مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1403

ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ یکی از فرصت هایی است که مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه در نظر گرفته تا داوطلبانی که در هنگام تکمیل فرم اینترنتی به دلیل بی دقتی اطلاعات نادرستی را درج کرده اند بتوانند به اصلاح انتخاب رشته آزاد بپردازند. ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد بر روی سایت سنجش و پذیرش آزاد azmoon.org انجام می شود.

زمان ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

انتخاب رشته دانشگاه آزاد معمولا چند روز پس از انتخاب رشته کنکور سراسری آغاز می شود و داوطلبانی که علاقه مند به تحصیل در رشته های این دانشگاه هستند، داوطلبان حدود یک هفته الی ۱۰ روز فرصت دارند با مراجعه به سامانه azmoon.org انتخاب‌ رشته خود را با توجه به رتبه و ترازی که کسب کرده اند، انجام دهند. 

در صورت تمایل به تغییر اولویت بندی کدرشته محل های انتخابی و یا حذف و اضافه کردن می توانید در این بازه زمانی نسبت به ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ اقدام نمایید.

حتما بخوانید: نرم افزار تخمین رشته قبولی با رتبه های اعلامی سازمان سنجش در کنکور سراسری ۱۴۰۳

نحوه ویرایش انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد

داوطلبان به منظور تغییر اولویت، حذف و یا اضافه نمودن کد رشته محلی به فرم انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد می بایست در موعد مقرر به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org مراجعه نموده و مراحل زیر را اجرا نمایند.

  • مراجعه به سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org
  • کلیک روی لینک سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد
  • وارد کردن اطلاعات خواسته شده
  • ایجاد تغییرات مورد نظر در فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد

سایت ویرایش انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

افرادی که قصد ویرایش رشته محل های انتخابی خودشون در انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد رو دارن، می تونن در مهلت تعیین شده از سوی دانشگاه آزاد با اطلاع از نحوه و مهلت آزاد ۱۴۰۳ به سایت ویرایش انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org مراجعه کنن و مراحل مربوط به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خودشون رو در این سایت انجام بدن.

همونطور که گفتیم، دانشگاه آزاد در زمان انتخاب رشته امکان ویرایش کد رشته محل های انتخابی را در اختیار داوطلبان قرار میده. اون دسته از داوطلبایی که قصد تغییر، حذف یا اضافه کردن اولویت های انتخابی خود را دارن، می تونن در زمان ویرایش انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ انتخاب های خودشون رو در این سایت ویرایش کنن.

سایت ویرایش و ثبت انتخاب رشته آزاد، همون سایت ثبت نامی این آزمونه، البته ویرایش انتخاب رشته تنها برای افرادی امکان پذیره که در زمان ثبت نام در این آزمون اطلاعات لازم رو برای ثبت نام در آزمون وارد کردن و کارت اعتباری مربوط به ثبت نام آزمون دانشگاه آزاد رو خریداری کردن. پس اگه فردی دارای شرایط بالا برای ویرایش انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ بود، می تونه به سایت ثبت نامی این آزمون به آدرس اینترنتی azmoon.org مراجعه کنه و مراحل مربوط به ویرایش اولویت های انتخابی خودش رو انجام بده.

حتما بخوانید: انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ | راهنمای جامع، زمان، نکات مهم

موارد مجاز به ویرایش فرم

ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ در سایت azmoon.org انجام می گیرد و برای اعمال تغییر در فرم انتخاب‌رشته نیازی به پرداخت هزینه ای در این سامانه نمی باشد. داوطلبان مجازند که اصلاحات زیر را در فرم خود اعمال کنند.

  • جابجایی الویت های انتخابی
  • حذف رشته های انتخابی
  • اضافه کردن رشته های جدید

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

 

 

مطالب مرتبط:

معرفی رشته پرستاری | بازار کار،مزایا، معایب، شرایط و…

آرکا مشاوره

انتخاب رشته پزشکی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳| نکات مهم

آرکا مشاوره

مجوز انتخاب واحد دانشگاه آزاد _ نحوه دریافت مجوز _ نکات مهم

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید