مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

لغو محرومیت کنکور ۱۴۰۴ برای پذیرفته شدگان کنکور ۱۴۰۳

لغو محرومیت کنکور سراسری 1404

لغو محرومیت کنکور ۱۴۰۴ برای پذیرفته شدگان کنکور ۱۴۰۳ آخرین خبر منتشر شده برای داوطلبان کنکور سراسری میباشد.

براساس دفترچه انتخاب رشته کنکور، محرومیت ثبت نام پذیرفته شدگان دوره روزانه سال قبل به کنکور سراسری بازگشت. به این ترتیب افرادی که در دوره روزانه کنکور ۱۴۰۳ پذیرفته شده بودند، از کنکور سراسری ۱۴۰۴ محروم می شدند.

❌ در نهایت با اعلام معاون حقوقی رئیس جمهور، محرومیت ثبت نام کنکور برای پذیرفته شدگان ۱۴۰۳ اعمال نخواهد شد و ممنوعیت شرکت در کنکور برای پذیرفته شدگان ۱۴۰۴ به بعد می باشد تا داوطلبان با برنامه ریزی برای انتخاب رشته اقدام نمایند.(در صورت انتشار ابلاغیه رسمی، در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد.)

حتما بخوانید: نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری ۱۴۰۴ با تاثیر ۶۰% معدل (۶۰ درصد سوابق تحصیلی)

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته و … در همه رشته های دانشگاهی و همچنین رشته های دانشگاه فرهنگیان، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند، با توجه به اینکه انتخاب رشته کنکور رابطه مستقیمی با آینده شغلی و اجتماعی داوطلب دارد، صفر تا ۱۰۰ انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ در مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا به صورت حضوری و غیر حضوری انجام میشود.

مطالب مرتبط:

ثبت نام مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳| نکات مهم

آرکا مشاوره

نمره خام کنکور سراسری| نحوه دریافت، محاسبه

آرکا مشاوره

ترمیم معدل سال یازدهم در کنکور ۱۴۰۴| نکات مهم

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید