مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

دانلود دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۳

دانلود دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 1403

دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ تمامی شرایط و ضوابط مورد نیاز برای حضور در این مدارس را شامل می‌شود و در سایت آموزش و پرورش قابل دریافت است. داوطلبان پایه های تحصیلی اول ابتدایی، هفتم و دهم و میان پایه می‌توانند ثبت‌نام کنند. به طور کلی شما می‌توانید با مطالعه دفترچه‌ی راهنما تمام اطلاعات مورد نیاز برای ورود به مدرسه شاهد مطلع شوید.

زمان انتشار دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

دانش آموزانی که قصد ثبت نام در مدارس شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ را دارند باید در زمان تعیین شده برای هریک ار مقاطع تحصیلی به سایت ثبت نام مدارس به نشانی my.medu.ir مراجعه کرده و دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ مطالعه نمایند.

با توجه به این که تاریخ ثبت نام پایه مختلف تحصیلی در مدارس شاهد برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ متفاوت می باشد، لذا همزمان با آغاز ثبت نام این مدارس دفترچه ثبت نام نیز در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد. با توجه به زمان ثبت نام مدارس شاهد در پایه های مختلف، دانش آموزان باید نسبت به دریافت و دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام اقدامات لازم را به انجام برسانند. تاکنون زمان انتشار دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ اعلام نشده است.

حتما بخوانید: ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۳| کلیه ی مقاطع

دانلود دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴​ همزمان با آغاز رویداد ثبت نام مدرسه شاهد بر روی سایت ثبت نام مدارس شاهد قرار گرفته است. داوطلبان در این بازه زمانی با مراجعه به سایت ثبت نام می توانند اقدام به دانلود دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ نمایند.

لازم به ذکر است که دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ابتدایی در سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ بر روی سایت ثبت نام مدارس شاهد، که قبلا در سامانه سجا گذاشته می شد، در سایت مای مدیو قرار خواهد گرفت.

دانلود دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۳ (کلیک نمایید)

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

 

مطالب مرتبط:

ترمیم نمرات نهایی یا ترمیم معدل ۱۴۰۲ | شرایط و مدارک لازم….

آرکا مشاوره

ثبت نام کنکورسراسری هنر ۱۴۰۳|نحوه ثبت نام،زمان، شرایط، نکات مهم

آرکا مشاوره

لیست دروس امتحانات نهایی دهم و یازدهم ۱۴۰۴ | تجربی، انسانی، ریاضی

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید