مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

ثبت نام تکمیل ظرفیت استخدامی دبیری و هنرآموز ۱۴۰۳|دفترچه، نکات مهم

ثبت نام تکمیل ظرفیت استخدامی دبیری و هنرآموز 1403

داوطلبانی که از شرایط لازم برای ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون دبیری و هنرآموز ۱۴۰۳ برخوردار باشند، باید در روزهای آغازین نسبت به ثبت نام تکمیل ظرفیت از طریق سایت سازمان سنجش اقدام نمایند. سالانه تعداد زیادی از داوطلبان آزمون های استخدامی آموزش و پرورش به دلیل عدم کسب حد نصاب موفق به انجام مراحل بعدی نمی شوند. معمولا سازمان های مختلف بعد از برگزاری امتحان جذب نیرو در صورتی که موفق به جذب نیروهای واجد شرایط نشوند از طریق روش تکمیل ظرفیت افراد بیشتری را برای مصاحبه و طی کردن مراحل ارزیابی تکمیلی دعوت می نمایند. آشنایی با مراحل و روند انجام این امر بسیار مهم بوده و برای داوطلبان ضروری می باشد. در ادامه مقاله کاربران با حد نصاب تکمیل ظرفیت آزمون دبیری ۱۴۰۳ آشنا شده و اطلاعات مناسبی را در مورد نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت این آزمون کسب می کنند.

زمان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز آموزش و پرورش ۱۴۰۳

پیرو اطلاعیه‌ اعلام نتایج آزمون‌ استخدامی ویژه مشاغل دبیری و هنرآموز آموزش و پرورش به تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۵، با عنایت به اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح و هماهنگی لازم برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، بدینوسیله به اطلاع داوطلبان مردود آزمون‌ مذکور می‌رساند که ظرفیت‌های خالی مانده سهمیه‌های ۲۵% و ۵% ایثارگران و ۳% معلولین و آزاد با رعایت موارد ذیل، نتایج ظرفیت تکمیلی (ثانویه) اعلام می‌شود:
۱)    کسانی به مرحله ارزیابی تکمیلی معرفی شده‌اند که حدنصاب‌های سه گانه (حیطه‌ها) را دارند و همچنین در مرحله قبلی، مردود نهایی آزمون هستند.
۲)     افراد معرفی شده، علاوه بر واجد شرایط بودن در بررسی شرایط احراز، شرکت در فرایند ارزیابی تکمیلی و داشتن امتیاز ارزیابی در هر یک از حیطه‌ها، الزاماً باید دارای تاییدیه صلاحیت‌های عمومی گزینش نیز باشند.
۳)     پذيرش نهايي با رعایت بند (د) بخش ششم صفحه ۴۵ دفترچه آزمون‌ مذکور از بين معرفي‌شدگان به وزارت آموزش و پرورش در سقف ظرفيت پذيرش خالی مانده و بر اساس نتيجه امتحان كتبي با وزن چهل (۴۰) درصد و ارزيابي تكميلي با وزن شصت (۶۰) درصد بر اساس نمره مكتسبه افراد (نمره كل نهايي بالاتر) صورت گرفته است.
۴)     گزینش و اعلام نتایج نهایی این مرحله، بدون لحاظ کردن سهمیه صورت گرفته است.
۵)     گزینش نهایی در این مرحله با لحاظ کردن جنسیت انجام شده است. 
۶)     پذیرفته‌شدگان نهایی این مرحله، مکلفند تحت هر شرایط در مهلت تعیین شده (حداکثر تا روز دوشنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۲) به اداره کل آموزش و پرورش استان محل قبولی جهت ساماندهی مراجعه نمایند. عدم مراجعه به منزله انصراف تلقی خواهد شد. مسئولیت عدم مراجعه نیز به عهده داوطلب خواهد بود.
۷)    فهرست کد شغل‌محل‌هایی که ظرفیت آنها در آزمون‌ مذکور در سهمیه‌های ۲۵% و ۵% ایثارگران و ۳% معلولین و آزاد خالی مانده، به شرح پیوست این اطلاعیه اعلام شده است.
۸)    نتیجه ظرفیت تکمیلی ( ثانویه) آزمون استخدامی ویزه شغل آموزگاری در روز یکشنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۱در درگاه اطلاع رسانی اعلام خواهد شد.

برای دریافت دفترچه کد شغل محل های دارای ظرفیت خالی برای اعلام نتایج ثانویه ( تکمیلی ) آزمون استخدامی مشاغل دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ آموزش و پرورش اینجا را کلیک کنید

نحوه ثبت نام در تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

همان طور که گفته شد، چنانچه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در مرحله بررسی مدارک و یا پس از زمان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش، به هر دلیلی انصراف خود را از ادامه سایر مراحل اعلام کنند و ظرفیت این ارگان نیز تکمیل نشده باشد، بسته به تصمیم وزارت آموزش و پرورش امکانی فراهم می شود تا داوطلبان واجد شرایطی که در سری قبل نتوانستند به مراحل بررسی مدارک و مصاحبه راه یابند، شانس خود را مجددا برای پذیرش آزمون استخدامی آموزش و پرورش امتحان کنند. چنانچه برگزاری این فرآیند از طریق سایت ثبت نام استخدامی آموزش و پرورش باشد، مراحل آن به شرح زیر خواهد بود.

۱. مراجعه به سایت سازمان سنجش اموزش کشور به نشانی sanjesh.org
۲. انتخاب کلید “متمرکز دستگاه های اجرایی” از منوی سمت راست
۳. کلیک بر روی لینک فعال “مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش”

تکمیل ظرفیت آموزش و پرورش سنجش
۴. درج اطلاعات خواسته شده و تکمیل فرم ثبت نام

عدم مراجعه داوطلب در زمان مقرر به منزله انصراف او از ادامه مراحل استخدام می ‌باشد و حق اعتراض نخواهد داشت. تمامی معرفی‌ شدگان رشته‌ های شغلی وزارت آموزش و پرورش در مرحله تکمیل ظرفیت می‌بایست با مراجعه به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان مربوطه از زمان و مکان حضور خود برای بررسی مدارک و مصاحبه تخصصی اطلاعات لازم را کسب نمایند.

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید. کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

آمادگی مصاحبه کارشناس رسمی کانون دادگستری ۱۴۰۲| علوم آزمایشگاهی

آرکا مشاوره

شروع ثبت نام آزمون تامین اجتماعی ۱۴۰۳| استخدامی، دفترچه، نحوه ثبت نام

آرکا مشاوره

آمادگی مصاحبه کارشناس رسمی کانون دادگستری ۱۴۰۲| طراحی و گرافیک

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید