مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

ثبت نام تکمیل ظرفیت استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳| دفترچه

ثبت نام تکمیل ظرفیت وزارت بهداشت 1403

ثبت نام تکمیل ظرفیت استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳ از روز دوشنبه ۲۶ شﻬریور ماه آغاز و تا پایان روز دوشنبه ۲ مﻬرماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

بدینوسیله به اطﻼع داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی دانشگاه/دانشکده های علوم پزشکی که در مرحله قبل اعلام نتایج ﺟزو پﺬیرﻓته شدگان نﻬایی نبوده اند،میرساند با عنایت به مواﻓقت سازمان اداری و استخدامی کشور طی نامه شماره۴۸۴۰۰ مقرر گردیده است مرحله تکمیل ﻇرﻓیت شغل محل های باقیمانده آزمون مﺬکور با رعایت نکات و شرایط دفترچه برگزار گردد. بدینوسیله لیست شغل محل های دارای ﻇرﻓیت اعلام میگردد و داوطلبان میتوانند از طریق انتخاب شغل محل های اعلامی در این مرحله از آزمون شرکت نمایند.

دانلود دفترچه ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳

جهت دانلود کلیک نمایید

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۳| نکات مهم

آرکا مشاوره

دانلود منابع آزمون استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش ۱۴۰۳+نمونه سوالات آزمونی

آرکا مشاوره

شرایط بومی گزینی در آزمون استخدامی

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید