مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

منابع کنکور فرهنگیان ۱۴۰۴ رشته انسانی| نمونه سوالات و جزوات آزمونی

منابع کنکور فرهنگیان 1404 انسانی

منابع کنکور اختصاصی دانشگاه فرهنگیان یا تربیت معلم ۱۴۰۴ رشته انسانی شامل دو بخش می باشد. بخش اول همان منابع کنکور سراسری رشته مورد نظر داوطلب مانند انسانی، ریاضی، تجربی و … بوده و بخش دوم که منابع اختصاصی کنکور فرهنگیان را شامل شده, همان مواد امتحانی هوش و استعداد معلمی و تعلیم تربیت اسلامی می باشند. طبق دفترچه اعلامی سازمان سنجش، تغییرات اساسی در منابع تخصصی کنکور فرهنگیان شاهد هستیم که در ادامه به بررسی آنها پرداخته و لینک دانلود منابع اختصاصی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۴ گروه انسانی با نمونه سوالات آزمونی در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

ملاک عمل دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان گروه انسانی ۱۴۰۴

ملاک دعوت به مصاحبه شدن کنکور دانشگاه فرهنگیان رشته انسانی فقط با کنکور تخصصی که شامل ۶۰ درصد منابع سراسری + ۴۰ درصد دفترچه ویژه فرهنگیان میباشد.(در صورت تغییر اعداد درصدها در کنکور اختصاصی دانشگاه فرهنگیان  گروه انسانی ۱۴۰۴، در این بخش اطلاع رسانی خواهد شد).

راهنمای جامع برای موفقیت در کنکور فرهنگیان

بسیاری از داوطلبان کنکور فرهنگیان هنوز در ابهام و سردرگمی به سر می‌برند و نمی‌دانند که باید کدام دروس را مطالعه کنند، روی چه جنبه‌هایی تمرکز کنند و چگونه برای موفقیت در این آزمون برنامه‌ریزی کنند. موفقیت در کنکور فرهنگیان به مجموعه‌ای از عوامل بستگی دارد که عبارت‌اند از:

  • سوابق تحصیلی (معدل کتبی نهایی پایه دوازدهم): ۵۰ درصد
  • نتیجه کنکور اردیبهشت: ۱۵ درصد
  • آزمون اختصاصی فرهنگیان: ۱۰ درصد
  • مصاحبه عملی فرهنگیان: ۲۵ درصد

اطلاعیه منابع فرهنگیان

منابع و ضرایب آزمون اختصاصی کنکور فرهنگیان انسانی(دفترچه ویژه) ۱۴۰۴

۱- تعلیم و تربیت اسلامی با ضریب ۲

۲- هوش و استعداد معلمی با ضریب ۳

لینک دانلود منبع جامع اول (تعلیم و تربیت اسلامی) ویژه کنکور اختصاصی فرهنگیان گروه انسانی +نمونه سوالات آزمون + جزوه درسی+ منبع جامع دوم (هوش و استعداد معلمی) ویژه کنکور اختصاصی فرهنگیان + نمونه سوالات آزمون+ جزوه درسی (کلیک نمایید)

 

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

 

مطالب مرتبط:

مهمترین تغییرات کنکور سراسری ۱۴۰۲

آرکا مشاوره

زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳

آرکا مشاوره

کنکور سراسری انسانی ۱۴۰۲

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید