مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد 1402/آرکا

قبولی در رشته پزشکی دانشگاه آزاد یا سراسری، یکی از بزرگترین اهداف داوطلبان کنکور تجربی است که عواملی مانند درآمد بالا، منزلت اجتماعی و موقعیت شغلی مناسب سبب شده است که توجه همه متقاضیان و خانواده ها به این رشته جلب شود. یکی از مواردی که در انتخاب رشته دانشگاه آزاد کمک خواهد کرد، بررسی رتبه قبولی پذیرفته شدگان انتخاب رشته پزشکی ۱۴۰۲ سال های گذشته می باشد. اکثر داوطلبان کنکور تجربی با هدف دستیابی به رشته پرطرفدار پزشکی در آزمون کنکور شرکت می کنند. نکته ی قابل ملاحضه در رقابت کنکور تجربی علاوه بر آمار بالای شرکت کنندگان ، تراز علمی بالا نیز هست. در واقع داوطلبانی به تحصیل در رشته پزشکی نایل می شوند که علاوه بر مطالعه ی زیاد و تسلط کامل بر مباحث دید خوبی از قبولی ها نیز داشته باشند.

با توجه به این که در کارنامه اولیه کنکور سراسری درصد دروس، رتبه های داوطلب و سایر اطلاعات مفید در اختیار داوطلبان تحصیل در دانشگاه آزاد و دولتی قرار می گیرد و با مقایسه این اطلاعات با رتبه اکتسابی خود می توانید مرحله انتخاب رشته دانشگاه آزاد را در رشته مورد علاقه با دقت بیش تری انجام دهید. از این رو در این مقاله آخرین رتبه لازم برای قبولی پزشکی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ براساس سال های تحصیلی گذشته را در اختیار شما قرار داده ایم.

دانشگاه های آزاد پذیرنده پزشکی کنکور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

واحد های دانشگاه آزاد که در رشته پزشکی پذیرش دانشجو داشته است ، طبق دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ به قرار زیر است :

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرکز آموزش بین الملل قشم ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز

نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری ۱۴۰۳ با تاثیر ۵۰% معدل نهایی

رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

چند سالی است که نوع پذیرش دانشگاه ازاد تغییر نموده و داوطلبان در دانشگاه آزاد نیز مانند دانشگاه های سراسری بر اساس رتبه در سهمیه گزینش می گردند. در این قسمت رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ و سال های گذشته به همراه دانشگاه محل قبولی افراد قرار داده شده است.

رتبه کشوری قبولی پزشکی دانشگاه آزاد
دانشگاه محل قبولی رتبه کشوری قبولی
واحد پزشکی تهران ۳۷۳۴
واحد تبریز ۴۰۰۹
واحد مشهد ۴۴۹۵
واحد کازرون ۴۶۷۱
واحد ساری ۴۷۴۹
واحد اردبیل ۴۹۶۶
واحد قم ۵۱۱۰
واحد تنکابن ۵۱۴۸
واحد نجف آباد ۵۳۰۴
واحد یزد ۵۳۷۵
واحد شاهرود ۵۵۴۵
واحد کرمان ۵۶۴۳

رتبه قبولی پزشکی ظرفیت خودگردان دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

ظرفیت مازاد خودگردان دوره ای در دانشگاه آزاد است که از طریق آزمون در قبال دریافت شهریه ای معادل شهریه دانشگاه پردیس خودگردان اقدام به پذیرش دانشجو می کند. در این بخش بر اساس اطلاعات موجود از سال های گذشته، رتبه آخرین نفر قبولی پزشکی ظرفیت مازاد خودگردان دانشگاه آزاد در اختیار داوطلبان این رشته قرار داده شده است.

حتما بخوانید: نرم افزار تخمین رشته قبولی با رتبه های اعلامی سازمان سنجش در کنکور سراسری ۱۴۰۳
رتبه کشوری قبولی پزشکی ظرفیت خودگردان دانشگاه آزاد
دانشگاه محل قبولی رتبه کشوری قبولی
واحد پزشکي تهران – ظرفيت خودگردان ۵۹۱۳
واحد ساری -ظرفيت خودگردان ۶۱۳۰
واحد اردبيل – ظرفيت خودگردان ۶۱۷۵
واحد مشهد – ظرفيت خودگردان ۶۲۹۹
واحد يزد – ظرفيت خودگردان ۶۵۸۲
واحد تنکابن – ظرفيت خودگردان ۶۵۸۲
واحد قم – ظرفيت خودگردان ۶۵۹۲
مرکز آموزش بين المللی قشم ۶۶۳۸
واحد نجف آباد – ظرفيت خودگردان ۶۶۷۶
واحد شاهرود – ظرفيت خودگردان ۶۷۵۱
واحد کرمان – ظرفيت خودگردان ۶۸۵۶
واحد زاهدان – ظرفيت خودگردان ۱۱۱۷۷

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا آماده اند همه روزه از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی ، پاسخگوی سوالات و ابهامات شما پیرامون تاثیر سهمیه مناطق و سهمیه ایثارگران ، تاثیر سهمیه ۵ درصدی ایثارگران ، تاثیر بومی گزینی ، نحوه صحیح انتخاب رشته ۱۴۰۲ و سایر مباحث مرتبط با آن جهت کسب موفقیت شما در کنکور سراسری باشند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آخرین رتبه و تراز قبولی پزشکی دانشگاه آزاد  همین حالا با مرکز مشاوران آرکا تماس بگیرید.

اگر می خواهید به تحصیل در این رشته بپردازید و سوالاتی از قبیل زمان ثبت نام، شرایط و نحوه پذیرش و … در مورد آن دارید می توانید با کارشناسان و مشاوران تحصیلی آرکا صحبت کنید. برای مشاوره تلفنی میتوانید با مرکز مشاوره آرکا تماس بگیرید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته و … در تمام رشته های داشگاه فرهنگیان و…، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

ثبت نام بدون کنکور پیراپزشکی ۱۴۰۳| نکات مهم

آرکا مشاوره

دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور تجربی اردیبهشت ۱۴۰۳| فرهنگیان

آرکا مشاوره

مهلت مجدد انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳| نکات مهم

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید