مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

آخرین رتبه قبولی اتاق عمل ظرفیت خودگردان دانشگاه های آزاد ۱۴۰۲ سراسر ایران

اتاق عمل خودگردان

از جمله رشته های پر متقاضی پیراپزشکی ، رشته اتاق عمل می باشد. اگر شما داوطلب کنکور سراسری هستید ، پس احتمالا این رشته را تا حدودی می شناسید. رشته اتاق عمل ، جهت تعلیم و تربیت نیروهای کارآمد و مجرب برای خدمات درمانی و بهداشتی گام برمی دارد. کارشناس اتاق عمل معمولا در بیمارستان ها و مراکز درمانی و کلینیک ها فعالیت می کند و حیطه شغلی او به کنترل شرایط اتاق عمل و بررسی دستگاه های موجود در اتاق عمل و همکاری با تیم جراحی در آن محل می باشد. از آنجا که این رشته از لحاظ کاری بسیار حساس است و ظرافت و دقت کاری زیادی را می طلبد ، لذا کارشناس اتاق عمل می بایست توانایی بالای جسمی و روحی را داشته باشد. داشتن اطلاعاتی همچون آخرین رتبه قبولی اتاق عمل ظرفیت خودگردان دانشگاه آزاد سال گذشته، کارنامه قبولی و حداقل درصد دروس برای قبولی باعث می شود علاقه مندان به تحصیل، برنامه ریزی کنکور ۱۴۰۳ خود را دقیق و حساب شده تر تنظیم کنند.

ظرفیت خودگردان دانشگاه آزاد چیست؟

ظرفیت مازاد خودگردان دوره ای در دانشگاه آزاد است که از طریق آزمون در قبال دریافت شهریه ای معادل شهریه دانشگاه پردیس خودگردان اقدام به پذیرش دانشجو می کند.

حتما بخوانید: نرم افزار تخمین رشته قبولی با رتبه های اعلامی سازمان سنجش در کنکور سراسری ۱۴۰۳

رتبه قبولی اتاق عمل ظرفیت خودگردان دانشگاه های آزاد ۱۴۰۲

نام دانشگاه و رتبه کشوری

واحد پزشکی تهران – ظرفيت خودگردان ۴۳۳۷۵

واحد قزوين – ظرفيت خودگردان ۴۸۱۲۵

واحد ارسنجان – ظرفيت خودگردان ۷۳۶۸۰

واحد نجف آباد – ظرفيت خودگردان ۷۵۸۵۰

واحد علیآبادکتول – ظرفيت خودگردان ۸۶۸۶۰

واحد سراب – ظرفيت خودگردان ۱۰۸۵۹۴

رشته اتاق عمل در دانشگاه های پردیس خودگردان ، ظرفیت پذیرش کمی دارد و این رشته در دوره های روزانه و دانشگاه آزاد ، داری ظرفیت بیشتری است.

داوطلبان گرامی توجه نمایند که حدود رتبه و کارنامه های قرار داده شده در مرکز مشاوره آرکا با دقت بسیار بالایی بررسی شده و به دلیل تغییرات اعلام شده در ظرفیت رشته ها و ایجاد محل های پذیرش جدید بایستی کارنامه داوطلب مورد نظر با دقت و حساسیت بیشتری بررسی گردد، چرا که امر انتخاب رشته میتواند در زندگی و شخصیت داوطلب تاثیر مستقیم داشته باشد، لذا به داوطلبان گرامی توصیه میشود برای بررسی بیشتر و نتایج بهتر، راهنمایی های لازم را از طریق تماس تلفنی کارشناسان مرکز مشاوران آرکا دریافت نمایند.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته و … در رشته اتاق عمل، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مطالب مرتبط:

کارت ورود به جسله کنکور تیر ماه ۱۴۰۳| نکات طلایی

آرکا مشاوره

کارنامه قبولی شنوایی سنجی دانشگاه دولتی ۱۴۰۲| آخرین قبولی و درصدهای لازم

آرکا مشاوره

برنامه امتحانات نهایی خرداد ماه دوازدهم ۱۴۰۳| تجربی، انسانی، ریاضی

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید