قبولی کنکور سراسری دارد راحت شدن خیال شماست.

دومین فایده تخمین قبولی کنکور سراسری این است که مسیر برایتان آماده می‌شود و تا حدودی می‌توانید در مورد آینده شغلی‌تان اطمینان یابید و یا اینکه به تحقیق و بررسی در مورد رشته های کنکور که قصد شرکت در آن رادارید بتوانید موفقیت خود را تضمین نمایید.

علاوه بر آن میتوانین با کمترین خطا انتخاب رشته خود را انجام دهید. با استفاده از این نرم افزار حدود قبولی  ۱۵۰ رشته و دانشگاه با توجه به رتبه اکتسابی داوطلب از طریق شبکه های اجتماعی به داوطلب ارسال میگردد و داوطلب میتواند با توجه به فایل pdf ارسالی از سمت مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا، آنالیز بهتری داشته تا بتواند انتخاب رشته خود را تکمیل نماید.

چند سالی است که نرم‌افزارهایی تحت عنوان نرم‌افزار انتخاب رشته کنکور سراسری به بازار عرضه‌شده است و یا در سایت های مختلف تخمین رتبه مجازی کنکور قرار داده شده است.

متأسفانه و یا خوشبختانه ما به سمتی پیش می‌رویم که روزبه‌روز راحت‌طلب‌تر می‌شویم و ترجیح می‌دهیم با حداقل زحمت، نتیجه مطلوبمان را کسب نماییم.

یک واقعیت در مورد این‌گونه نرم‌افزارها وجود دارد. اولا به دلیل ایده جالب و تفکر سازنده‌های این نرم‌افزارها باید دست مریضاد و خسته نباشید گفت و نمی‌توان زحمات آن‌ها را در این امر نادیده گرفت اما حقیقت این است که هیچ ماشین و ابزار و سیستم و کامپیوتری نمی تواند قدرت تصمیم‌گیری انسان را داشته باشد.

نرم‌افزارهای تخمین قبولی به دلیل اینکه هر ساله ما شاهد تغییراتی در ظرفیت پذیرش دانشگاه ها شاهد هستیم که بایستی تک تک این تغییرات در انتخاب رشته داوطلب لحاظ گردد که هیچ کدام از این نرم افزار ها توانایی محاسبه تک تک تغیییرات دفترچه نخواهد بود.

بنابراین، اگر می‌خواهید نتیجه مطلوبی به دست آورید بهتر است این کار را از متخصص آن بخواهید. از طرفی کنکور سراسری ۱۴۰۳ متفاوت از کنکور سال های گذشته بوده و نیازمند بررسی های دقیق تر میباشد.

در مرکز مشاوره تحصیلی آرکا تخمین قبولی داوطلبان به دو صورت نرم افزاری و دستی بررسی میگردد و فایل pdf که حاوی ۱۵۰ انتخاب حدودی در یکی از مناطق ۱، ۲، ۳، ایثارگران ۵ و ۲۵ درصد میباشد از طریق شبکه های اجتماعی به شماره همراه اعلامی داوطلب ارسال میگردد.

نرم افزار تخمین رشته قبولی کنکور سراسری ۱۴۰۳

Max. file size: 512 MB.
بعد از پرداخت منتظر ارسال فایل حدود رشته و محل های قبولی خود توسط مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا باشید. با توجه به تغییرات دفترچه کنکور سراسری ۱۴۰۳ و هم اینکه حدود قبولی ها به دو صورت نرم افزاری و دستی بررسی میشوند، فایل حاوی اطلاعات حداکثر ۳ ساعت بعد از پرداخت به شماره همراه اعلامی ارسال میگردد. (شماره همراه اعلامی حتما بایستی در یکی از شبکه های اجتماعی اعلامی عضویت داشته باشد). کارشناسان ما از ساعت ۸ صبح الی ۱۲:۳۰ شب پاسخگوی سوالات شما عزیزان میباشند. در صورت بروز هرگونه مشکل در فرآیند پرداخت میتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل در فرآیند خرید بسته میتوانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۱۰۵۸۷ تماس حاصل فرمایید و یا در یکی از شبکه های اجتماعی (ایتا، تلگرام، روبیکا، سروش، بله، واتساپ و یا شاد) با شماره ۰۹۹۶۰۹۶۸۲۹۶ در ارتباط باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا می توانند در کلیه مراحل ثبت نام و انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در این زمینه می باشند.