مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مشاهده انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳

مشاهده انتخاب رشته کنکور سراسری 1403

داوطلبان پس از دریافت کارنامه اولیه و انجام انتخاب رشته باید منتظر زمان اعلام نتایج و مشاهده انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ باشند. برای دریافت نتیجه انتخاب رشته باید وارد سایت سنجش به نشانی sanjesh.org شده و پس از وارد کردن اطلاعات، قبولی یا عدم قبولی خود را مشاهده نمایند.

نحوه مشاهده نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳

داوطلبانی که در انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳ شرکت خواهند کرد، می توانند جهت مشاهده نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری خود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و با یکی از روش های گفته شده اقدام به دریافت نتیجه خود کنند.

مراحل مشاهده نتایج انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳

  1. ورود به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org
  2. کلیک روی لینک نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  3. وارد کردن اطلاعات خواسته شده
  4. مشاهده نتیجه انتخاب رشته
حتما بخوانید: نرم افزار تخمین رشته قبولی با رتبه های اعلامی سازمان سنجش در کنکور سراسری ۱۴۰۳

مرحله بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳

آن دسته از داوطلبانی که بعد از دریافت نتایج انتخاب رشته خود جزو پذیرفته شدگان نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۳ شدند، می بایست به سایت دانشگاه محل قبولی خود مراجعه کرده و اطلاعیه زمان و نحوه ثبت نام را مطالعه نمایند. برخی دانشگاه ها قبل از ثبت نام حضوری خواستار ثبت نام اینترنتی هستند، بنابراین متقاضیانی که قصد تحصیل در دانشگاه محل قبولی خود را دارند باید ابتدا فرم اینترنتی را تکمیل و سپس در زمان مقرر شده به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه کنند.

عدم ثبت نام در دانشگاه به منزله انصراف از تحصیل می باشد در نتیجه توجه به اطلاعیه های مختلف دانشگاه ها در زمینه ثبت نام، الزامی می باشد. در ضمن پذیرفته شدگان نهایی روزانه کنکور سراسری كه در دانشگاه ثبت نام نكرده یا انصراف دادند، مطابق دفترچه ثبت نام کنکور سراسری، پذیرفته شدگان دوره روزانه کنکور سراسری سال اینده محروم نخواهند شد.

آن دسته از داوطلبانی که در هیچ رشته محلی پذیرفته نشدند، می توانند با برنامه ریزی اصولی و دقیق خود را برای کنکور سال آینده آماده کرده و یا در رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری، ثبت نام نمایند.

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

حتما بخوانید: انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ | راهنمای جامع، زمان، نکات مهم

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

 

 

مطالب مرتبط:

مشاهده نتایج نهایی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳| نکات مهم

آرکا مشاوره

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد گرگان سال تحصیلی ۱۴۰۳

آرکا مشاوره

نمونه کارنامه قبولی دندانپزشکی تعهدی ۱۴۰۲| رتبه لازم برای قبولی ۱۴۰۳

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید