مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

آخرین رتبه قبولی داروسازی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲| رتبه قبولی ۱۴۰۳ و …

آخرین رتبه قبولی داروسازی دانشگاه آزاد/آرکا

با توجه به محبوبیت رشته داروسازی این مقاله را به بررسی کارنامه و رتبه قبولی داروسازی آزاد اختصاص داده ایم. داروسازی در کنار پزشکی و دندانپزشکی، از رشته های گروه علوم تجربی است که متقاضیان زیادی دارد. بازار داغ این رشته باعث شده که رقابت برای قبولی در آن هم در دانشگاه سراسری و هم در دانشگاه آزاد بسیار سخت و فشرده باشد و به تبع آن فقط رتبه های ممتاز کنکور می توانند در این رشته پذیرفته شوند. با این حال برخی از داوطلبان علاوه بر دانشگاه سراسری درصدد کسب اطلاعات درباره رتبه قبولی داروسازی آزاد هستند.

رتبه قبولی داروسازی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

بسیاری از داوطلبان متقاضی انتخاب رشته داروسازی دانشگاه آزاد از زمان برنامه ریزی برای کنکور تا مرحله انتخاب رشته به دنبال اطلاعاتی درباره رتبه لازم قبولی در این رشته در دانشگاه آزاد هستند. دانشگاه آزاد سال گذشته رتبه و تراز داوطلبان قبول شده در انتخاب رشته دانشگاه آزاد را نیز منتشر کرد تا داوطلبان از رتبه خود و همچنین رتبه آخرین فرد پذیرفته شده مطلع شوند.

حتما بخوانید: نرم افزار تخمین رشته قبولی با رتبه های اعلامی سازمان سنجش در کنکور سراسری ۱۴۰۳

چند سالی است که نوع پذیرش دانشگاه ازاد تغییر نموده و داوطلبان در دانشگاه آزاد نیز مانند دانشگاه های سراسری بر اساس رتبه در سهمیه گزینش می گردند. در این قسمت رتبه قبولی داروسازی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ و سال های گذشته به همراه دانشگاه محل قبولی افراد قرار داده شده است.

رتبه قبولی داروسازی دانشگاه آزاد
رتبه  قبولی کشوری دانشگاه محل قبولی
۷۷۴۰ واحد علوم داروئی
۸۶۷۹ واحد آيت ا… آملی
۹۰۰۹ واحد دامغان

رتبه قبولی داروسازی ظرفیت خودگردان دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

ظرفیت مازاد خودگردان دوره ای در دانشگاه آزاد است که از طریق آزمون در قبال دریافت شهریه ای معادل شهریه دانشگاه پردیس خودگردان اقدام به پذیرش دانشجو می کند. در این بخش بر اساس اطلاعات موجود از سال های گذشته، رتبه آخرین نفر قبولی داروسازی ظرفیت مازاد خودگردان دانشگاه آزاد در اختیار داوطلبان این رشته قرار داده شده است.

رتبه قبولی داروسازی ظرفیت مازاد (خودگردان) دانشگاه آزاد
رتبه  قبولی کشوری دانشگاه محل قبولی
۹۱۲۹ واحد علوم داروئی – ظرفيت خودگردان
۹۵۳۵  واحد آيت ا… آملی – ظرفيت خودگردان
۹۷۷۵ واحد دامغان – ظرفيت خودگردان
حتما بخوانید: نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳| نکات سرنوشت ساز

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه قبولی داروسازی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ و همچنین اطلاع از کسب آخرین رتبه‌های قبولی داروسازی دانشگاه‌های آزاد کشور در سال‌های گذشته می‌توانید با کارشناسان مجرب آرکا مشاوره در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته و … در تمام رشته های داشگاه فرهنگیان، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

نمونه کارنامه و حداقل درصد لازم برای قبولی دانشگاه فرهنگیان | تربیت معلم ۱۴۰۲

آرکا مشاوره

ویرایش انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳

آرکا مشاوره

انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی ۱۴۰۳ | سراسری، آزاد، نکات مهم

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید